Vente høyttaler frem til høsten.Noe nytt igjen? Grattis bror!![]()
Takk
Vente høyttaler frem til høsten.Noe nytt igjen? Grattis bror!![]()
Ja det er denHvordan står fantomsenteret slik du har satt dem opp nå? Er vokalisten i midten?
Ja det var det daGratulerer med ventepølse. Ikke dumt det til noe permanent kommer på plass
![]()
TakkGratulerer med snasne høyttalere!
Takk gismoGratulerer med «ventehøytalere»
Kos deg med disse
Men ennå mere spent på hva disse «høsthøytalere» vil være
gismo
Har du og Gismo samme kostholdsekspert? Slik ift grønnsaker?Må jo ta en vile dag i fra sol og sjø, ny 32" tv til båten måtte hentes også.
Vis vedlegget 1207280
Jeg lurer også, men da på hva du snakker om?Har du og Gismo samme kostholdsekspert? Slik ift grønnsaker?
Bære lurer...
M
