Men du har ikke benyttet anledningen med å gi henne Sonos… Du er et flott kjerring emneHer i huset er det jeg som er kjerringa, mao jeg bestemmer hvordan det skal se ut. Kona er for opptatt med å tjene penger og globetrotte til å bry seg.

|
Men du har ikke benyttet anledningen med å gi henne Sonos… Du er et flott kjerring emneHer i huset er det jeg som er kjerringa, mao jeg bestemmer hvordan det skal se ut. Kona er for opptatt med å tjene penger og globetrotte til å bry seg.
Synergi er et buzzword som dukket opp under en IT-messe for over 10 år siden, alle produsenter gikk plutselig irundt og sa det. I IT-bransjen så er Synergi nå blitt et skjellsord til slutt, når selgerne kommer med det buzzet så mister teknikere fort interessen.Jeg har hørt at hvis du kjøper alle apparatene fra samme merke, kommer den berømte synergien - også selvfølgelig et salgstriks
Synergi er et buzzword som dukket opp under en IT-messe for over 10 år siden
Nå er det altså hifi-pusherne som har tatt i bruk det samme buzzwordet de siste få åra
Enkelte har også gått så langt å sette en strek på hver gang et buzzword brukes i tillegg og man får da en topp 10 liste.Hehe sant det. Jeg jobber med IT. Vi har laget oss en egen wiki side over buzzwords som er populære blant ledere og sånt.
Ja, det er som jeg nevnte over 10 år siden. Nøyaktig aner jeg ikke, men det var da et ord som ikke var brukt mye i utgangspunktet og tror det var på en Microsoft messe i US det dukket opp første gang som et buzzword om jeg ikke tar helt feil. Ordet er jo såklart mye eldre enn det, men misbrukt som buzzword skjedde i senere/nyere tid.Det har da vært i bruk mye, mye lenger enn som så innen HiFi. Vet ikke når jeg først hørte det brukt, men det er mye mer enn 10 år siden.
Det er nok tilbake til Rack-tiden når utseende skulle matche i fronten.....så begynte Hai-End å tilby mer enn forsterkere....og de skjønte at visuell matching solgte bra....så skjønte de at merke-matching var viktig for å øke salget av komponenter......og så har det ballet på seg med "sannheter".....Ja, det er som jeg nevnte over 10 år siden. Nøyaktig aner jeg ikke, men det var da et ord som ikke var brukt mye i utgangspunktet...
VU metere må til, må vites
Joa, min dårlige smak er viden kjent, men det er en ting å se et objekt på et bilde, noe helt annet i levende live i egen stue fra flere vinkler.Pussig det, for du må jo være uten noe som helst bias i forhold til designet.![]()
Syns disse er behageligere å hvile øynene på:
Clearaudio
Det er også innstegsmodellen, så det er jo praktisk. Og helt klart den jeg ville valgt av de tre selv. Mangler bare et turkis bling-lys, men den er faktisk kul som den er.Den siste er jo direkte pen.
Synd den er uforskammet dyr, men sånn er det ofte med OEMDen siste er jo direkte pen.