|
Whops, den er nok noe utenom det vanlige. Smakte en "vanlig" Blue Label for noen år siden og det var rett og slett en perfekt whisky.Eller eventuelt gå for den dyreste utgaven av Blue label, over 30k flaska bør vel være fint nok selv for de fine vanene deres?
Har ikke smakt Blue Label heller jeg da, men godt er det sikkert.Whops, den er nok noe utenom det vanlige. Smakte en "vanlig" Blue Label for noen år siden og det var rett og slett en perfekt whisky.
Den jeg smakte var ikke 86% ??? Det var på Karlsberger pub i Longyearbyen. Tror ikke det var juks, heller... Titta litt rundt på nettet etter Blue Label og kom over Old Granddad 96 proof Bourbon. Var vel det Morgan Kane drakk, if my memory serves me well. Sterkere blir det ikke.# Johnnie Walker Blue Label Johnnie Walker's ultimate blend. Every bottle is serial numbered and sold in a silk-lined box, accompanied by a certificate of authenticity. Although no age is declared, it is believed many of the whiskies blended are aged for 50 to 60 years. 86 proof.
96 proof = 48%Titta litt rundt på nettet etter Blue Label og kom over Old Granddad 96 proof Bourbon. Var vel det Morgan Kane drakk, if my memory serves me well. Sterkere blir det ikke.
Tror det er litt av poenget jaspringvann fullt av bakterier som ikke skulle vært der, men godt smaker det ivertfall![]()
ja man må se det positive i det, jeg ser det nå slik at får f.eks gilde igjen problemer med e.koli bakterier så er jeg imunTror det er litt av poenget ja
Det gir jo blant annet immunsystemet noe å bryne seg på, og kroppen er jo som kjent kroppen.... den blir bedre og bedre jo mer den blir brukt ;D
Åh. Det var da en finurlig måte å skrive 48% på.96 proof = 48%
mvh
Eg kunen ikjke ha satg det berte sjeølv. 8)No har der vore raduvvin men no er dttd dtot. Då er dt altså ingeinged
Jeg tillater meg å være rykende uenig ... blue lable (std.?) er et av de desidert mest overprisede og mest karakterløse brennevin jeg har satt tungen til ... nei takke meg til ren malt ... dersom jeg trenger et hestespark så kan jeg godt ta en Laphroaig Cask Strength, dersom jeg bare skal kose meg kan jeg nøyes med Bowmore Cask Strength. Forøvrig er lista over god malt som jeg ikke sier nei-takk til svært lang.Whops, den er nok noe utenom det vanlige. Smakte en "vanlig" Blue Label for noen år siden og det var rett og slett en perfekt whisky.
På Karlsberger finner du da vesentlig bedre vare enn det ...Den jeg smakte var ikke 86% ??? Det var på Karlsberger pub i Longyearbyen. Tror ikke det var juks, heller... Titta litt rundt på nettet etter Blue Label og kom over Old Granddad 96 proof Bourbon. Var vel det Morgan Kane drakk, if my memory serves me well. Sterkere blir det ikke.