Hjemme hos Fosse

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    Egentlig ikke så mye rørrulling i Hovland, EI fungerer fint i denne.

    Ukens happening var udiskutabelt gårsdagens seanse hos VegardW. Gleder meg stort til fortsettelsen.

     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    45618F21-C84F-4EA5-9F4D-5318BD4363C5.jpeg


    Stadig (for meg) ukjent musikk. Dette er vakkert og vellydende. Lett tilgjengelig og melodiøs.

    Ellers går det mye i Bill Evans.

    BC31CB5F-588B-42EC-8EFE-4F0E2753D0C9.jpeg


    Ruller litt rør i Hovland mens hovedforforsterkeren er til utredning hos VegardW. På generell basis går mine preferanser mer i retning Mullard, Philips Miniwatt og SSQ enn Telefunken. Så er det sikkert de med mer peiling som kan fortelle meg hvor feil jeg tar, men det får så være.

    Spiller mye på Allnic om dagen. Med Hana og SPU Royal. Det er en fin avveksling.

    Helgen har vært viet god mat og vin på Tjøme, og høstrydding på hytta.

    E95737FC-D0CA-4E05-A54F-975EAD696607.jpeg
    6010FC1E-8CD2-49BF-9A13-58B895B3ACDC.jpeg
    B89E45D1-5721-4E41-96E6-5156ED39A98B.jpeg


    Teller på knappene. Skal jeg teste SPU Royal gjennom Gryphon headamp før kveldens episode av Peaky Blinders? En virkelig god serie forresten.
     

    ksr

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.02.2009
    Innlegg
    96
    Antall liker
    72
    Torget vurderinger
    1
    Vis vedlegget 672673

    Stadig (for meg) ukjent musikk. Dette er vakkert og vellydende. Lett tilgjengelig og melodiøs.

    Ellers går det mye i Bill Evans.

    Vis vedlegget 672675

    Ruller litt rør i Hovland mens hovedforforsterkeren er til utredning hos VegardW. På generell basis går mine preferanser mer i retning Mullard, Philips Miniwatt og SSQ enn Telefunken. Så er det sikkert de med mer peiling som kan fortelle meg hvor feil jeg tar, men det får så være.

    Spiller mye på Allnic om dagen. Med Hana og SPU Royal. Det er en fin avveksling.

    Helgen har vært viet god mat og vin på Tjøme, og høstrydding på hytta.

    Vis vedlegget 672677 Vis vedlegget 672678 Vis vedlegget 672680

    Teller på knappene. Skal jeg teste SPU Royal gjennom Gryphon headamp før kveldens episode av Peaky Blinders? En virkelig god serie forresten.
    Flor med gult løv. Vi lukker sommerhuset om to uger. Lige nu er haven gul og det er næste så flot som det bliver.
     
    Sist redigert:

    ksr

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.02.2009
    Innlegg
    96
    Antall liker
    72
    Torget vurderinger
    1
    Lee Hazlewoods “Trouble is a Lonesome Town” på vinyl passer perfekt til efteråret.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    Platerommet brukes tidvis som møterom - siden man nå gjerne møtes fysisk alene.

    E55E9AC9-42D5-473B-8B9F-1F7B5EC8D17B.jpeg


    LP-er gir en egen atmosfære, om de spilles eller bare er omgivelser. Det er en merkelig tid.

    Foran anlegget er Gryphone The Head satt mellom SPU Royal og Allnic - det fungerer langt bedre enn antatt - gule plugger gir ca 95 Ohm, helt i grenseland siden anbefalingen er >100. Et noe mer dempet preg på SPU Royal enn tilvendt. Men morsomt å oppleve at også Royal kan være en kameleon, og det låter tight og flott.

    ABE79B7E-F7CE-499F-AF60-2908B3B5323E.jpeg


    Neste ut er dette kremalbumet.

    3075F650-6C2C-4125-8E8F-250194EECEF9.jpeg


    Jeg kjøpte denne for en tid siden, for å ha i TV-anlegget som CD-drivverk og dac. Kjøpte brukt og det viste seg at den ikke leser plater. Er det noen som kjenner spilleren og vet om den er verdt å få reparert eller om det bare er å kassere?

