Forsåvidt enig, men jeg tror en hel del her føler seg personlig truffet når det snakkes om hva som skal være på forumet eller ikke.Roysen skrev:Det jeg skriver har i hvert fall ikke noe med enkeltpersoner å gjøre. Jeg har ene og alene fokus på innhold.Skink_123 skrev:Jeg ser ikke helt konflikten imellom partene når det gjelder forumet her, konflikten virker å være mer personbasert enn innholdsmessig fundert.
Mvh
Roysen
Igjen så er de som føler seg truffet når det diskuteres hva som kan høres eller ikke, og hva som er svada.
Jeg tror begge parter tråkker på hverandres tær uten å mene det.
Samt at krangelen ikke går på hva som er sagt og hva som er ment, men på hva som oppfattes.
Problemet er at det er forskjellige tilnærminger til hobbyen og forskjellig syn på hva HIFI-sentralen er.
Et av problemene slik jeg ser det er mangelen på å kunne godta at hobbyen oppfattes forskjellig.
Personlig er det musikken som har gitt meg lysten til å eie et stereoanlegg, og nostalgi som gav meg lysten til å bygge det anlegget jeg selv har brukt mye tid på. Jeg har ønsket å få bedre lyd innenfor mine rammer.
Men mine rammer er garantert annerledes enn andre sine, men de er engang mine.
Det er innenfor disse rammene med de valgene jeg har tatt at jeg hører på min musikk.