P
Parelius
Gjest
Alt ender som det må! Noe annet er fantasier om en bedre verden.
Klassisk! Så lenge folk tar seg tid til å formulere slikt, har 'sentralen en lysende fremtid.totte skrev:Sannelig, sannelig sier jeg deg: Det skal komme en tid da det tøyses og tulles med alt som er hellig, og når en sinnamann klager med sinnafjes, så vil de bare tøyse videre. Og da skal sinnamannen ta en tøysekopp med til sin Høvding og si: "Høvding, denne mannen har tøyset med at noen har klaget over vranglære og slikt." Men Høvdingen vil bare si: "Jada, jada, bare mas. Kan dere ikke bare slappe litt av av og til?" Og da skal Sinnamannen gjøre som noen skulle gjort for lenge siden: Han skal på egen hånd ta tøysekoppen dit fodera og alle de andre man håper man slipper å se igjen er, og si til ham: "Du har drevet med hersketeknikker og latterliggjøring, og kjørt på med lakris. Fy faen. Nå får du ikke være med å leike mer". Men tøysekoppen vil bare si: "Det driter vel jeg i, jeg har totte-HiFi.doc", og når sinnamannen kommer tilbake til HFS vil han se at alle bare skriver om akustikk og avansert matlaging, ofte uten personlig erfaring, og da vil alle se at det har gått til Helvete.
Hell Ain´t A Bad Place To Be ;Dtotte skrev:Sannelig, sannelig sier jeg deg: Det skal komme en tid da det tøyses og tulles med alt som er hellig, og når en sinnamann klager med sinnafjes, så vil de bare tøyse videre. Og da skal sinnamannen ta en tøysekopp med til sin Høvding og si: "Høvding, denne mannen har tøyset med at noen har klaget over vranglære og slikt." Men Høvdingen vil bare si: "Jada, jada, bare mas. Kan dere ikke bare slappe litt av av og til?" Og da skal Sinnamannen gjøre som noen skulle gjort for lenge siden: Han skal på egen hånd ta tøysekoppen dit fodera og alle de andre man håper man slipper å se igjen er, og si til ham: "Du har drevet med hersketeknikker og latterliggjøring, og kjørt på med lakris. Fy faen. Nå får du ikke være med å leike mer". Men tøysekoppen vil bare si: "Det driter vel jeg i, jeg har totte-HiFi.doc", og når sinnamannen kommer tilbake til HFS vil han se at alle bare skriver om akustikk og avansert matlaging, ofte uten personlig erfaring, og da vil alle se at det har gått til Helvete.
Hurra hurra!totte skrev:Hvor er det en av HFS' vareste neser værer bråk nå da?lars_erik skrev:Noen må bråke,uansett,forstår jeg!![]()
Synes du temaet og de armageddonske vyene ikke møtes med den respekt de fortjener? Her pekes det på endetidstegn som at "det tillates at det spys ut edder og galle om produkter og produsenter av personer som knapt nok vet forskjellen på et radiorør og en transistor" og ikke minst at "enkelte medlemmer får lov å bygge opp vranglære i tråd etter tråd uten personlig erfaring", og, ikke minst: "Off topic tar for stor plass".
Sannelig, sannelig sier jeg deg: Det skal komme en tid da det tøyses og tulles med alt som er hellig, og når en sinnamann klager med sinnafjes, så vil de bare tøyse videre. Og da skal sinnamannen ta en tøysekopp med til sin Høvding og si: "Høvding, denne mannnen har tøyset med at noen har klaget over vranglære og slikt." Men Høvdingen vil bare si: "Jada, jada, bare mas. Kan dere ikke bare slappe litt av av og til?" Og da skal Sinnamannen gjøre som noen skulle gjort for lenge siden: Han skal på egen hånd ta tøysekoppen dit fodera og alle de andre man håper man slipper å se igjen er, og si til ham: "Du har drevet med hersketeknikker og latterliggjøring, og kjørt på med lakris. Fy faen. Nå får du ikke være med å leike mer". Men tøysekoppen vil bare si: "Det driter vel jeg i, jeg har totte-HiFi.doc", og når sinnamannen kommer tilbake til HFS vil han se at alle bare skriver om akustikk og avansert matlaging, ofte uten personlig erfaring, og da vil alle se at det har gått til Helvete.
God natt,
totte