kan egentlig ikke si det overakser meg så mye slik noen oppfører seg.rotecop skrev:Jeg så på 9 av 10 NORDMENN I går .Der hvar spørsmålstillingen.Hvilken yrkesgruppe får deg til å føle deg som en idiot?Der kom HI-FI selgere som nr 2
Det kjem av at nr 1 var datakonsulentar.....Kabeldragern skrev:Rart at hifi selgere ikke ble nr. 1...
Det lurte jeg også på!Fosse skrev:Hva gjør emnet under hifi generelt forresten?
Det ble nok lagt dit fordi beskrivelsen på hifi generelt forumet er: "diskutér alt innen hifi".tkr skrev:Det lurte jeg også på!Fosse skrev:Hva gjør emnet under hifi generelt forresten?
mvh
Det var vel litt sutrete?Thomas_K skrev:Det ble nok lagt dit fordi beskrivelsen på hifi generelt forumet er: "diskutér alt innen hifi".tkr skrev:Det lurte jeg også på!Fosse skrev:Hva gjør emnet under hifi generelt forresten?
mvh
Jeg regner med trådstarter trodde at dette inkluderte hifi selgere også, men der tok han skammelig feil.
Vi kan jo ikke ha noen negativ omtale om folk i bransjen her, så da begraves heller tråden i off-topic.
Etter min mening burde tråden vært sticky i hifi generelt, så kan alle si hva de mener om hifi selgerne,
og diskutere hvorfor folk har denne oppfattningen av hifi selgere.
Tråden kommer da til å bli lest av mange av selgerne som er årsaken til at folk sitter med en slik oppfattning og de lærer kansje noe av å lese det.
Det er vel ingenting som er mer on-topic enn butikkene og folkene vi handler alt dette dyre utstyret fra?pks skrev:Det var vel litt sutrete?Thomas_K skrev:Det ble nok lagt dit fordi beskrivelsen på hifi generelt forumet er: "diskutér alt innen hifi".tkr skrev:Det lurte jeg også på!Fosse skrev:Hva gjør emnet under hifi generelt forresten?
mvh
Jeg regner med trådstarter trodde at dette inkluderte hifi selgere også, men der tok han skammelig feil.
Vi kan jo ikke ha noen negativ omtale om folk i bransjen her, så da begraves heller tråden i off-topic.
Etter min mening burde tråden vært sticky i hifi generelt, så kan alle si hva de mener om hifi selgerne,
og diskutere hvorfor folk har denne oppfattningen av hifi selgere.
Tråden kommer da til å bli lest av mange av selgerne som er årsaken til at folk sitter med en slik oppfattning og de lærer kansje noe av å lese det.
Hifi-generelt vil jeg si går på utstyr og alt rundt dette. Og diskutere at haifai-selgere gjør at folk føler seg dumme er off topic.
PK