R
Roysen
Gjest
Normalt utdannede og opplyste mennsker ville nok også trodd at alle vi som befinner oss i på dette forumet er er like navie som tror det kan være så store lydmessige ulikheter på høytalere, forsterkere, preamper, signalkilder etc. også. Betyr det at de har rett?Back_Door skrev:Det har faktisk sjokkert meg å konstatere hva normalt utdannede og opplyste mennesker er i stand til å påstå og tro på i dette miljøet.SAL skrev:Ikke første gangen Knuthin skriker moderator! Roysen spurte kun om dokumentasjon på Knuthin`s påstander, vilket er nøyaktig det samme hakket dere maler på.....Back_Door skrev:Ja det var virkelig et argument det står respekt av! Nå tenker jeg nok at Knutinh fikk noe å tenke på..SAL skrev:Typisk å begynne å sutre om moderator når det blir litt motbakke![]()
For at han skal komme opp på et mer respektablet nivå i debatten, bør vi kanskje råde han til å ta et år på engleskolen til vår kjære prinsesse?![]()
Roysen, du er forhånds-kvalifisert til VM i tålmodighet, hent medaljen! ;D
Hadde du foretatt en meningsmåling blant vanlige mennesker etter at de hadde lest tråden om blindtester, tror jeg 99,9% hadde støttet knutinh. Den resterende ene prosenten vil antagelig være blant de som fortsatt setter ut grøt til nissen på julekvelden, og som blånekter for at det egentlig er katten som spiser den.. ;D
Mvh
Roysen