Hjemme hos Fosse

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    31.165
    Torget vurderinger
    28
    Akkurat nå står det en EMT 006 på den. Så får vi se på sikt, det er et par pickuper som står ubrukt om dagen (Ikeda 9GSS, vdh Colibri, Audio Technica ART9XI og DV XV-1s (på retipping)).

• Liker
    Reaksjoner: LMC

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    31.165
    Torget vurderinger
    28
    Mörch DP-8 på Bergmann er en fantastisk kombinasjon! Dette spiller med en utrolig deilig, stram og samtidig relativt fyldig bass. Det låter konsist og detaljert men uten at det låter anemisk på noe vis. Det er noe med den kontante, tørre spillestilen til Bergmann som kler denne armen utrolig godt. Bergmann skal ikke kombineres med noe som tenderer mot hardt eller slankt, den legger ikke til noe eller sminker feil. Når du derimot parrer den med med en velbalansert kombo av arm og pu, som her, så lar den disse virkelig få skinne.

Noe av det morsomste jeg har koblet opp på lenge.

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    31.165
    Torget vurderinger
    28
    Ja, flyttet over EMT fra DV-507 (på Garrard). Men det som satt på Bergmann var en Acoustic Signatur TA 5000 med vdh Colibri. Den kombinasjonen fikk jeg egentlig aldri helt til. Liker vdh Colibri i SME V, men nå står den på Avid Acutus Reference.

Blir sikkert sjonglering fremover, men tenkte det var greit å starte med en pickup jeg kjenner godt når jeg skulle teste Mörch. Greit nok at jeg ikke har hatt H 006 så lenge, men den er jo i prinsippet lik TSD15.

• Liker
    Reaksjoner: LMC

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    14.869
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    48
    høres fornuftig ut...tar litt tid å bli kjent med komboene
    har selv testet masse Kiseki og Koetsu i hele sommer.....

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn