Hagens hifi

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• nlykke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Antall liker
    13.137
    Hvordan er Transparent Plus G6?
    Det spørsmålet skal jeg prøve og svare utfyllende på når jeg har brukt dem i noen dager. Fikk dem inn i formiddag og spilt gjennom kvelden, men jeg liker å ha noen dager før jeg mener noe.Èn ting er sikkert, og det er at Kimber kablene mine blir skikkelig parkert.

ynot

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2006
    Antall liker
    2.043
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Det spørsmålet skal jeg prøve og svare utfyllende på når jeg har brukt dem i noen dager. Fikk dem inn i formiddag og spilt gjennom kvelden, men jeg liker å ha noen dager før jeg mener noe.Èn ting er sikkert, og det er at Kimber kablene mine blir skikkelig parkert.
    Bare for å terge litt, jeg har ultra 😜

nlykke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Antall liker
    13.137
    Audioquest Vulcano er vent hjem til sin opprinnelige eier, Transparent Super G6 er kommet inn i dens plass og over helgen dukker det enda et merke opp i anlegget. Her testes det med høy grad av entusiasme og ren undring!
    Dagene flyr. Jeg har fått testet Super G6 ganske grundig, vært på Hifi-messe og fått inn et par nye høyttalerkabler.

Super G6 var en fabelaktig kabel som kanskje så langt er min favoritt. Presentasjonen var balansert, med større soundstage enn Vulcano og med den raffinerte formidlingen som jeg setter så stor pris på hos Transparent. Alt er der, det blir servert med en selvfølgelighet og ro, uten noen aksentuering av noen del av frekvensene, og allikavel med en suveren detaljformidling.

Messa i helgen var først og fremst en hyggelig sosial begivenhet, men jeg fikk jo naturligvis med meg flesteparten av rommene. Jeg synes det stort sett var som forventet, men generelt koste jeg meg mest på de små rommene (vel og merke på søndag). I første etasje var var det mange forsøk på å få til ting de ikke lyktes særlig godt med . . .
    Fant fram bilder av to rom jeg satt lenge i.

IMG_5822.jpeg

IMG_5823.jpeg
    IMG_5824.jpeg

Til slutt har jeg fått tak i noen tilårskomne høyttalerkabler fra WireWorld, med modell navnet Super Eclipse 5. Koblet dem opp i går, så noen beskrivelse er for tidlig. Dét jeg kan si er at de lyder annerledes enn Transparent, og at de lyder langt bedre enn ett par fra samme merke som var innom for mange år siden. Jeg tror jeg kan komme til å like dem svært godt bare jeg får lyttet litt mer . . .

IMG_5827.jpeg
    IMG_5826.jpeg

WireWorld er de sølvfargede.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn