Hifi huset flytter

ryttern

Hi-Fi interessert
Ble medlem
19.05.2003
Innlegg
75
Antall liker
13
Hifi Huset i Bærum legger ned avdelingen i Vollsveien på Lysaker og åpner i november i romslige nye lokaler på Nesbru i Asker. De skifter samtidig navn til Hifi Huset Asker og Bærum. Lokalene var tidligere Nesbru Legesenter, for tiden snekres det og bygges om til flere demorom, visstnok skal det bli kino på loftet og lager i kjelleren. Høres unektelig spennende ut dette, etter mange års tilhold blant pappesker og løse komponenter må jo dette bli himmelsk både for André og kundene.
 

Vedlegg

T

Thomas1

Gjest
Det var sannelig på tide ja. Man vasset jo i pappesker.

Ser frem til de åpner. Da sender jeg madammen på Ikea mens jeg er der og kikker.
 

ryttern

Hi-Fi interessert
Ble medlem
19.05.2003
Innlegg
75
Antall liker
13
Da er dørene åpnet, men fortsatt endel arbeid som gjenstår. Du verden hvor bra dette kan bli! De starter med et gigantisk innflytningssalg, André ønsker å kvitte seg med endel varer for å gjøre plass til nyere saker. Spesielt er det en "skog" med høyttalere som skal ut. Går man med planer om å anskaffe nye høyttalere er utvilsomt tiden inne nå!
 

Palace

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2003
Innlegg
761
Antall liker
35
Sted
Hagan
Høres bra ut! Skulle bare ønske de kunne lagt ut en prisliste på tilbudene
 

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Noen som vet adressen ?

Er det ved Fekjan (viking på Nesbru ?)
 

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.222
Antall liker
3.333
Sted
Horten
Torget vurderinger
7
Er ikke dette naboen til Nesbru Kebab? (God, men spiser ikke der lenger....
)
 

ryttern

Hi-Fi interessert
Ble medlem
19.05.2003
Innlegg
75
Antall liker
13
Palace skrev:
Høres bra ut! Skulle bare ønske de kunne lagt ut en prisliste på tilbudene
De som har handlet med André vet at prislista sitter inne i hodet hans! :)

Flytteannonse og det som må være landets største utvalg av høyttalere samlet på et sted:
 

Vedlegg

Casle

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.06.2003
Innlegg
227
Antall liker
1
Var innom idag. Dette blir en utrolig flott butikk når alt er oppe og går...
Det var helt utrolige mengder brukte høyttalere der og også noen skikkelige godbiter. så bl.a et par TDL Reference idag som så ganske spennende ut, snakker om store kabinetter!

/C
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Er det etter Elkjøp men føre Møller E18/Ikea?
På "gamleveien"
Mvh.KW
 

EiK

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2007
Innlegg
1.207
Antall liker
714
Sted
Haslum
Torget vurderinger
3
KW skrev:
Er det etter Elkjøp men føre Møller E18/Ikea?
På "gamleveien"
Mvh.KW
Det er lenger ut enn Møller/Ikea. Du fortsetter "gamleveien" bort Billingstadsletta og krysser under E18 igjen, og da er du på Nesbru og Fekjan (Viking/Birger N.Haug), som ligger rett bak gamle Bellevue Hotell.

Må ta en tur ditt for sjekke. Kanskje de nå har fått en ryddig butikk.....
 

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Innlegg
10.940
Antall liker
32.927
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
17
Gode nyheter for en gammel kunde av HiFi huset. Kan anbefale et besøk hos André & co, de burde trekke mange nye kunder med oppgraderte lokaler.
 

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Innlegg
2.181
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
Mine forrige Klipsch står blant annet et sted der..

Nesten så jeg får lyst til å handle høyttalere igjen, fordi det er litt gøy, og fordi jeg tipper det er ganske seriøse avslag der..

Mitt tips til André, evt resten av gjengen på hifi huset: Dere bør begynne å legge ut høyttalere på finn.no, hfs.no, avforum.no, tek.no, og lignende.. Det er for mange perler der som binder kapital, og som burde bli brukt av alle de hifi-entusiaster rundt omkring i landet. Dere bør også vurdere om dere skal kjøre litt av det opp til nord, til Hifihuset i Tromsø. Dette gjelder spesielt i de tilfeller der dere har to par eller fler av samme høyttaler. Dette øker sjansen for å bli kvitt litt..
 

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Innlegg
2.979
Antall liker
1.208
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Tar meg en tur til Andre i morgen. Spent på den nye sjappa.
Mulig han klarer å lure på meg et par høyttalere, siden jeg tidligere har vært eier av ca 15 par JmLab-Focal høyttalere som Sib & Co, Chorus, Cobalt, Profile, Electra & Utopia. Micro Utopia Be er og blir min favoritt og kan varmt anbefales (helt konge sammen med en kvalitets sub). ;D
 

Casle

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.06.2003
Innlegg
227
Antall liker
1
Hvorfor spiser du ikke der lenger...
Bare nysgjerrig... har hørt at baben skal være Oslo og omegns beste.

:)


C. Alshus skrev:
Er ikke dette naboen til Nesbru Kebab? (God, men spiser ikke der lenger....
)
 
O

Omar

Gjest
Andre har en utrolig god evne til å selge lyd som folk vil ha. Power trøkk Hifi og glede og delikatesse. Han kan starte på Nesbru med ny rimeligere hi-fi cd forsterker fra Yamaha, Ny Candyserie fra Roksan. Ny intregrert superforsterker fra Chapter. Nye HD hjemmekino produkter fra Yamaha og sist men ikke minst Nye Focal Utopia serie med et hysterisk fett design. Med større butikk, så utvides businessen til nye høyder. Med mer plass til alt rotet blir det kanskje ryddig.
Jeg har en Gold signatur stående hjemme i Bærum. Behageligere og deilig høyttaler fins ikke i prisklassen.
 
I

ijustpop

Gjest
Herregud.

Han kunne holdt kurs i hvordan man ikke skal drive butikk. Må være mye ukurante varer det blandt alle de høyttalerne.
 

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Innlegg
2.979
Antall liker
1.208
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Var innom nye hifi huset i dag. Du verden så mange brukthøyttalere det sto der.

Butikken er enorm og har like enorm potensiale (hvis Andre snart lar de andre ansatte også få lov til å ta seg av salg). Begrenset hva Andre kan få solgt på egenhånd, når butikken er full av kunder, hvor bare noen få ettervert for hjelp.

Som nevn tidligere, så vil det snart være flere demo rom og en rå hjemmekino på plass i lokalet, så det er bare glede seg og ønske gjengen lykke til, fordi dette kan virkelig bli bra ;)
 

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.222
Antall liker
3.333
Sted
Horten
Torget vurderinger
7
Casle skrev:
Hvorfor spiser du ikke der lenger...
Bare nysgjerrig... har hørt at baben skal være Oslo og omegns beste.

:)


C. Alshus skrev:
Er ikke dette naboen til Nesbru Kebab? (God, men spiser ikke der lenger....
)
Ble matforgiftet.
 
Topp Bunn