S
Supertramp
Gjest
En av hovedpersonene (ikke han med drikke og usunn bakervare) var med i en Mike Myers film.... i denne filmen er en av britisk rock sine største hits svært fremtredende....
|
Det er helt riktig, Ulf.Ulf-B skrev:Jeg gjorde det samme - leste kommunelisten - og stoppet opp ved Skånland kommune. Hermod Skånland drev med penger - sentralbanksjef som han var - ja, han er jo en av de svært få her i landet som har laget penger på lovlig vis, han.
Administrasjonssentret i Skånland kommune er Evenskjer - nå forholder jeg meg til Google - dette er liten sort flekk på mitt norgeskart. Da er det kan hende dit vi skal?
Å, leste for fort......Ulf-B skrev:Jeg gjorde det samme - leste kommunelisten - og stoppet opp ved Skånland kommune. Hermod Skånland drev med penger - sentralbanksjef som han var - ja, han er jo en av de svært få her i landet som har laget penger på lovlig vis, han.
Administrasjonssentret i Skånland kommune er Evenskjer - nå forholder jeg meg til Google - dette er liten sort flekk på mitt norgeskart. Da er det kan hende dit vi skal?
Var det så opplagt? Hva var det som satte deg så kjapt på sporet?Supertramp skrev:Lisleby i Fredrikstad