Tiden flyr når en har det gøy...Hmm, kutting av plater . mål, saging osv..Er det noe gøy da ?

.. At en er noen håndverker kan iallefall slås fast en gang for alle at en IKKE er.. Fått lagd teppeflisene, listet litt. Så er det til med strøm opplegg, driver å funderer på stjerne-jord med en støytrafo ett eller annet sted. Men usikker på om jeg gidder, nå.
Det er vel nå en skal poste noe mat for å få tråden inn på et estetisk spor ? What the hell, det gidder jeg ikke. Er litt sliten.. Så da blir det kun undernevnte bilde når det gjelder mat her. ikke at det kommer så mange flere uansett tror jeg..
I det hele tatt, en blir litt lei. Det er jo så jæ hipt å slå i et par spiker selv, kjøper noen bits, skru i en ledning..Når er en egentlig en DIY'er ? Aner ikke, men innrømmer galt at jeg skulle ønske jeg var så rik at jeg slapp så mye som løfte en finger. Ja, jeg er livsnyter. Og jobb har jeg nok av, på jobben,... Så det føles litt som det er en slags konstant repeat på sangen under... ???
Men ja...Fremskritt.. Plater tilskjært... Til noe som skal gi meg det jeg vil ha i de dypere okavter. Håper jeg på..
Så ja, det blir nok bra...Men foreløpig er jeg i valley of despair.. 8)...Bare å stå på... Alt har en ende...