Jaså, i det forsiktige høflige hjørnet? Overrasker stadig.pengesluk skrev:Ja. Jo. Joda... ehh..
Nok ett eksempel på ditt storsinn.BT skrev:Etter å ha jobbet dugnad som tilsynsvakt på en skole i går kveld, hvor det lokale horn og ompa-orkesteret i to og en halv time ødela noen beatles-låter for all framtid, har jeg definitivt pådratt meg hornofobi. De skal holde konsert i mars i Kolstad kirke. Jeg lurer på om jeg hørtes i overkant oppriktig ut da jeg ønsket dem lykke til...
Godt spørsmål TCtimc skrev:Burde ikke folk med "hornofobi" være helfrelst på transmisjonslinje?
Takk for tipset, men idrettsbygget på Dragvoll har nok allerede booket meg for den dagen.emotikon skrev:Nok ett eksempel på ditt storsinn.BT skrev:Etter å ha jobbet dugnad som tilsynsvakt på en skole i går kveld, hvor det lokale horn og ompa-orkesteret i to og en halv time ødela noen beatles-låter for all framtid, har jeg definitivt pådratt meg hornofobi. De skal holde konsert i mars i Kolstad kirke. Jeg lurer på om jeg hørtes i overkant oppriktig ut da jeg ønsket dem lykke til...
Når du først er i siget- Olavshallen førstkommende søndag er definitivt stedet for deg.....
De der var jo lekre!Brasse skrev:Etter å ha gifta meg med eit par Rega Ela (transmisjonslinjer) kva andre transmisjonslinjer der ute er det som fungerer?
Royd Apex er over samme list (samme høgtaler, egentlig, bortsett frå eit meir avansert delefilter?)
![]()
![]()
Mange kule høgtalere i denne tråden!
LMC skrev:skjønner ikke poenget
det er jo bilder av 2 hornhøttalere:
det ene frontladet
det andre bakladet
Hvor er hornet på nautilusen?LMC skrev:tastaturet hengt seg opp?
mvh
Åpenbart. Eventuelt motsatt.LMC skrev:er du helt blottet for humor?
Velkjent fenomen:BT skrev:............ det lokale horn og ompa-orkesteret i to og en halv time ødela noen beatles-låter for all framtid, har jeg definitivt pådratt meg hornofobi....
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=179755slowmotion skrev:De Beveridgene skulle jeg gjerne hørt.
Leste mye om dem dengang da,
men det endte med at jeg gikk en annen vei.
![]()