Hei
Lodder stemninga for Hifi Julebord i Fredrikstad.
F. eks. på Peppes eller noe slikt
Hva synes dere ?
Lodder stemninga for Hifi Julebord i Fredrikstad.
F. eks. på Peppes eller noe slikt
Hva synes dere ?
Det må vi få tilMbare skrev:En av de bedre ideene jeg har hørt på lenge.
Burde vi ikke også få til et treff til før jul hos noen?
Burde gå greit for min del også.Mbare skrev:28. eller 29. funker for min del.
Ikke noe dårlig forslag det.-morten- skrev:hei,
mitt forslag til å ha møtet på "mitt" lokale var bare det, et forslag. ser at det er mer uforpliktene og kanskje greiere å ha det på et utested. det viktigste er at det blir noe av. f
oreslår at trådstarter tar tak i saken igjen slik at vi får avklart når og hvor og kanskje også hvor mange.
mvh
-morten-
det er det.JanR skrev:Det er DJ lokalet ?
Det høres greit ut for meg.-morten- skrev:det er det.JanR skrev:Det er DJ lokalet ?
SyndLille_Adam skrev:Skulle svært gjerne møtt opp, men dessverre er det (selvsagt) jobbehelg for min del.![]()
Synd 2atonal skrev:Hyggelig tiltak, jeg må dessverre melde avbud (er utenbys).
Aner ikke. Har tenkt å møte opp for å finne ut av det, syns du bør gjøre det samme.rolfozzy skrev:Hva skjer på et hifi julebord ?
Man spiser liksom-mat og drikker liksomdrikke som begge deler er så nær opptil virkeligheten som over hodet mulig.rolfozzy skrev:Hva skjer på et hifi julebord ?
Aaah. Kanskje bedre enn virkeligheten også. Kan aldri vite.Snickers-is skrev:Man spiser liksom-mat og drikker liksomdrikke som begge deler er så nær opptil virkeligheten som over hodet mulig.rolfozzy skrev:Hva skjer på et hifi julebord ?
;D ;D ;DSnickers-is skrev:Man spiser liksom-mat og drikker liksomdrikke som begge deler er så nær opptil virkeligheten som over hodet mulig.
Det går ihvertfall bra og korrigere rommet med Aquavitt.Snickers-is skrev:Jeg vil uansett foreslå at alle sørger for en viss spredningskontroll.
Kan man forresten få Rom til å smake som Aquavit med Romkorreksjon?
JanR skrev:Den 28/11-08 (?)
Så langt:
Miles
Mbare
-morten-
JanR (lite forbehold om kjerring/jobb)
eddie1
Snickers_is
RoDa ?
laban ?
rolfozzy ?
Flere ?
Hvor:
DunkeJon sitt lokale på Øra ?
Peppes pizza ?
/jan
Synd, hadde vært hyggelig om du hadde svingt innom også.Hugh skrev:Nå må dere ta dere sammen. Selv kan jeg ikke, da jeg er bortreist (da fysisk ellers bare psykisk). JanR er Særping; han bestemmer hvis ikke Miles klubber......
JanR er finnmarking. Han mistet stemmeretten i sametinget da han forlot sin barndoms vidde og står nå naken og hjulbeint igjen her sør, uten retten til å bestemme over annet enn nåla i rillene......Hugh skrev:JanR er Særping; han bestemmer
;D ;D ;D ;D..............og kjerringa bestemmer over nåla i veggenRoDa skrev:JanR er finnmarking. Han mistet stemmeretten i sametinget da han forlot sin barndoms vidde og står nå naken og hjulbeint igjen her sør, uten retten til å bestemme over annet enn nåla i rillene......Hugh skrev:JanR er Særping; han bestemmer
R