Hm.... mulig det var en reprise jeg hørte i bilen for en tid tilbake..
Etter at de gikk til Vinyl, ble stikkene fra Bjelke hardere òg mer personlige. At ingen grunn er oppgitt til at Friis forlot samarbeidet, viser nok følgen av dette.Lurte av og til på Bjelkes forhold til Friis, opplevde ofte at det ble delt ut stikk og brukt hersketeknikker.
Men var det bare en rollefordeling?
Finner ingen tegn ute på verdensveven om uvennskap eller konflikter mellom dem.
Popquiz lever i beste velgående på NRK P1. Hver Lørdag kl. 11.Herreavdelingen og Pop Quiz forsvant over til Vinyl.
Etterhvert ble det en beef mellom Bjelke og Friis, slik at Yan Friis trakk seg ut. Finn Bjelke var ikke akkurat hyggelig mot Friis, så forstår ham godt. Espen Beranek Holm tok Friis' plass, det ble absolutt ikke det samme.
Pop Quiz går fortsatt (tror jeg) på Vinyl.
Friis skriver nå, mest om musikk, hos document.noEtter at de gikk til Vinyl, ble stikkene fra Bjelke hardere òg mer personlige. At ingen grunn er oppgitt til at Friis forlot samarbeidet, viser nok følgen av dette.
Og originalen er på Vinyl.Popquiz lever i beste velgående på NRK P1. Hver Lørdag kl. 11.
Nei, det er feil. Finn Bjelkes Pop Quiz sendes nå på Radio Norge.Og originalen er på Vinyl.
Mølet på NRK har jeg gitt opp.
Bjelke er ti gang bedre enn den derre maskråka på NRK.Nei, det er feil. Finn Bjelkes Pop Quiz sendes nå på Radio Norge.
Vinyl har kvittet seg med alt av programledere. Bjelke er nå freelancer og lager kun denne ene timen i uka med Pop Quiz For Radio Norge.
Hørte lite på dem etter overgangen fra NRK, men en og annen slenger ble det jo. Merket ikke det du spekulerer i, men som sagt lurte jeg litt på det av og til...Etter at de gikk til Vinyl, ble stikkene fra Bjelke hardere òg mer personlige. At ingen grunn er oppgitt til at Friis forlot samarbeidet, viser nok følgen av dette.