GratulererDu kan umulig ha separasjonsangst når det kommer til hi-fi komponenter.
![]()
Nei lider ikke så meget av det
Sist redigert:
GratulererDu kan umulig ha separasjonsangst når det kommer til hi-fi komponenter.
![]()
Rakk EC blokkene bli varme?Grattis med spennende amp, Yamaha er godis
![]()
Men takkis daJøss….nå igjen??
Blokkene…..rakk du å høre på dem da?
Men grattis igjen da…..du bytter amper fortere enn en pensjonist bytter boxere
gismo
Noe hvisket meg i øret at DET koster mer enn en ny Amp….Bytt benk istedenfor, så skjer det noe også![]()
Jeg glemte jo å si gratulerer med forsterker. Akkurat de bokstavene begynner å bli ganske slitt på tastaturet - hva nå det måtte skyldes.
![]()
Det blir nok ny der også jaBytt benk istedenfor, så skjer det noe også![]()
Ser vakkert ut
Ikke helt uenig med deg, jeg liker Accuphase veldig godt. Kunne fint levd med en P-4500 og en C3900, men det var prisen daYamaha har virkelig klart å finne balansen mellom retro og moderne. Luxman også. Accuphase, not so much![]()
Klaffer og klaffer fru blomSer vakkert utHåper det klaffer denne gangen
![]()
Nei, nå får det være nok. Har man giftet seg 10 ggr får man ikke lenger gaver, så grattis uteblir!
Hadde kanskje vært lettere å bare gratulert, men det føles så upersonlig.![]()
Jeg holder meg, og venter og ser om Yamaha'n rekker å komme over dørstokken.
Fin sak som kan spiller med en litt snill stil (?)
Ser lekkert og bra ut Ove…. Men itte stort større enn Rose ser jeg? Effekt her da?VU er koz.
Dette låter jo rett så bra, selv om den ikke har stått på så lenge.
Vis vedlegget 1177784
Bildet lyver litt, er større i virkligheten. 2X100 i 8ohm og 200 i 4ohmSer lekkert og bra ut Ove…. Men itte stort større enn Rose ser jeg? Effekt her da?
Fint du liker lyden
gismo
Ble liten i forhold til AW-400 ja, men den tar igjen på lydenSer flott ut Ove men den var mye mindre en jeg trodde
mvh
Veldig vellykket designmessig i mine øyne, og i den helt riktige farven sort!
Slitan, håper den svarer til forventningene og at den blir stående en stund.
TakkGratulerer, uforbeholdent.![]()
TakkFaen den var handsome! Nå ble det lekkert på loftet!![]()
Takk
TakkGratulerer Ove! Fin den![]()