Er da forsatt oppegÄende, sÄ NAD kommer ikke inn herKjÞp nad m33. Har alt vi trenger. Dirac live er gull.
Ja hvem vetBlir sikkert moro dette her. Du liker jo Ä bytte litt, sÄ nÄr du gÄr denne veien kan du bytte ukentlig mellom bokser og software som REW, Audiolense, Dirac, MiniDSP og mange andre. Blir sikkert akkurat sÄ gÞyalt og utfordrende at du ikke kjeder deg![]()
NeiJa hvem vet.
Har vel skjedd rarere ting i denne trÄden![]()
Du har nok rett
Det har jeg gjort for lenge siden, derfor de stÄr der de stÄrDu fÄr ta deg en runde med "Subwoofer crawl". Test en sub is slengen. Sett suben i stolen, spill musikk/testsignaler og kryp rundt pÄ gulvet til du finner plassen der du fÄr best og jevnest gjengivelse. Sett suben der. Gjenta for neste sub.
Johan-Kr
Det har hun gjort for mange Är sidenDet er forÞvrig lurt Ä sende madammen pÄ bingo elns mens man utfÞrer testen, sÄ hun ikke ringer etter folk med hvite frakker
Johan-Kr
Godt Ä hÞreEr da forsatt oppegÄende, sÄ NAD kommer ikke inn her![]()
Eller konverteringen til digital rattingsplattform resulterer i Þkt frustrasjon, og raskere innleggelse pÄ dikkedikken (Gaustad)Blir sikkert moro dette her. Du liker jo Ä bytte litt, sÄ nÄr du gÄr denne veien kan du bytte ukentlig mellom bokser og software som REW, Audiolense, Dirac, MiniDSP og mange andre. Blir sikkert akkurat sÄ gÞyalt og utfordrende at du ikke kjeder deg![]()
Ratting er ikke for alle. Trodde aldri jeg skulle takle Ä ha sÄ mye kontroll heller.Eller konverteringen til digital rattingsplattform resulterer i Þkt frustrasjon, og raskere innleggelse pÄ dikkedikken (Gaustad)![]()
![]()
Haha, takk for din omtanke Tosk.Denne tradisjonelle mix og match tilnÊrmingen tror jeg oppriktig dÞr med dagens 60 Äringer
Nja, dere hoppet pÄ for lenge siden. Og det finnes seff flere unntak, LMC bla. Det jeg mener er at andelen som omfavner dette svÊrt kraftige verktÞyet bare vil Þke med Ära. FÊrre og fÊrre er jo negative, selv @Evo III har dÞra pÄ klem, men man skal liksom gidde ogsÄ. For det er litt Ä sette seg inn i, sÊrlig for perfeksjonister.Haha, takk for din omtanke Tosk.
Jeg, og Shy kom akkurat innafor pÄ alderen.
Jeg gjetter pÄ at det var oss to du redda i siste krampetrekning.
61+ er ute, og har tapt....alle gamliser, gÄ hjem og hvil i fred.
Dere har gÄtt ut pÄ dato og lukter ille.
17 Är siden faktisk.Nja, dere hoppet pÄ for lenge siden.
Med DEQX var det vel?17 Är siden faktisk
Det er sannsynlig at en "opplevd" Þkning ett stedSett fasen pÄ null og snu polariteten pÄ subbene dine. Juster fasen deretter litt etter litt til du mener det er bra. Om du hÞrer bassen blir bedre med og snu polariteten da?her gjorde den det.
Er hjemme, men det er jo faen ikke fred Ä fÄ.Haha, takk for din omtanke Tosk.
Jeg, og @The Shy kom akkurat innafor pÄ alderen.
Jeg gjetter pÄ at det var oss to du redda i siste krampetrekning.
61+ er ute, og har tapt....alle gamliser, gÄ hjem og hvil i fred.
Dere har gÄtt ut pÄ dato og lukter ille.
Kom og fÄ en kopp kaffe sammen med venner og kjenteNoen ganger lÄter det ikke bra, andre ganger lÄter det veldig bra. I dag er det lÄter ikke bra dagen, tinnitusen er veldig hÞy pÄ venstre Þret og det Þdelegger alt
. Da er det bare og sette pÄ litt musikk lavt og prÞve og glemme det
.
Vis vedlegget 1196097
Best og holde seg hjemme, plagsomt vondt i dagKom og fÄ en kopp kaffe sammen med venner og kjente![]()
Ă vĂŠre meneske er ikke for nybegynnere.Best og holde seg hjemme, plagsomt vondt i dag.
Takk, bedre nÄà vÊre meneske er ikke for nybegynnere.God bedring amigo!
![]()
PÞh! Jeg har nemlig lest meg til at alt av obskur fÞde (alligator, slange etc..) smaker kylling. Alt sammen. Kylling!Alle eg har spurd med som har ete kamel, seier at det smakar kamel. Dei som har ete Þgle, seier det smakar Þgle, ogsÄ.
Smak er en sans, akkurat som lukt og hÞrsel. Noen har (utviklet, eller fÞdt med) bedre sans enn andre. Eksempelvis Daredevil, folk som hÞrer forskjell pÄ strÞmkabler, eller at subene er flyttet 3 cm. Kjennetegn pÄ de to sistnevnte, er ofte svindyre anlegg som de aldri blir fornÞyd med likevel, og at byttesyken er fremtredende. I motsatt ende, sÄ har vi de som ikke klarer Ä skille smaken av kylling og slange, ikke hÞrer forskjell pÄ to forsterkere, eller to kabler. Kjennetegn pÄ de to sistnevnte, er at de ofte besitter en Umik.PÞh! Jeg har nemlig lest meg til at alt av obskur fÞde (alligator, slange etc..) smaker kylling. Alt sammen. Kylling!![]()
De er utrolig fine, mÄ fÄ hÞrt pÄ de
Omtrent sÄnn som jeg og har det av og til.Noen ganger lÄter det ikke bra, andre ganger lÄter det veldig bra. I dag er det lÄter ikke bra dagen, tinnitusen er veldig hÞy pÄ venstre Þret og det Þdelegger alt
. Da er det bare og sette pÄ litt musikk lavt og prÞve og glemme det
.