Huldrer og Troll – Stig Arne si dagbok desember 2024

SAD-1224 (1 of 2).jpg

Godt år!

Eg planlegg å laga ei oppsummering av 2024 til januardagboka, slik skikken er. Men fyrst lyt me få unna desember, og då tenkte eg å skriva litt meir om Tandberg. No tenkjer eg slevet renn hjå Tandberg-samlarane. Og i ølspalta får du hovudverk.

TANDBERG
I oktober skreiv eg om Sølvsuper 12 C, varianten med kassett på høgre sida. Denne kom nyoverhalt direkte frå reparatøren, til og med kassettdelen virka, med nye strikk. Eg likte han faktisk godt, og same radioen (men utan kassett) spelar veldig godt borte hjå Styvane i nabohuset.

Varianten med kassett er upraktisk brei, eg likar best radio og kassettspelar kvar for seg. Difor er denne til sals, men eg har framleis ein SS 12 utan kassett, som eg gjerne prøver att seinare ein dag. Det er ein sjarmør. 12 C er alternativet for dei som vil ha alt-i-eitt og har ein brei benk. Og masse gamle kassettar. Det er vidare verd å notere seg at Sølvsuper og Huldra gjekk parallelt i mange år, med SS som ein rimeleg variant, og Huldra ein meir påkosta serie.

HULDRA 9
Men til poenget: No har me prøvd ut fleire Tandbergar. Den nye reparatøren vår sette ein kveik i meg og Stig Inge då han fortalde om Huldra 9, som finst i to variantar: Mk 1 med den fyrste varianten av transistorar, nemleg germanium, på 15 Watt, og ein Mk 2, med dagens silisiumtransistorar, på 25 Watt, begge i 4 Ohm, slik praksis var før....

Les heile dagboka i Audiophile.no

SAD-1224 (1 of 3).jpg

Kommentarer

SagenS

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.11.2006
Antall liker
270
Sted
Oslo
God Kveld, artig med Tandberg, Hentet min første Tandberg idag, en 310 Mk2. Nylig fått service. Bommet litt da jeg bare har ETI rca plugger på kablene mine, dem går ikke inn i Tandbergdelen. For trangt, så nå spiller det med splitt fra høyre kanal til begge høyttalerne. Artig lyd, gleder meg til og høre imårra med H/V kanal ( :

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.331
Link til alle artikler
502
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
PLATESMAKING – Roger Waters: This Is Not A Drill – Live From Prague.

PLATESMAKING – Roger Waters: This Is Not A Drill – Live From Prague.

• 2
Etter å ha utgitt en kontroversiell nytolking av tidenes beste prog-album i sitt 80-års jubileumsår har Roger Waters i dag utgitt et dobbelt livealbum. Det forundrer neppe noen at når en kommende...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING – Iver Kleive og Knut Reiersrud i Nidarosdomen. Fornyet magi fra en magisk duo

PLATESMAKING – Iver Kleive og Knut Reiersrud i Nidarosdomen. Fornyet magi fra en magisk duo

• 12
Jeg tror jeg har nevnt det før, men når herrene Reiersrud og Kleive kommer sammen oppstår det en synergi som er vanvittig mye større en summen av enkelthetene. Nå har de kommet sammen etter et ca...
Fortsett
Audiophile.no
Meir Tandberg, og meir øl – Stig Arne si dagbok juni 2025

Meir Tandberg, og meir øl – Stig Arne si dagbok juni 2025

• 2
Me har gjort ein “ussel" Tandberg Sølvsuper 12 om til ein superforsterkar, og i ølspalta har me drukke opp juli-sleppet til Vinmonopolet. TANDBERG SØLVSUPER 12 (MODIFISERT) Har det vore nok...
Fortsett
Audiophile.no
Nye ekstreme Coltranemodeller fra Marten

Nye ekstreme Coltranemodeller fra Marten

• 2
Den svenske HighEnd høyttalerprodusenten Marten har i år virkelig sprengt noen grenser for sine modellambisjoner. For i tillegg til at et av årets høydepunkt på Oslo HiFi Show i Asker har fått sin...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: OnePlus Pad 3 – nettbrettet som vil spise kirsebær med de aller største

TEST: OnePlus Pad 3 – nettbrettet som vil spise kirsebær med de aller største

• 0
På forsommeren lanserte OnePlus sitt nyeste nettbrett. Dette er en toppmodell som åpenbart sikter mot stjernene, og vi har hatt Pad 3 på en grundig test. I fjor sommer lanserte OnePlus...
Fortsett
Audiophile.no
Tandberg Huldra 9, 10 og 11 – Stig Arne si dagbok mai 2025

Tandberg Huldra 9, 10 og 11 – Stig Arne si dagbok mai 2025

• 0
Førre månad, og fleire før der att, lova eg å koma attende til desse uhyre interessante Tandbergane, i dei dagar då dei var på høgda av god lyd ... truleg. Me jobbar vidare med saka! Fleire...
Fortsett
Topp Bunn