48eur + 60 euro shipping.Til over €800 burde de være det. Blir jo betraktelig dyrere enn originalen.
|
48eur + 60 euro shipping.Til over €800 burde de være det. Blir jo betraktelig dyrere enn originalen.
€48 er for 10" adapter. Hvis du trykker på det lille bildet av platevaskeren får du opp prisen på den. Typisk snikete selgere på AliExpress, de setter tilbehøret med pris som default, med bilde av dingsen som koster mye mer. Ser at det gjelder alle annonsene for HumminGuru på AliExpress.48eur + 60 euro shipping.
HAHA, Tusen takk. Bra det er noen skarpe hoder her inne, for den detaljen fikk jeg ikke med meg.€48 er for 10" adapter. Hvis du trykker på det lille bildet av platevaskeren får du opp prisen på den. Typisk snikete selgere på AliExpress, de setter tilbehøret med pris som default, med bilde av dingsen som koster mye mer. Ser at det gjelder alle annonsene for HumminGuru på AliExpress.
Eg var tidleg fugl på Hummingguru og er nøgd med den. Bare lurte på om kopiane er av same kvalitet eller bare bås.Det er nå uansett en kopi og jeg synes man skal belønne de som i utganspunktet har laget en prisgunstig løsning som ser bra ut, i stedet for å støtte kopier.
HumminGuru låter definitivt best i mono.Vis vedlegget 1120764 HumminGuru i selskap med et kuratert utvalg monoplater.
Er det sikkert at det er kopi?Eg var tidleg fugl på Hummingguru og er nøgd med den. Bare lurte på om kopiane er av same kvalitet eller bare bås.
Kopi eller ei, den er betraktelig dyrere enn fra HumminGuru sin nettside.Er det sikkert at det er kopi?
Hvis en kjøper to så kan det fort låte greit i stereo også?HumminGuru låter definitivt best i mono.