Vente høyttaler frem til høsten.Noe nytt igjen? Grattis bror!![]()
Takk
Vente høyttaler frem til høsten.Noe nytt igjen? Grattis bror!![]()
Ja det er denHvordan står fantomsenteret slik du har satt dem opp nå? Er vokalisten i midten?
Ja det var det daGratulerer med ventepølse. Ikke dumt det til noe permanent kommer på plass
![]()
TakkGratulerer med snasne høyttalere!
Takk gismoGratulerer med «ventehøytalere»
Kos deg med disse
Men ennå mere spent på hva disse «høsthøytalere» vil være
gismo