    35734AFE-27B1-43B6-A377-2FFA6F5C82D3.jpeg
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.814
    Antall liker
    38.468
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Platerommet brukes tidvis som møterom - siden man nå gjerne møtes fysisk alene.

    Vis vedlegget 673161

    LP-er gir en egen atmosfære, om de spilles eller bare er omgivelser. Det er en merkelig tid.

    Foran anlegget er Gryphone The Head satt mellom SPU Royal og Allnic - det fungerer langt bedre enn antatt - gule plugger gir ca 95 Ohm, helt i grenseland siden anbefalingen er >100. Et noe mer dempet preg på SPU Royal enn tilvendt. Men morsomt å oppleve at også Royal kan være en kameleon, og det låter tight og flott.

    Vis vedlegget 673162

    Neste ut er dette kremalbumet.

    Vis vedlegget 673163

    Jeg kjøpte denne for en tid siden, for å ha i TV-anlegget som CD-drivverk og dac. Kjøpte brukt og det viste seg at den ikke leser plater. Er det noen som kjenner spilleren og vet om den er verdt å få reparert eller om det bare er å kassere?

    Vis vedlegget 673164
    Den må du absolutt få en service på. knall spiller :)

    mvh
     

    Singh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2006
    Innlegg
    1.674
    Antall liker
    1.765
    Torget vurderinger
    1
    Kan det være laseren som trenger en rens, Q-tips og elektronikk rens. Og forsiktige bevegelser, vis det ikke hjelper så ville jeg få den på service.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    Godt tips, takk. Alternativt har den fått seg en smell i frakten. Funket før forsendelse i følge selger.
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.954
    Antall liker
    13.281
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    Andre? hvilken pu av dine er det du foretrekker i Dynavector armen?
    har nettopp kjøpt meg en strøken 505 til å ha på venstre siden av 301 skifer plinthet mitt...da slipper jeg å bore hull i det...
    tenkte bare feste den med noe seig dobbelsidig Scotch teppetape, som sitter på alt
    tenkte å prøve Rowland Complement i første omgang
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    Jeg har brukt Dynavector XV-1S i DV507MKII på Avid i mange år. Det har alltid fungert fint. Jeg har manglet armbord og ikke hatt mulighet for å bruke 507 på Bergmann så den har utelukkende vært påmontert Garrard, eller stått i boden. Jeg har alltid foretrukket lettere headshell (ofte i tre) med de pickupene jeg har brukt.

    For tiden bruker jeg Hana ML med stort hell (også denne i uorginalt headshell). Jeg har nok testet de to nakne SPU-ene også i 507 men må innrømme at jeg er litt usikker på om jeg har gjort noen direkte sammenligning av disse pickupene med samme riaa i andre armer. Jeg har nok ikke jobbet nok med disse kombinasjonene i hvert fall. Vær oppmerksom på at du ikke uten videre kan bruke standard SPU pga at Dynavector-armen ikke benytter standard geometri - du må ha mulighet for å flytte pickupen i huset. Kan hende skal jeg kjøre en ny omgang med SPU-ene i 507. Og, det er alt for lenge siden jeg hadde Jan Allaerts i den armen, den stod lenge i Kuzma 4point og nå i Odin.

    Det har nok vært slik at siden jeg i mange år hadde kun Dynavectoren, deretter denne og SME V-D, så har jeg lenge nedprioritert denne armen til fordel for de andre og nyere. Men det er ingen armer jeg kjenner så godt som 507.

    Hva med en blodmodifisert Denon? Jeg hadde en standard 103 i armen, og det svinger.
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.954
    Antall liker
    13.281
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    takk for utfyllende svar....det blir Rowland Complement ihvertfall....spørsmålet er evt om det blir noe annet og....SPU har jeg ingen interesse av ....alt SPU gjør, gjør DaVa bedre, det er jeg knall sikker på...rykte om den begynner å bre seg nå, så de er i ferd med å ta av...folk som har Kondo Fc bytter de ut..det sier ikke lite...
    uansett gøy med vinyl igjen...det havnet liksom litt i bakleksa av tape en periode...
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.566
    Antall liker
    27.602
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Hva med en blodmodifisert Denon? Jeg hadde en standard 103 i armen, og det svinger.

