Sjekk litt nøyere hva Moxness egentlig sa, og tenk litt over det faktum at de som arresterer Waras samboer, og etterforsker i hans hjem, egentlig er hans egne underordnede. En floke det der.Og kommunistrotten Moxnes sparker så hardt han kan mot hodet til Wara mens han ligger nede og ikke har fått summet seg, og forlanger hans avgang som justisminister.
Sånn er det visst ja. Må ha hørt feil på ene nyhetssendingen.PST en del av politisystemet, men er direkte underlagt dep. på siden av det vanlie politiet - og derved også underlagt ministeren
Ingen kan vel lastes for å være gift med et hespetre - rent bortsett fra at man burde forlatt hespetreet for lengst..............Jeg tipper politiet er svært sikre i sin sak før de gjør noe slikt.
Wara har strengt tatt ikke gjort noe veldig galt jeg kan se, utover eventuelt å ha et litt uheldig valg av samboer. Men han er nok ferdig som minister åkke som.
Hadde jeg vært foretningsmann med Asia som interessefelt ville jeg nok ha studert kinesisk astrologi. Det er veldig utbredt og mange kinesiske foretningsfolk foretar ganske store "deals" basert på astrologiske råd. Det må jo være lurt å titte motparten i kortene? Eller??Husk at horoskopet er viktig for mange som fordyper seg i ukeblader.
Men det kunne jo vært noen svenskefemirødefælefolk.
Da har jeg ett stikk inne i et veddemål. Neste stikk er når milliardæren arresteres for falsk kidnapping av sin kone.
Waras reaksjon på siktelsen/avsløringene vil nok være ganske sentral for hvordan han selv er involvert.Ingen kan vel lastes for å være gift med et hespetre - rent bortsett fra at man burde forlatt hespetreet for lengst..............Jeg tipper politiet er svært sikre i sin sak før de gjør noe slikt.
Wara har strengt tatt ikke gjort noe veldig galt jeg kan se, utover eventuelt å ha et litt uheldig valg av samboer. Men han er nok ferdig som minister åkke som.
Og kommunistrotten Moxnes sparker så hardt han kan mot hodet til Wara mens han ligger nede og ikke har fått summet seg, og forlanger hans avgang som justisminister.
Poenget er at Moxness ikke gjør det Gjestemedlem fråder ut av seg her. Det han gjør, er å spørsmålsstille på prinsipielt grunnlag, om det er mulig å fortsette som minister i og etter en slik situasjon, uavhengig av utfall. Det er et betimelig, rent politisk-prinsipielt spørsmål som ikke er noe i nærheten av et personangrep. Det sagt; jeg mener Moxness' utsagn var fullstendig unødvendig og elendig timet, bare for å ha det klart. Men et personangrep var det fortsatt ikke.Og kommunistrotten Moxnes sparker så hardt han kan mot hodet til Wara mens han ligger nede og ikke har fått summet seg, og forlanger hans avgang som justisminister.
Det er vel kun en del av det politiske spillet. En eller anne FrP'er ville garantert ha gjort det samme om rollene var byttet om!
Jeg vet ikke. Jeg har en teori om at hvis man spør to astrologer om det samme kan man risikere å få to ulike svar.Hadde jeg vært foretningsmann med Asia som interessefelt ville jeg nok ha studert kinesisk astrologi. Det er veldig utbredt og mange kinesiske foretningsfolk foretar ganske store "deals" basert på astrologiske råd. Det må jo være lurt å titte motparten i kortene? Eller??Husk at horoskopet er viktig for mange som fordyper seg i ukeblader.
Klart de er, de hadde aldri gjort dette hvis ikke....Jeg tipper politiet er svært sikre i sin sak før de gjør noe slikt.
Det veddemålet taper du tror jeg, det ryktes at hun er kidnappet og drept av østeuropeisk mafia som hevn for noe som ektemannen var involvert i for lenge siden. Det er viktig for dette miljøet å spre frykt og vise at de aldri glemmer.Men det kunne jo vært noen svenskefemirødefælefolk.
Da har jeg ett stikk inne i et veddemål. Neste stikk er når milliardæren arresteres for falsk kidnapping av sin kone.
