Skal vinyl virkelig være gøy , så koster det dessverre veeeeldig mye penger. ( I alle fall min personlige erfaring.)Det lureste er og selge den. Streaming er enklere og har bra lyd
![]()
Skal vinyl virkelig være gøy , så koster det dessverre veeeeldig mye penger. ( I alle fall min personlige erfaring.)Det lureste er og selge den. Streaming er enklere og har bra lyd
![]()
Setter du opp en spiller med tålig bra greier så låter det helt greit. Må ikke koste skjorta, men det er jo bare tungvint og lite praktiskSkal vinyl virkelig være gøy , så koster det dessverre veeeeldig mye penger. ( I alle fall min personlige erfaring.)
Tanken på ny spiller var gøyere enn å spille plater igjenFoldnes Geriatriske Forening er imponert! Gratulasjoner, og svart belte i meningsskifter er oversendt![]()
Kan kjenne meg igjen derTanken på ny spiller var gøyere enn å spille plater igjen![]()
Denne runden går du vel om lag ein gong i året, men ... du har jo sjølvsagt minst eitt poeng.Dyrt med plater som i beste fall låter helt ok, noen låter seff meget bra men det er ikke verdagskost.
Mange gode poeng herDenne runden går du vel om lag ein gong i året, men ... du har jo sjølvsagt minst eitt poeng.
- Inflasjonsjustert er prisen på nye lp-ar (eller gjenutgjevingar utan spesielle finessar) i same området som enkelt-CD-ar på 1990-talet. Samanlikna med streaming er det sjølvsagt hinsides. Verkeleg interessante nye plater (sånne som er pressa med omhu av jomfruhender og dokumentert heile krinslaupet tilbake til mastertapen) har minst dobbelt pris av dette.
- Maskineriet for brukarvenleg streaming er kjempebillig, og nesten gratis samanlikna med vinyl.
- Skal du berre slengja deg nedpå for å slappa av og høyra på musikk, er det klart mest praktisk å berre leita fram i digitalkatalogen og trykkja play.
Denne vert aldri gamal:
Vis vedlegget 1141344
Men så er det er tydeleg at tanken på å spela vinyl er så pass viktig for deg at det klør når du ikkje har spelar, også.
var det lissom, lissomIkke at du ikke var klar over disse momentene fra før lissom![]()
Ikke sant !Morro å se at ungdommen hopper videre også, at de ikke låser seg fast som gamle grå gubber i oldtidens herligheter![]()
Eg innser at innlegget mitt var overflødig, særleg fordi eg droppa poenget, eller min eigen konklusjon:Ikke at du ikke var klar over disse momentene fra før lissom![]()
TakkGod formiddag!
Lykke til med salg av fin spiller, men hva kommer inn i stedet?![]()
Men hva med alle LP platene som er bestilt?Takk
Ikke noe tenker jeg![]()
De kan jeg selge, eller beholde til neste innfallMen hva med alle LP platene som er bestilt?
Ja, mer enn nok faktiskÅ i føljetongen om sunn frisk ungdom så er det morsomt å se at de velger å beholde slike sorte runde disker for ettertiden
Nei, nok morro fra nord![]()
Ler så jeg griner! Må være årets beste.Dovenskap er en lite verdsatt egenskap. Av og til gidder jeg ikke engang skrive ferdig setn
Hvordan ble lyden?I dag så gadd jeg littene av 3 lamper jeg har hengt opp. Tar den siste i morgen, viktig og ikke bli overarbeidet
Vis vedlegget 1141953
Philips Hue?I dag så gadd jeg littene av 3 lamper jeg har hengt opp. Tar den siste i morgen, viktig og ikke bli overarbeidet
Vis vedlegget 1141953
JeppPhilips Hue?![]()
Jeg streamer stort sett, og er egentlig fornøyd med det.Setter du opp en spiller med tålig bra greier så låter det helt greit. Må ikke koste skjorta, men det er jo bare tungvint og lite praktisk.
Dyrt med plater som i beste fall låter helt ok, noen låter seff meget bra men det er ikke verdagskost.
Ja det er helt sant, spiller alltid hele platenLitt av greia med plater er at man setter på ei plate og hører den.
Ja det er helt sant, spiller alltid hele platen![]()
mvh