Noen spm til. Står mye her men jeg forstår bare litt.

Does anybody know why the supply voltage limit is set to 53.5 V instead of, e.g., 53 V or 54 V? Does the supply need to be regulated, or mustn't the supply limit be exceeded at full output power only?  Best regards!

www.diyaudio.com

1) jording, er det noe jeg bør ta hensyn til?
2) preamp, den liker 2 Volt inn men jeg kjører telefon, iPod, discman osv rett inn, er det et problem hvis jeg har relativt lettdrevevne høyttaler og kjører den i 2 kanals kobling?  NEI
3) trengs det noen form for beskyttelse mellom amp og høyttalere?   3255 SERIEN  ER BESKYTTET , HAR  DU  BERYLLIUM DRIVERE  TIL  10K STYKKET TROR  JEG  INGEN KRETS ER RASK  NOK
4) på av bryter, kan jeg bruke hvasomhelst?  PÅ  SINGEL  SUPPLY  JA ,  BRUK MIN  10A RATING ELLER MER
5) volumkontroll, har tenkt å bruke et fjernstyrt ALPS potmeter  KULT  , DET ER LITT HENSYN  Å TA  TIL  OUT  PUT FRA  KILDER MEN EN  10 -20K  BURDE VÆRE  OK  I FLESTE  HENSEENDER
6) skal bruke 250 w 48 volt smps. Hvor mange ekte hifi watt får jeg da i 2 kanaler? SOM  MINE  ,,, CA  100 W  NOMINELLT  I  8 OHM

7) skal også bruke den på hytta med 32 volt (maks 20 Ah) DC-DC converter som er koblet til 250 Ah 13V batteri
7) ser at noen kjører «bilstereo-kondis», trenger jeg det hjemme og/eller på hytta? TROR IKKKE DET , PSUEN DIN VIL  VÆRE  FLASKE  HALSEN ,,,  ENKLERE LETTE  LOADS  FORBEHOLDT 
DENNE  ER  JO  OG  I STAND  TIL  PARALELL  BRIDGED OG  DOBBLER EFFEKTEN 1 X480W  4 OHM  OG  240 W  OG  480 W  2 OHM  FORUTSATT  FEITERE  POWER SOM EN  SMPS 500-800W  MIN,,,, ELLER MER FOR  HOLDBARHETENS  DEL
*PS*MAKS SP INPIT  PS  ER  53 VOLT FOR  ORIGINAL  VAREN " HER  
*PS *    MINE  3255 KINA  TOK  FYR ,,,,  PGA  UNDER  SPEKKA SPENNINGS REGULATORER  SOM BARE  TÅLTE  36 V 
INGEN OPPLYSNINGER OM DETTE ,,,,