    Jeg er i hvert fall veldig glad i min Ledermann-blodmoddede DL 103 R. Et virkelig sprang opp fra en umoddet en.

    mvh
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    Tviler ikke et sekund på at DaVa er god. Men for ordens skyld så er SPU så mangt og meget. Det er vesentlig forskjell på de ulike modellene.

    Jeg kjenner ikke Rowland. Det er jo en litt utradisjonell konstruksjon på Dynavector-armene i og med at det er en tung hovedarm som beveger seg i horisontalplanet og en lett sub-arm som beveger seg i vertikalplanet. Det kan nok gi seg ulikt utslag på ulike pickuper vil jeg tro. Jeg har derfor ikke testet Colibrien i Dynavector. Dessuten er jeg usikker på om de vil komplettere hverandre.
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.954
    Antall liker
    13.281
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    vet at SPU spenner over et vidt spekter, men alle varianter er et kompromiss mot noe annet......er egentlig bare å kjøre på og prøve...
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    Hvilke planer har vi for vinterhalvåret 2020-2021?

    - Justere gain på DIY-preampen. Trolig ved bruk av trafoer.
    - Teste en forforsterker til eller to, for å sikre at DIY er bedre enn det man får kjøpt ferdig.
    - Vaske og spille igjennom 250 «nye» jazzplater
    - Sørge for at uansett hva som blir stående av forforsterker så er det mange nok innganger til å ta imot alt av aktuelle kilder (4 riaatrinn, digitalt og tape)
    - Pusse opp taperommet/lageret
    - Teste Joule Electra og Air Tight på Tannoy i hovedanlegget.
    - Få lyd på treningsrommet, og trene mer.
    - Utbedre noe slitasje på oljerør og diverse småplukk på 911-en. Hva med full spabehandling?
    - Skifte til aluminiumsradiator, bytte vifter og dekk på e-typen. Montere sikkerhetsseler og ferdigstille kalesje.
    - Gain er justert. Det blir nok trafoer, og det blir andre rør i signalveien. Da har vi en skuff full av rør vi ikke trenger. «Men de går ikke ut på dato» påstår fruen. Og det har hun sannelig rett i.
    - Har testet én annen i tillegg til litt lek med Hovland. De matcher ikke DIY på det DIY er god på. På det øvrige er Hovland helt i orden.
    - Gudene skal vite jeg jobber med saken.
    - Done.
    - Done, har til og med tatt belysningen.
    - Må lodde om kablene først. Gjenstår.
    - Henger sammen med en generell oppgradering av anlegg nr 2 og 3. Jeg har ikke tro på rør i TV-rommet. Jeg er i tenkeboksen, om Harbeth 40.2 blir stående som TV-høyttalere så må jeg ha inn en grei forsterker. Devialet eller Accuphase?
    - Det får bli våren 2021. Nå er 911-en klar for vinterlagring. Vi var på tur forrige helg og vi fikk snakket med onkel forleden.
    - Jeg driver å planlegger. Det som er vanskelig med e-type er den vanvittige tilgangen på deler og å finne ut hva som er best. Det kryr av deler, og jeg er bare interessert i å finne ut hva som er best!

    Streamer var uteglemt på listen. Det er nå bestilt. Det går fremover, sakte men sikkert.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    Det stemmer. Det er faktisk omtrent det eneste produktet som treffer på alle parametre. Enten er de billige med dac, eller dyre uten. Jeg vil ha billig uten dac. Og så vil jeg ha mulighet for trådløst og Spotify. Og viktigst, jeg er egentlig ikke interessert i streaming, jeg kommer ikke til å bruke det, og derfor er jeg ikke interessert i å betale for det - ikke minst fordi det i morgen er verdiløst. Så om dette fungerer greit sammen med Luxman D-06 for bakgrunnsmusikk så er jeg fornøyd.
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.507
    Antall liker
    9.252
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Det stemmer. Det er faktisk omtrent det eneste produktet som treffer på alle parametre. Enten er de billige med dac, eller dyre uten. Jeg vil ha billig uten dac. Og så vil jeg ha mulighet for trådløst og Spotify. Og viktigst, jeg er egentlig ikke interessert i streaming, jeg kommer ikke til å bruke det, og derfor er jeg ikke interessert i å betale for det - ikke minst fordi det i morgen er verdiløst. Så om dette fungerer greit sammen med Luxman D-06 for bakgrunnsmusikk så er jeg fornøyd.
    Det kommer det til å gjøre, garantert (y) :)
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    Jeg trodde lenge at jeg kom til å bruke overskuddsforsterkerne i TV-stua eller i dameanlegget men ser at det ikke blir aktuelt. Air Tight kunne gått til nød, men så blir det da stress om jeg vil teste den i hovedanlegget. Hele poenget med dameanlegget er betjeningsvennlig og at man kan gå i fra eller glemme at man har det på. I TV-stua må det være samme, og selv om det kan bli aktuelt å sitte her å lytte til musikk så blir det i hovedsak TV-serier og musikk-DVD som avspilles.

