Kjenner igjen det med sweetspot fra da jeg hadde ML cls II. Midt i sweetspot var perspektivet fantastisk , men det raste så snart man flyttet på seg.
Ja det er litt kjipt, ellers en meg god høyttaler.Kjenner igjen det med sweetspot fra da jeg hadde ML cls II. Midt i sweetspot var perspektivet fantastisk , men det raste så snart man flyttet på seg.
Lykke tilDen så jeg komme OveDu må nok finne roen med Proacene tenker jeg eller det kan dukke opp noe som bare må prøves.
Ha en fin dag, her er det snart eu kontroll av kroppen
mvh
Takk for tilbudet, snakker med Jørgen etter messaSiden du er på prøver´n; hos din favorittsjapppe står et par hORNS fp12. Masse trøkk, men likevel en haug av detaljer, stort lydbilde og musikalitet i bøtter og spann. 12 tommer bass og horn. Salige Sluket var over seg av begeistring da han hørte dem hos meg. I tillegg en finish i pianolakk som få kan matche. Jørgen kan gi deg favørpris. Løp og prøv!
www.hifisentralen.no
Piega har jeg gørt flere ganger, ikke min kopp teHei Hertug.
Ikke for å blande meg for mye. Men tenker du bør høre Piega. Deres Coax elementer gjør det meget bra i diskant/mellomtone.
Modellen jeg hadde sist var Master One. Ikke mye som banker dem der.
Ikke problemer med Sweetspot iaf. Te er godt. Er ikke ProAc'ene bra da? Litt monitor pushy lyd. Lykke til i jakten. Sees plutselig hos JørgenPiega har jeg gørt flere ganger, ikke min kopp te![]()
Haren hopper og alt det derDu bør definitivt sjekke ut BigSwifty sine fp12. Jeg hadde innom fp10 en kort periode, uten at de gjorde seg bort. Jeg vil mene dette er skikkelig bang for the buck, og som en bonus kommer det til å bli fint sammen med subbene dine![]()
ProAcene er veldig bra de, men har jo som kjent litt lopper i blodetIkke problemer med Sweetspot iaf. Te er godt. Er ikke ProAc'ene bra da? Litt monitor pushy lyd. Lykke til i jakten. Sees plutselig hos Jørgen![]()
Liten tvil om det OveProAcene er veldig bra de, men har jo som kjent litt lopper i blodet![]()
Nei det burde ikke være ukjent her inneLiten tvil om det Ove
mvh
Litt?ProAcene er veldig bra de, men har jo som kjent litt lopper i blodet![]()
HerligProAcene er veldig bra de, men har jo som kjent litt lopper i blodet![]()
En teskjeLitt?![]()
En teskje![]()
Pøh! Synes dette er slik det skal gjøres.men har jo som kjent litt lopper i blodet![]()
Ja jeg synes du må ofre noe for paneler, jeg er ikke villig til og gjøre detPøh! Synes dette er slik det skal gjøres.Du var nysgjerrig og testet ut, ble en erfaring rikere. Du vet de beste høyttalerne er ofte de tilsynelatende enkleste. Hønn, linjer, paneler osv er effekteri som ikke alltid sklir inn og er for spesielt interesserte. God gamle apekister, gjerne med et ekstra høl for basstrek er trygt og godt og gjennomprøvd.... Proac er knall!
Den så jeg komme OveDu må nok finne roen med Proacene tenker jeg eller det kan dukke opp noe som bare må prøves.
Ha en fin dag, her er det snart eu kontroll av kroppen
mvh