Godt vi ikke er kjent for detJa det skulle tatt seg ut om en av oss gjorde
![]()
Godt vi ikke er kjent for detJa det skulle tatt seg ut om en av oss gjorde
![]()
Beste tiden til Peter Gabriel, mener du.Beste tiden til Genesis![]()
Gabriel er ikke med på denne skiva knottenBeste tiden til Peter Gabriel, mener du.Alle de største hitsa og den virkelig kommersielle suksessen fikk de jo først når dreggen forsvant. Utvilsomt at Collins var det virkelige geniet. Han hadde jo til og med en vellykket solokarriere parallelt og banket også gnåleren på det området.
![]()
Fæen, der lurte du meg igjen! Andre gang denne uka!Gabriel er ikke med på denne skiva knotten![]()
Ja se detFæen, der lurte du meg igjen! Andre gang denne uka!![]()
SlemmingHadde det ikke vært for at skattebetalerne alt hadde kastet bort penger å rette ut den ryggen din....![]()
Har ikke fått noe treningsoppleggDa er det bare å høre ordentlig på lege og fysio og ikke skippe en millimeter av treningsopplegget.
Tøft album ja.
Ringte fastlegen min, det trenger da ikke du var svaretDet må du jo kreve. Bare å glede seg til å stå med samme øvelser og vekt som 80-åringene.
Smart plassering av RSA780 der Ove!
Da er han lat, dum eller blindRingte fastlegen min, det trenger da ikke du var svaret.
Det fikser jegDa er han lat, dum eller blind
Jeg kan bare sterkt anbefale å trene kjernemuskulatur hofte/rygg og ikke minst muskulaturen i det visne benet. Det sikret meg i det minste 90% styrke i min høyre, som er permanent nummen etter trippelprolaps.