Hva er det Sting driver med?.

Rocco

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.12.2005
Antall liker
0
Kjøpte den nye Sting CD,en Labirynth, og selv om den fikk en sterk 5,er på terningkastet, så må jeg nok si at denne CD,en forsto jeg ingen ting av.

Selv om en Bosnisk multiartist er med på platen, så holder det faktisk med "kun en" melodi av gangen.

Dette var nok den siste Sting platen som blir kjøpt, selv om jeg har alt fra Police og Sting fra før av, anbefaler faktisk ingen å kjøpe denne CD,en, har faktisk gitt den bort allerede, etter kun 5 gjennomspillinger :'(.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.282
Torget vurderinger
2
Sting har da aldri gjort noe som er verdt å høre på.

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Antall liker
552
Sted
Kleppe
Torget vurderinger
4
Han har vel hatt sine lyse øyeblikk av og til (selv om det ikke er så ofte)

T

theStig

Gjest
Som stor Sting-fan er jeg også litt enig... lyspunktene har ikke akkurat kommet tett de siste 10 åra. Konsert plata hans innspilt 11/9-2001 er dog fin synes jeg.

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
317
Torget vurderinger
3
Er ikke det den platen der han prøver seg som klassisk sanger og synger verker av 1500-tallskomponisten Dowland. Anmeldelsene jeg har sett går i at han har for dårlig stemme, ja at det er en klasseforskjell opp til konvensjonelle klassiske artister.

T

theStig

Gjest
Noen stor sanger har han vel aldri vært... men han er en bra låtskriver, bandleder, og en glimrende bassist.

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Antall liker
41.898
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
20
Som stor Sting-fan er jeg også litt enig... lyspunktene har ikke akkurat kommet tett de siste 10 åra. Konsert plata hans innspilt 11/9-2001 er dog fin synes jeg.

Han har vel aldri laget noe som kommer opp mot den første solo-plata, men er enig med theStig i at konserten fra 9/11 er veldig bra.

Har samlet en masse bra musikere "hjemme" på landstedet i Italia, og det som skjedde den dagen preger naturlig nok stemningen. De beslutter allikevel å gjennomføre konsterten. Herved anbefalt.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.282
Torget vurderinger
2
Kan gå med på at noe han gjorde med Police kan være ok. Roxanne er grei.
Som soloartist vil han ikke engang være en fotnote i populærmusikkens historie.

T

theStig

Gjest
Roxanne kommer temmelig langt ned på lista mi ...... masete hitlåt uten substans... nei.. lytt heller til min favoritt Sting-skive "The soul cages", og bli grepet av de mørke tekstene og de musikalske kvalitetene.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.282
Torget vurderinger
2
Roxanne kommer temmelig langt ned på lista mi ...... masete hitlåt uten substans... nei.. lytt heller til min favoritt Sting-skive "The soul cages", og bli grepet av de mørke tekstene og de musikalske kvalitetene.
Jeg har hørt "The Soul cages."
Jeg liker den ikke. Roxanne kommer veldig langt ned på min liste også. Men når det gjelder Sting og Police kan det gå an. Det Sting lager står fjernt i fra hva jeg liker.
Musikk som er laget for at det skal høres "flinkt" ut.
Men smaken er som .........

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.730
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Nei, det nyeste er ikke helt min smak heller, men mye av det eldre Sting/police er OK. DVD er nevnt, og liker veldig godt "all this time" DVD(som holder høy standard på lyd&bilde)

mvh

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
har en cd han gav ut for 3-4 år siden.tror den heter "sacred heart". et langt hjeeeesp :D

kjøpte også the police' "regatta d'blanc". som jeg hadde på kassett i 7nde.blir vel stående under s : støvsamler.

men Sting er en eminent bassist og samfunns-engasjert person da.

mvh. s,

T

tjn

Gjest
Sting har klart seg fordi han alltid har fått med seg veldig flinke folk. Police var ikke Sting, Police var Stuart Copeland, Andy Summers og Sting.

K

kiwi

Gjest
H :-[ar noen skiver av han men går årevis mellom hver gang jeg gidder og sette på noe fra han

Z

Zomby_Woof

Gjest
Driver ikke han stort sett med tantrisk sex i regnskogen?

Tipper det er mer spennende enn musikken....

O

om.s

Gjest
Mmm her er jeg tilböyelig å holde med, selv om "soul cages" også kan nytes av og til, om enn i noe mindre mått...

edit: så også nå at theStig hadde denne som favoritt skive....

mvh

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
12.997
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Driver ikke han stort sett med tantrisk sex i regnskogen?

Tipper det er mer spennende enn musikken....
When I told Bono that I could have sex for 8 hours I diidn't mention that it included 4 hours of begging plus dinner and a movie......

Topp Bunn