Kjekt å sjå at det er liv i tråden,det er ikkje meg å takke.
Ps:ingen strips i bruk her i gården.
Obbligato som måler ca 50mmx120mm passer perfekt inni forst,og er festet med utbrettet "slangeklemme" som er armert med gummi og skrudd fast med ei av skruene som normalt brukes til bunnplata.(bunnplata er fjernet.)
Det som er litt harry,og midlertidig,er Interstage som står ved siden av forst,der skal det ordnes brakett i metall som blir stående ved siden av 300brøret,på utsiden av forst.(ingen sjangs å plassere den inni pga plassmangel,og ikkje oppå topplata heller.
Da brummer det.
Sun Audio 47+47uf er også plassert på utsiden av forst,men bruker brakett til innfestning,så mekanisk er det heilt ok.
Såpass sære valg her,at salg av forst uansett ville blitt vanskelig med slike rare plasseringer.
Skal legge ut bilder,må bare få kontakt med kamerat som har digitalt kamera.
Lydmessig er det bedre oppløysing,strammere lyd,meir dynamikk,litt mindre varme enn før, som eg håper kommer med fleire timer innsilling.
Har hatt litt brum i sub,når den har stått på fullt,det forsvant litt med 6c45 rør,og når eg fekk inn nye lytter b+,blei subben heilt tyst med volum på fullt ,uten musikk såklart.
Har kun spillt ca 5timer+ny kondis i dac som og treng timer.
Skal kjøpe nye 300b,da eg trur dei eg har er ganske slitt.(valve art)
Sophia ga seg her om dagen,med for lav bias på ett rør.
Noken tips til gode 300b,som er varme i lyden?
Mvh.