Den Yamaha spilleren er utrolig flott 
mvh
mvh
Da må vi hit, og det tror jeg nesten ikke jeg tar meg råd tileneste reimdrift jeg kunne vurdere
.
Vis vedlegget 1198019 Vis vedlegget 1198020
www.hifisentralen.no
Nevnt før og forkastetHer får du ( muligens) i pose & sekk
![]()
Eksklusiv Pro-Ject The Dark Side of the Moon-pakke
🌈 Limited edition-pakke med Pink Floyds The Dark Side Of The Moon! Opplev den spektakulære Pro-Ject Dark Side Of The Moon 50th Anniversary Box Set – en gjennomført samlerpakke inspirert av et av rockehistoriens mest ikoniske album. Pakken inkluderer den unike platespilleren med LED-belyst...www.hifisentralen.no
Så helt nydelig ut. Ja det er ville priser rundt om kring, jeg gjør det meste selv så jeg sparer mye på detMan mistenker at noe er galt med opplag og serviceprisene i Kristiansand når det lønner seg å kjøre båten til og fra Flekkefjord for å få utført det samme.
Ikke forbausetNevnt før og forkastet![]()
Mye en skulle hadtJeg har en Mimas til salgs du burde ha, Ove. Den spiller så bra så du vil neppe tro det.
Ja, men denne hadde likt svært godt. Sett en T8 i dacen og ferdig.Mye en skulle hadt.
Har jo streamer joJa, men denne hadde likt svært godt. Sett en T8 i dacen og ferdig.
Lykke til med salg av Yamaha. Kjøpte den neeeesten første gang den ble lagt ut![]()
Yamaha byttes kun i sølv eller AccuphaseJa, men denne hadde likt svært godt. Sett en T8 i dacen og ferdig.
Lykke til med salg av Yamaha. Kjøpte den neeeesten første gang den ble lagt ut![]()