Tusen takk for fin tilbakemelding!GjeEsp skrev:Fantastisk flott rom mag! Gratulerer så mye. Tenker dette er et rom som gir mye glede og velbehag, så lekkert innredet som det er og med de flotte komponentene
Mvh Gjert
Hehe, her går det unna med god planlegging.marsboer skrev:Imponerende at du klarte alt det der på en dag! Gårsdagen var virkelig produktiv ;D
Takk for fine gratulasjoner, og gratulerer til deg og ditt lytterom også.sclalars skrev:Henger meg på her med gratulasjoner for et flott gjennomført projekt. Riktig lekkert ble det.
Har akkurat fått meg eget lytterom, og vet hvilken glede det gir.
Flotte komponenter også. Håper du oppnår lydemessig nirvana også
mvh
Lars
He he...God trimmag skrev:Takk for dette MPT.MPT skrev:Dette ser meget flott ut! Jeg har vært oppe på det loftet en del ganger, nå kjenner jeg ikke rommet igjen!
Grattis!![]()
Det har vært mye svette og slit her i 4 etasjen. Litt lei de trappene.
Har fått gode råd og tips av Terje underveis også. Lufting og isolasjon er viktig her.
Tørkeloftet har blitt veldig bra. Håper ikke jeg plager de under meg så mye lenger nå.
Vi skal be våre kjære naboer under oss på kaffe og "visning" en dag. Nå er bortimot hele leiligheten tatt. Du er hjertelig velkommen opp en tur for kaffe og en prat også.
Du har jo et utrolig bra oppsett som jeg mer enn gjerne skulle hørt hvis det passer seg slik en gang.
mvh
Takk for fin melding!bjornh skrev:Det var et utrolig flott rom. Jeg likte den trappa opp veldig godt. Hvor kjøpte du den, forresten?
Mvh. Bjørn
Det er virkelig godt med slik ros, takk skal du ha!Canales skrev:nydelig
rett og slett
Takk for dette ivarlo!ivarlo skrev:Gratulerer med flott lytterom mag!
mvh
ivarlo
Takk for fine gratulasjoner emotikon.emotikon skrev:Gratulerer med vel gjennomført arbeid. Dette ble supert!![]()
Takk for skryt!motoren skrev:Moro bygge tråd å følge,gratulerer så mye med vel gjennomført lytte loft
virkelig stil fullt ble det og regner med at det lyd messige også er på plass.
mvh
Hei kjoenik.kjoenik skrev:Helt supert ja, kjemperom!
Gleder meg veldig til å høre dette!!
Lekkert, sikler etter eget lytterom selv...tkr skrev:Nydelig rom! Vi underprivilegerte slostriler uten eget lytterom kan bare sukke misunnelig....
mvh
Takk for din gratulasjon!shaunv skrev:Får nesten henge meg på gratulasjonene her! Vel gjennomført prosjekt, og et anlegg jeg veldig godt kan like.
Det virker rett og slett veldig koselig oppå loftet der. Er jo en skikkelig fredelig hule for å oppnå musikkorgasmer det der!
Hei og takk for siklingen, tror jeg.cybervision_ skrev:Lekkert, sikler etter eget lytterom selv...tkr skrev:Nydelig rom! Vi underprivilegerte slostriler uten eget lytterom kan bare sukke misunnelig....
mvh
Skulle gjerne, men holder til på sydspissen av landet. Siklingen var ment som en metafor.mag skrev:Hei og takk for siklingen, tror jeg.cybervision_ skrev:Lekkert, sikler etter eget lytterom selv...tkr skrev:Nydelig rom! Vi underprivilegerte slostriler uten eget lytterom kan bare sukke misunnelig....
mvh
Men si meg en ting er du også en av de mange slostriler der ute i de provinsielle strøk?
Staden der ingen skulle tru at nokon ville bu?
Du er velkommen for lytt hvis det passer seg slik. Som sagt i begynnelsen av februar.
mag
Hehe, jobbet i Søgne tidligere, flott sted - nydelig i Høllen på sommerstid, mye artige folk.mag skrev:Regnet med at det ikke var helt bokstavelig, og takk for ros!
Har selv bodd på de sørligere strøk, i Søgne. Fint sted.
mag
Takk for det, bambadoo!bambadoo skrev:Dette ser veldig bra ut.
Takk for det OMF!OMF skrev:Gratulerer med fullført prosjekt! Ser veldig bra ut!
Har veldig lyst til å høre på dette! ;D ;D
Mvh
OMF
Takk for hyggelig melding!gismo skrev:Gratulerer med veldig flott musikk-loft!
Dette ble helt topp, og da men ser jobben du har lagt ned så fortjener du mange flotte stunder der fremover.
Komponentene dine tilsier jo lyd i ypperste klasse
Nyt dette...
gismo
Takk for oppmuntrende ord!LMC skrev:flott rom og bra arbeid
sikkert lurt med mye toe-in pga skråtaket og stor spredniing på tweeterne
alternativt også diffusorer på første-refleksjons-punktet i skrå-taket
mvh
Leif
Hmm, spennende. Ble litt nysgjerrig så jeg sender deg en PM.orso skrev:Kan sikkert bidra med noe akustisk assistanse hvis du har behov for det. Send meg i så fall en pm.
Takk for det!sense skrev:Gratulerer med rommet!!
Deilig High-End på enden der
Mvh Sense.
Vell vi er vel kjent med ordtaket.mag skrev:Takk for det!sense skrev:Gratulerer med rommet!!
Deilig High-End på enden der
Mvh Sense.
Når enden er god så....
Blir aldri noe ende på denne hobbyen her.
mag
Hei SOA.SOA skrev:Dette var virkelig lekkert. Gratulerer med nytt lytterom. Håper det blir muligheter for en lytt etterhvert. Ser du har fjernet sidevegger og tak på 210'en. Har du koblet ut viftene...?
mvh