    Jeg bør derfor finne noe enkelt og greit men med god lyd for nevnte anlegg:

    Dameanlegget:

    - Stort rom, livlig akustikk, PMC Twenty.22. Fruen synes disse er veldig pene så de blir.
    - Hva tror dere om en eldre Devialet i kombinasjon? Det er et poeng med få bokser, små bokser og pene bokser. Man kan få Expert200 for en grei penge. skjønner den trenger ekstern streamer, men det er til å leve med.

    391DAE5E-C45C-41F8-92FD-D0D903AE9FD9.jpeg


    I TV-stua står nå Harbeth 40.2 med Bel Canto Dac1.5 og en håpløs forsterker. Jeg kan sette ned Cayin 265AI, eller jeg kunne ha kjøpt en Accuphase så fikk jeg noe man blir glad av å se på og betjene. Noen som har erfaring med E-480 og kjenner til om det vil være god match? Relativt lite rom så jeg trenger ikke spille høyt, men greit å ha noe som kan kontrollere 12-tommelen i Harbeth.

    Andre kandidater jeg bør vurdere? Foreløpig tenker jeg ikke vinyl i noen av de to oppsettene.

    Ellers er morgenens spilleliste som følger:

    A156B048-0176-40F8-A5FA-1AB483975942.jpeg


    Tåka er flott i dag.

    F529AFAE-A3A0-4923-9395-2E25ED831081.jpeg
     
    Sist redigert:

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.590
    Antall liker
    11.081
    Hva med en integrert fra Sugden Audio. Bestandig likt lyden av det merket.
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Hva med å se til peachtree? Enkel å greie forsterke til betalbar pris.
     

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.620
    Antall liker
    2.742
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    - Stort rom, livlig akustikk, PMC Twenty.22. Fruen synes disse er veldig pene så de blir.
    - Hva tror dere om en eldre Devialet i kombinasjon? Det er et poeng med få bokser, små bokser og pene bokser. Man kan få Expert200 for en grei penge. skjønner den trenger ekstern streamer, men det er til å leve med.
    Er veldig glad i Lyngdorf jeg da. Den nye lille TDAI-1120 har innebygget romkorrigering, streamer, 60-ish watt i 8 ohm, og kan levere 30A. Eller storebror TDAI-3400 hvis du trenger mer effekt: 200 watt i 8 ohm og 40A. Jeg synes disse låter helt fantastisk på akustisk musikk og ser utrolig lekre ut. Romkorrigeringen er også i en klasse for seg, enkel å bruke og gir glitrende resultater. Men mulig de er litt for "datamaskin" for deg? Ser ut på tråden din som du liker litt mer analoge ting :)

     
    Sist redigert:
    • Liker
    Reaksjoner: erk

    VegardW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    4.054
    Antall liker
    2.834
    Sted
    Kolsås
    Torget vurderinger
    4
    Hvor mye effekt trenger du til disse høyttalerene/ vanskelige impedanser?
    Skal det stort sett streames ?
    Hva med å prøve noe ala dette?


    Du har jo noen hyllemeter med analoge alibi så ingen grunn til å skjemmes😎
     

    emokid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Innlegg
    5.235
    Antall liker
    6.368
    Om du ikke er bundet til integrert, står det en accuphase a-30 her....
     

    kmolds

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2010
    Innlegg
    373
    Antall liker
    759
    Sted
    Ulsteinvik
    Det er mange som bruker Naim og PMC med suksess, så hva med en Naim Uniti Nova? De dukker også opp brukt av og til. Da har du alt i en boks. Jeg syns den ser kul ut, men det er ikke sikkert at dere syns den er kul:) Spotify, Tidal, Roon Ready osv.
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.858
    Antall liker
    13.687
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Til PMCene ville jeg lurt på en SuperNait.
    Gammel versjon med DAC eller ny versjon uten.
    Evt en sånn som @kmolds nevner så har dere alt 😎👍
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.424
    Antall liker
    12.956
    Tja...en slik Gato Audio AMP 150 som Karmana har til salgs må da være både stilrent og lett å betjene.
    Vil tro den har nok pulver til å dra Harbeth 40.2
    Lykke til med valgets kvaler.
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.783
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    blir nok accu e-480, tenker jeg.
    når en ide har forplantet seg i hodet, så forsvinner den ikke før man har fått sjekket ut ting i praksis.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    Oi, her var det en mengde spennende innspill.

    Det må ikke være integrert, Bel Canto sin dac driver effekttrinn godt. Og et alternativ er selvsagt en streamer med innebygget forforsterker.

    30 watt er kanskje i underkant av hva 40.2 ønsker, men samtidig er det liten stue? Jeg må i tenkeboksen.

    Helgen har gått til jazz, VTA-justering av Shick, vinterlagring av bil, innpakking av båt, kamskjell, hvitvin, store mengder kaffe og opptil flere munnbind. Det gjelder å ta det hele i riktig rekkefølge.

    Jeg fikk vinteropplag på persisk teppe i julegave av min svoger og svigerinne i fjor. Den står pent der.

    E42CF0AA-99BA-4BD6-A3BE-FFC569B52CE2.jpeg


    Vi er videre på Oscar Peterson 6.

    5288576C-5FAF-4C9E-8E49-CA005A3A9A7A.jpeg
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    SPU Royal N I Schick, Allaerts står i Odin. Men jeg går og teller på knappene om det blir å følge planen om å vente til forforsterkeren er tilbake, eller om jeg spretter godteposen og tar en runddans: Vdh Colibri i Kuzma eller Odin og alt det drar meg seg av videre skifter ...
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.139
    Antall liker
    5.133
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Til et dameanlegg blir Accuphase ikke feil. Ikke noe fikling, det bare funker - idag, imorgen, og i overskuelig fremtid. Bruker selv E-370 i kjelleranlegget. Problemfritt, avslappende og med klassiske VU metre som viser effektuttaket.
     

    sbf

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.06.2009
    Innlegg
    178
    Antall liker
    214
    Torget vurderinger
    1
    Ref. det som nevnes et par hakk over.....Den streameren du har snakket om - er den til hovedanlegget eller til dette dame-anlegget? Om streameren er til å sjekke ny musikk og ha bakgrunnsmusikk så er sikkert dame-anlegget et greit sted?

    Jeg er veldig fornøyd med Naim Muso mtp brukergrensesnittet / Spotify Connect. Tror Atom/Star/Nova er gode alternativ.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    Streameren nevnt over er primært tenkt til hovedanlegget. Jeg har en Argon-streamer som jeg trolig vil fortsette å bruke i dameanlegget, alternativt kan den nye streameren gå i dameanlegget dersom den er mye, mye bedre enn Argon.
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    Selv om de sikkert er sparsommelig utstyrt, har de vel både bakovergir og styring.......:ROFLMAO:
    K
     

    superhkm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2005
    Innlegg
    4.068
    Antall liker
    3.047
    Torget vurderinger
    2
    Hvordan i all verden har dere fått plassert Porschene slik!? Løftet dem på plass?!
    Det ser ut som det skal gå an å rygge inn en og en, men det er pent gjort.

    Det jeg lurte på er teppet. Er det for å beskytte steingulvet, eller er det en slags æressak ? statement ? "Min bil lekker ikke en dråpe, kan like godt stå på et persisk teppe.."
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    Når jeg bare hadde kommet meg inn porten via to kjørebroer (krapp dump) så var alt vel. Hadde hjelp foran og bak så jeg ikke skulle komme borti noe. De står trangt, men siden dette egentlig ikke er ment som garasje, og kun brukes til vinterlagring så går det greit til tross for tett plassering. "Hverdagsgarasjen" min er uisolert, og den plassen jeg har i sentrum skal andre få nyte gått av. Dessuten så får jeg ikke sikrere, tørrere og renere forhold enn vist på bildet over. E-typen står også eksternt.
     
    • Liker
    Reaksjoner: 666
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn