Husdyr

Har du husdyr ?

• Ja

Stemmer: 0 0.0%
  • Nei

• Vet ikke

• Totalt antall stemmer
    0

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest

Har hatt sommerfugler, men har ikke sett noe til de på en stund så svaret ble nei.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
En liten musefamilie som bor et sted i grunnmuren. Vi har stadige trefninger, og jeg klarer å holde bestanden på samme nivå fra år til år, selv om de parrer seg som besatte.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Var ei katte som bodde i etasjen over som brukte å være på besøk tidligere. Den måtte desverre bøte med livet tidligere i år. Den het forresten Svein Ludvigsen.

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Det er hittil 6.2% som ikke vet om de har husdyr. fyttikatta! ;D

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
0
Det er hittil 6.2% som ikke vet om de har husdyr. fyttikatta! ;D
"You can't prove a negative" er det noe som heter. Jeg tror ikke jeg har noe husdyr, men helt 100% sikker er jeg ikke.

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
I sommer var det en liten pjuskete pus som stod på døren vår, og tok godt vare på hver bittelille sjanse til å komme inn i huset... Vi satt inn annonse både på nettet og i avis, men ingen savnet denne lille fyren :'( Så til slutt så vi ingen annen utvei enn å adoptere han. Han var ikke så liten som vi først hadde antatt, dr. Dyrego mente nemlig at han var et sted mellom 1 1/2 og 2 år.
Nå er han registrert både på familiens julegaveliste og hos Dyreidentitet as hvor han har fått chip registrert på Ødipus ;D

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
har to dyr, en gammel latkatt, og en hyperaktiv liten terrier, som er forferdelig glad i alt som ikke bør spises.

G

Gjestemedlem

Gjest
Har lyst på et ordentlig husdyr. Ikke en av disse organiske pelsklumpene men en AIBO! Synd de er så dyre...

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Den ene hamsteren ble begravet på lille julaften så nå har vi bare 3 igjen... Og så har vi et akvarium med en 15-20 fisk i.
Dessuten har vi fremdeles noen gjenstridige blomsterfluer, noen feite vanlige fluer halvt i svime dukker frem i ny og ne ellers vet jeg ikke om flere... Men vi hadde en brunsnegl ute på husveggen lille julaften hvis det teller.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.248
Torget vurderinger
2
Er ikke sikker på om jeg har husdyr, men av og til klør det noe jævli.

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.892
Torget vurderinger
4
hva med samboere? regnes sigermødre?

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hei!
40 fugler som er en sjettedel av det jeg hadde (på det meste) for noen år siden ;D
8 Sangtimalier (Peking Robin/Kinesisk Nattergal) 2 bor i Andebu (utlån)
11 Brunbrystede Sivfinker (Australske)
8 Senegalamaranter (Afrikanske)
4 Gråastriler (Afrikanske)
7 Kanarier (Fife Fancy) (5 hanner til salgs ::) )
1 Redlegged Honneycreeper (Nektar fugl fra Sør Amerika (hanfugl)
1 Yellowlegged Honneycreeper (Nektarfugl fra Sør Amerika (hanfugl)

Halvert bestand fra i fjor, bl.a. grunnet nytt lytterom i (det ene kjellerrommet) ;)

Mvh.KW (som inntil et par år siden også hadde en Abbysiner(katt) i 16 år)

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
Hei!
40 fugler som er en sjettedel av det jeg hadde (på det meste) for noen år siden ;D
8 Sangtimalier (Peking Robin/Kinesisk Nattergal) 2 bor i Andebu (utlån)
11 Brunbrystede Sivfinker (Australske)
8 Senegalamaranter (Afrikanske)
4 Gråastriler  (Afrikanske)
7 Kanarier (Fife Fancy)  (5 hanner til salgs ::) )
1 Redlegged Honneycreeper (Nektar fugl fra Sør Amerika (hanfugl)
1 Yellowlegged Honneycreeper (Nektarfugl fra Sør Amerika (hanfugl)

Halvert bestand fra i fjor, bl.a. grunnet nytt lytterom i (det ene kjellerrommet) ;)

Mvh.KW (som inntil et par år siden også hadde en Abbysiner(katt) i 16 år)
:eek: :eek: :eek:,
Hva skal du med anlegg du som har slik en go' lyd ;)

Drake-Audio

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.01.2006
Antall liker
5
Sted
Hokksund
Torget vurderinger
1
Har rotte som kose dyr...
Greit nok det,holder kjeft når jeg spiller musikk oxo...

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
:eek: :eek: :eek:,
Hva skal du med anlegg du som har slik en go' lyd ;)
Hei!
Ja, det kan du si, men låtene blir noe ensidig i lengden ;D
Sangtimaliene likner svarttrosten til en viss grad i sin sang (og de "hermer" det de hører av den også til en viss grad.
For noen år siden døde en hunfugl i et par , med det resultat at jeg måtte leve med at hannen sang så lenge det var lyst (dette er ute i volierer i hagen) bare avbrutt av "spisepauser".
Dette pågikk ei hel uke og til slutt tørna jeg, men også av hensyn til naboene måtte jeg bare hente den inn å plassere den i kjelleren, synd for den for sommeren var på sitt beste og flytte fra i alt 70 kvm beplantet tumleplass ute og ned til noen få kvadrat inne var nok en nedtur, som stoppet sangen i stor grad.
Kanariene synger også flott, men 6 stykker som stadig skal overgå hverandre kan også bli noe mindre hyggelig over tid. :D
Mvh.KW

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Har du mange du da?

Lf
Absolutt alle har husdyr, bl.a. i sengetøyet/tepper o.l. de ser helt groteske ut dersom en ser de forstørret noen tusen ganger ;D
Billige er de også.

Hybelkaniner er det vel også noen som har fra tid til annen og de spiser ingen ting og kan variere i størrelse og støyer ikke.
Er de virkelig store så kan de kanskje fungere som absorbenter ;D

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.248
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Hybelkaniner er det vel også noen som har fra tid til annen og de spiser ingen ting og kan variere i størrelse og støyer ikke.
Er de virkelig store så kan de kanskje fungere som absorbenter ;D
Hehe, man risikerer å forandre romakustikken ved å støvsuge under sofaen! ;D
mvh

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
I sommer var det en liten pjuskete pus som stod på døren vår, og tok godt vare på hver bittelille sjanse til å komme inn i huset... Vi satt inn annonse både på nettet og i avis, men ingen savnet denne lille fyren :'( Så til slutt så vi ingen annen utvei enn å adoptere han. Han var ikke så liten som vi først hadde antatt, dr. Dyrego mente nemlig at han var et sted mellom 1 1/2 og 2 år.
Nå er han registrert både på familiens julegaveliste og hos Dyreidentitet as hvor han har fått chip registrert på Ødipus ;D

Hva har skjedd, noen har forvandlet Ødipus til 5 stygge gitarer ??? ???

Lin

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
Hehe, det som har skjedd er at noen har lastet opp et bilde med samme filnavn som det du lastet opp. Vil jeg tro. Eventuelt så har katten gjort seg om til 5 gitarer og en masse dempematriale ;D

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
Hehe, det som har skjedd er at noen har lastet opp et bilde med samme filnavn som det du lastet opp.Vil jeg tro. Eventuelt så har katten gjort seg om til 5 gitarer og en masse dempematriale ;D
;D ;D, jaja, sånn kan skje. Men for noen er vel gitarene like høyt verdsatt som våre kjæledyr ;)

Tusen takk uansett Berg, genial den bilde greia di :)

Lin

Topp Bunn