|
Heimag skrev:Skulle gjerne hatt mer luft rundt høyttalerne, men rommet har sine klare
begrensninger her. Men man får bare prøve å gjøre det beste ut av det.
Geir.
Dette er jo en skam og skandale! Neste gang du er på oppdrag i Bergen såHorny skrev:Ser veldig bra ut, detteAlltid interessant å eksperimentere med plassering og akustikk.
Kanskje det passer å stikke innom neste gang jeg er i Bergen - har fortsatt ikke hørt noen av anleggene du har hatt.
Tormod
Takk for det! Her går det i litt mørk matt Lady maling og olja eik.dan10 skrev:utolig flott fargevalg og nydelig hifi. meget bra dette![]()
Hei Mats Petter.MPT skrev:Heimag skrev:Skulle gjerne hatt mer luft rundt høyttalerne, men rommet har sine klare
begrensninger her. Men man får bare prøve å gjøre det beste ut av det.
Geir.
Har du vudert å sette racket ut på sideveggen?
Lydbølgene i rommet påvirker mye mer enn hva dyre høyttalerkabler kan fikse.
Prøv, du vil ikke angre, når du har funnet ut hvor racket skal stå, kan du bruke noen ok kabler til du får råd til drømmekablene, uansett en oppgradering enn å ha ett stort rack mitt i mellom høyttalerne med dyre kabler!! I tillegg blir du ikke forstyrret med masse lys foran deg når du lytter på musikk.
Du kan få låne mine kabler hvis du ønsker å prøve med Black Magic som du bruker nå?
Hei.hifikontoen skrev:Romet ditt er utsjåandemessig veldig flott og er eit eksempel på at akustikktiltak kan ta seg godt ut.
Kor mange kvadratmeter er romet på ?