Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

• Trådstarter Desillusjonert
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    10.724
    Sted
    Holmestrand
    Tok ikke langt tid før FED «konflikten» ble importert, mets sannsynlig tollfritt, fra usa
    Tror ikke de skjønner konseptet med sjølskading (som slett ikke er uvanlig derfra)
    Stortinget skjønner ikke sier du?
    😎

Hønndjevelen

Æresmedlem
    Ble medlem
    12.04.2010
    Antall liker
    12.714
    Sted
    Oslo
    Ikke helt bra av Støre og gå bastant ut med konkluderende uttalelser i straffesaker under etterforskning - 2 ganger på kort tid. Ikke tar han selvkritikk heller.
    Dette var et tiltak for vanskelige folk på botrening, med flere beboere, vil anta minst 3, og én ansatt tilstede på natta. At Støre adresserer det som problematisk har jeg ingen problemer med. Når en 7-11 blir rana blir det ofte dratt fram at én ansatt på natta ikke er forsvarlig.
    Selv om saker er under etterforskning betyr ikke det at man skal oppføre seg som 🙊🙉🙈

Sist redigert:

tjua

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Antall liker
    3.954
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    ^^Øhhhh nå skjønner jeg ikke…..

Jeg bare elsker geografi

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    20.326
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Dette var et tiltak for vanskelige folk på botrening, med flere beboere, vil anta minst 3, og én ansatt tilstede på natta. At Støre adresserer det som problematisk har jeg ingen problemer med. Når en 7-11 blir rana blir det ofte dratt fram at én ansatt på natta ikke er forsvarlig.
    Selv om saker er under etterforskning betyr ikke det at man skal oppføre seg som 🙊🙉🙈
    Å adressere er en ting, men det var langt fra det han gjorde under partilederdebatten i går. Likeledes med dommersaken, der han gikk høyt ut og konkluderte mot en som senere ble frikjent.
    Mange, med meg, mener disse uttalelsene langt fra var bra.

Sist redigert:

Aurora

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Antall liker
    14.212
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Nei... når staten fortsetter å dele ut nye pålegg og forordninger og samtidig i betydelig grad underfinansierer kommunene så blir dette resutatet... på samme måte som at stadig flere skoler må legges ned og elvene samles i stadig større og mer urolige og usikre miljøer..

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.610
    Torget vurderinger
    0
    Ikke helt bra av Støre og gå bastant ut med konkluderende uttalelser i straffesaker under etterforskning - 2 ganger på kort tid. Ikke tar han selvkritikk heller.
    Spiller da ingen rolle for han blir jikke straffet for det. Ikke av rettsvesenet og ikke av velgerne!

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.610
    Torget vurderinger
    0
    Meningsmålingene antyder at jo, det er det mange som har tenkt til. Sånn omtrent en fjerdedel av oss.

Nå tenket jeg mest på de som reagerte negativt på det Støre sa. Hadde disse tenkt å stemme på Støre?

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn