Vente høyttaler frem til høsten.Noe nytt igjen? Grattis bror!![]()
Takk
Vente høyttaler frem til høsten.Noe nytt igjen? Grattis bror!![]()
Ja det er denHvordan står fantomsenteret slik du har satt dem opp nå? Er vokalisten i midten?
Ja det var det daGratulerer med ventepølse. Ikke dumt det til noe permanent kommer på plass
![]()
TakkGratulerer med snasne høyttalere!
Takk gismoGratulerer med «ventehøytalere»
Kos deg med disse
Men ennå mere spent på hva disse «høsthøytalere» vil være
gismo
Jeg lurer også, men da på hva du snakker om?Har du og Gismo samme kostholdsekspert? Slik ift grønnsaker?
Bære lurer...
M
Det er bare å overse disse hybrid-kaninene vi er belemret med her i Innlandet OveBare tullekommentar..
Var ikke noe grønt på tallerkenen. Bare spekemat og potetsalat.
Intern greie i Innlands mafiaen.
Ha en fin sommer med båten!
M
Ok da gjør jeg detDet er bare å overse disse hybrid-kaninene vi er belemret med her i Innlandet Ove
gismo
Det er vel ikke umulig det skjerHvorfor ikke prøve Spendor classic? Stor, dynamisk og behagelig lyd. Ingen overdreven diskant.![]()