Hortenmessa fyller 20 år, og Audiophile.no har pakka sekken

Horten2022 (1 of 2).jpg

Den tradisjonsrike HiFi-messa i Horten har vært et fast og hyggelig samlingspunkt for HiFi-entusiaster på begge sider av kassaapparatet, og i år er det 20-års jubileum. I år stiler vi med tre mann fra entusiastnettstedet Audiophile.no, og vi ser frem til et ekstra stort arrangement nå når pandemien for alvor har sluppet taket.

Vi ser av utstillerlista at det er en god påmelding av gjengangere, og et spennende knippe med nye aktører. Vi gleder oss, og vil selvfølgelig dekke messa med reportasjer i etterkant. Og så har vi bestilt bord på Himalaya Tandori lørdag kveld – et av høydepunktene i messehelga.

Les hele nyhetsartikkelen om Hortenmessa i Audiophile.no

Horten2022 (2 of 2).jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.451
Link til alle artikler
527
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Håkon Rognlien ny skribent i Audiophile.no

Håkon Rognlien ny skribent i Audiophile.no

• 1
Hifimesser kan være fruktbare på mange ulike måter. Noen får en øreåpner for nye produkter som de liker, eller kanskje til og med misliker, mens utstillere får eksponert sine produkter for nye...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: Et fyrtårn med to sidefyr, og et par skamfulle gleder

PLATESMAKING: Et fyrtårn med to sidefyr, og et par skamfulle gleder

• 0
Denne gangen har jeg valgt å gå tilbake til gamle «synder» med å smake på fem plater i en slurk. Og grunnen er at det var så mange utgivelser jeg bare måtte ha smakt på før de gikk ut på dato...
Fortsett
Audiophile.no
Denon AVC-X2850H – Ny forbedret mellomklassereceiver

Denon AVC-X2850H – Ny forbedret mellomklassereceiver

• 0
Denon har for kort tid siden lansert en ny AV-receiver i mellomklassen. AVC-X2850H har en rekke forbedringer sammenlignet med AVR-2800H Denons nyeste tilskudd i X-serien, AVC-X2850H, bygger...
Fortsett
Audiophile.no
Hifimessen i Horten 2025 – Del 2: Arve sine inntrykk

Hifimessen i Horten 2025 – Del 2: Arve sine inntrykk

• 1
Det er etter kvart vorte ein tradisjon for Audiophile-redaksjonen å besøke Hortenmessa. Ettersom vi bur ganske spreidd, er dette ein av dei få sjansane vi har til å møtes og finne på eit kvart i...
Fortsett
Audiophile.no
Hifimessen i Horten 2025 – Del 1: Stig Arne sine inntrykk

Hifimessen i Horten 2025 – Del 1: Stig Arne sine inntrykk

• 1
Me har vore vekke heile helga, og då må det skrivast ferdaminne, må vite. Eller messereportasje. Sei meg, korleis skriv ein eigentleg ein messerapport? Og grunnen til at eg spør, er at den vanlege...
Fortsett
Audiophile.no
På vei til Horten. Tredje stopp: Eksakt HiFi og Linn LP12-trio

På vei til Horten. Tredje stopp: Eksakt HiFi og Linn LP12-trio

• 7
Etter en bedre tradisjonsrik middag på Stortorgets Gjæstgiveri gikk turen videre til nedre Majorstuen på nordsiden av Bogstadveien for siste HiFi-holdeplass før avgang lørdag morgen til helgens...
Fortsett
Topp Bunn