Mulig du vet det, men det ligger en equalizer i app'en til Spotify ogsåHer er en annen grunn til WiiM kjøpet, ville teste med EQ mulighetene. Diskant boost funker helt gull her på lavere volum, når jeg skrur opp lyden er det bare og slå av.
Mulig du vet det, men det ligger en equalizer i app'en til Spotify ogsåHer er en annen grunn til WiiM kjøpet, ville teste med EQ mulighetene. Diskant boost funker helt gull her på lavere volum, når jeg skrur opp lyden er det bare og slå av.
Jeg vet men har av en eller annen grunn ikke testet denMulig du vet det, men det ligger en equalizer i app'en til Spotify også
Trodde et øyeblikk det var et gammelt bilde av Chick Corea jeg
...eller Ron Jeremy
Utrolig hva du vet @MakkinTosken ! Jeg hadde aldri hørt om ham før, ble opplyst etter Googling….
Den kjøper jeg ikkeUtrolig hva du vet @MakkinTosken ! Jeg hadde aldri hørt om ham før, ble opplyst etter Googling….
Har du sett på filmene han har spilt i?![]()
Du kan tro hva du vill @Sevald . Det første jeg gjorde, var å søke på Qobuz, da fant jeg kun dette albumet:Den kjøper jeg ikke![]()
Sånn er det å gå med hue opp i skyen, får ikke med deg altDu kan tro hva du vill @Sevald . Det første jeg gjorde, var å søke på Qobuz, da fant jeg kun dette albumet:
Jeg lyttet litt på albumet, men fikk ikke helt alderen til å stemme. Googlet deretter… ble da opplyst….
Helt genialt cover også .
Jeg er faktisk glad for at jeg har gått glipp av denne voksen filmstjernen..Sånn er det å gå med hue opp i skyen, får ikke med deg alt![]()
Litt sår for meg den.
Du mente vel ELO?Surret! Var ikke riktig band en gang....
Du mente vel ELO?