Kommunistisk doxing blir ikke mindre sympatisk av at noen motstandere, av den mest ynkelige sorten, synker ned til en Smollett.Nå er det gang i saken...
https://www.vg.no/nyheter/innenriks...stilling?utm_source=vgfront&utm_content=row-1
Helt enig! Og har jeg forstått deg rett, er du høyre-mann. Fabelaktig å høre at du står for noe, og ikke bare tenker makt, som mesteparten av partiet gjør. Ettertiden vil forhåpentligvis dømme Erna knallhardt for å ha sluppet avisbrennere, rasister (Sandberg) og folk som gjennom tiår har nørt opp under fremmedhat inn i regjering.Hvorfor regjerer hun da sammen med et parti som har/har hattnoen av de drøyeste eksponentene for slike holdninger i regjeringsposisjoner? Hva med å starte med å se sitt eget kollegium i øynene?
Den liberale fløy av Frp- hvor Wara var den førende -før Dolkesjø, er folk med meninger man kan respektere. Langt fra alltid enige med, men fremmedhat og foring av brune holdninger har de alltid holdt seg for gode til. Det Erna har gjort, er å sette godtatt- stempel på et parti som forer rasister og fremmedhatere. Hun burde være mer opptatt av sin egen rolle i dagens debattklima, enn et skarve teater.Ligger godt forankret midt mellom H og AP, og kan ikke tilgi Erna for unnfallenhet overfor Listhaug og er par andre. Wara og Solsvik-Olsen har jeg stor respekt for.
Vi har jo allerede engleskoler og kjønnsforskere så hvorfor ikke?Nå kan du få stipend for å studere astrologi; fagskoleutdannelse, må vite,
«NOKUT ba pent i høringsuttalelsen til den nye fagskoleloven om at fagskoleutdanning skal knyttes til alminnelig anerkjente yrker og erverv, og at den skal utøves etter anerkjente faglige prinsipper. De meddelte til og med at de hadde erfaring med at det av og til kom søknader om aparte utdanninger, formodentlig med bakgrunn i at astrologiskolesaken har versert der i fem-seks år.
Kunnskapsdepartementet syntes imidlertid ikke at et krav om anerkjent kunnskap hadde noe i Fagskoleloven å gjøre og sendte lovforslaget til Stortinget, som vedtok det. Heller ikke tilsynsforskriften gitt av departementet inneholder noe om anerkjent innhold, i tråd med loven er det kun tomme formkrav som sikrer papirarbeid.» (Min uth.)
https://www.aftenposten.no/meninger/i/Mg4mJR/Astrologi-i-offentlig-regi--Simen-Gaure
Engleskolen har ikke slik godkjennelse og kjønnsforskning er ikke skole med studenter med stipendie og studielån, så hva er poenget ditt?Vi har jo allerede engleskoler og kjønnsforskere så hvorfor ikke?Nå kan du få stipend for å studere astrologi; fagskoleutdannelse, må vite,
«NOKUT ba pent i høringsuttalelsen til den nye fagskoleloven om at fagskoleutdanning skal knyttes til alminnelig anerkjente yrker og erverv, og at den skal utøves etter anerkjente faglige prinsipper. De meddelte til og med at de hadde erfaring med at det av og til kom søknader om aparte utdanninger, formodentlig med bakgrunn i at astrologiskolesaken har versert der i fem-seks år.
Kunnskapsdepartementet syntes imidlertid ikke at et krav om anerkjent kunnskap hadde noe i Fagskoleloven å gjøre og sendte lovforslaget til Stortinget, som vedtok det. Heller ikke tilsynsforskriften gitt av departementet inneholder noe om anerkjent innhold, i tråd med loven er det kun tomme formkrav som sikrer papirarbeid.» (Min uth.)
https://www.aftenposten.no/meninger/i/Mg4mJR/Astrologi-i-offentlig-regi--Simen-Gaure
At det finnes andre "fag" og studieretninger som er like meningsløse. Studielån og stipendiater til "kjønnsforskere" er bare et eksempel på misbruk av statlige midler. Ungarn går jo her foran som et godt eksempel på en strengere holdning til tullefag, mens Norge nå utvider tilbudet. Det er jo diskriminerende at der bare er de rike og dumme som kan studere på engleskolen mens de fattige og dumme ikke får statsstøtte til astrologistudier. Vi må jo kjempe mot forskjellsnorge.Engleskolen har ikke slik godkjennelse og kjønnsforskning er ikke skole med studenter med stipendie og studielån, så hva er poenget ditt?Vi har jo allerede engleskoler og kjønnsforskere så hvorfor ikke?Nå kan du få stipend for å studere astrologi; fagskoleutdannelse, må vite,