Hagens hifi

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    Først en skikkelig treningsøkt, deretter middag med chillimarinert scampi og nytt øl anbefalt av vinmonopolet på Vinderen. Deretter opp hit hvor Scofield fortsatt dominerer spillelistene om dagen. I dag er det Shilabe på Kv12 armen som må levere.
    Det gjør den men på en annen måte enn AS/Ortofon.


    tempImagemnjOKS.jpg


    Den ølen smakte uvanlig godt. Bra jeg ikke bare kjøpte èn flaske . . . :cool:
     

    crosswind

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Innlegg
    5.322
    Antall liker
    13.398
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    13
    Ser ASen ligger ute på brukten och ser ingen Avid på bilden (glömt lesebrillene och sitter på mobilen på turntrening, så ser egentlogen ingenting). Är planen att bli sittande igen med J.Sikoran och två armar?
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    Ser ASen ligger ute på brukten och ser ingen Avid på bilden (glömt lesebrillene och sitter på mobilen på turntrening, så ser egentlogen ingenting). Är planen att bli sittande igen med J.Sikoran och två armar?
    Hvem vet hvor haren hopper. Jeg har vel sluttet og spå om min videre ferd i denne vidunderlige hobbyen, så det skal jeg fortsette med. Når det er sagt er Avid solgt.
    AS er på brukten, så får vi se om det er interresse for den. Det er et utrolig godt drivverk, så jeg håper jo det er noen der ute som vet og ta vare på den.
    Det kan godt hende det kommer noe annet nytt inn også men så langt innfrir/fyller J.Sikora mitt behov på alle fronter.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.631
    Antall liker
    15.457
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Du bør snarlig unne deg en signert Zuill Bailey, Bach cello sonater på Octave Records - OCT-0008.

    Sikora'en ville ha strålt av nlykke med 4 x LP, stappfull med outstanding lyd fra «Rosette», en cello fra 1693 (Matteo Gofriller, Venice, Italia).

    IMG_20230412_194245.jpg


    DNB Sparebankstiftelsen eide forøvrig en cello fra Matteo Goffriller - riktignok laget så sent som 1725. Den ble gjerne lånt ut til fremadstormende, upcoming norske "cellulitter" 🫣😁
     
    Sist redigert:

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    Du bør snarlig unne deg en signert Zuill Bailey Bach cello sonater på Octave Records - OCT-0008.

    Sikora'en ville ha strålt av nlykke med 4 x LP, stappfull med outstanding lyd fra «Rosette», en cello fra 1693 (Matteo Gofriller, Venice, Italia).

    Vis vedlegget 911128

    DNB Sparebankstiftelsen eide forøvrig en cello fra Matteo Goffriller - riktignok laget så sent som 1725. Den ble gjerne lånt ut til fremadstormende, upcoming norske "cellulitter" 🫣😁
    Er dette noe Ammerud audio-spa har inne eller er jeg nødt til gå på nett?😘
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.631
    Antall liker
    15.457
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Hanka inn kun ett eks. så du må nok ut på nett.


    IMG20230412193900.jpg
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    Hmm, det ble nakent og rart her etter at jeg solgte AS.


    tempImageWACrjz.jpg


    Men i nær framtid kommer det noe veldig morsomt på test, og i forhold til den type produkt er den svær . . . . :cool: så jeg tipper plassen til venstre blir fylt opp.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.867
    Antall liker
    26.615
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Cash is king….

    Gratulerer med salget og hyggelig at ASén forble i nærmiljøet.
    Snabba cash passer bedre denne gangen! har lest om Sluket som mange ganger fortellt oss att han haft mange gromme kjøp på hånda men i siste liten banget ut og angret sig som en hund etterpå😛🐶 tenkte att dette må man ta lærdom av og ikke gjøre samme misstak selv når tilfellet bys:rolleyes::eek:😁
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    Hmm, det ble nakent og rart her etter at jeg solgte AS.


    Vis vedlegget 911943

    Men i nær framtid kommer det noe veldig morsomt på test, og i forhold til den type produkt er den svær . . . . :cool: så jeg tipper plassen til venstre blir fylt opp.
    tempImageIDjKzn.jpg


    Da fikk jeg levert denne på døra i går. Den skal testes og vurderes opp mot behovet for en forøkning av step-uper til huset.
    Jeg har noen andre aktuelle kandidater( vil da nevne Tona), men først ut er da denne. :cool:
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    Starten gikk litt dårlig. Det var brum og ulyd uansett hva jeg foretok meg. Så trakk jeg ut strømkabelen som er der for å levere lys til displayet, og vips var trinnet totalt tyst.


    1569E913-C26C-48DF-988A-8A5E8A873571_1_201_a.jpeg


    Morsomt og være inne i testing av separate step-uper igjen. Akkurat nå er både Sup 200, Miyajima ETR-KSW og Lampizator i aksjon med hovedfokus på sistnevnte.
    Her hos meg kan jeg ikke si at den utkonkurrerer de to andre, men den har helt klart særtrekk jeg allerede har lagt merke til.
    Utgangspunktet for denne testen er om jeg finner en step-up nr3 som jeg finner interresant nok til og huke inn. Så langt kan jeg ikke svare på det men godt spiller den . . . :cool:
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    Starten gikk litt dårlig. Det var brum og ulyd uansett hva jeg foretok meg. Så trakk jeg ut strømkabelen som er der for å levere lys til displayet, og vips var trinnet totalt tyst.


    Vis vedlegget 912992

    Morsomt og være inne i testing av separate step-uper igjen. Akkurat nå er både Sup 200, Miyajima ETR-KSW og Lampizator i aksjon med hovedfokus på sistnevnte.
    Her hos meg kan jeg ikke si at den utkonkurrerer de to andre, men den har helt klart særtrekk jeg allerede har lagt merke til.
    Utgangspunktet for denne testen er om jeg finner en step-up nr3 som jeg finner interresant nok til og huke inn. Så langt kan jeg ikke svare på det men godt spiller den . . . :cool:
    Det ble en test som varte en ukes tid. Slettes ingen dårlig step-up, og heller ingen ting og si på byggekvaliteten, men den var ikke noe spesielt i sammenligning med SUP 200, Miyajima ETR-KSW eller HA5000. Derfor ble videre oppholdstillatelse avvist.

    Videre kommer det en gammel kjenning( som jeg har testet tidligere og ikke fått ut av hodet).Denne har jeg store forventninger til men det tar fort ett par uker, så i mellomtiden får jeg kose meg med det jeg har og nyte våren.
     

    VegardW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    4.054
    Antall liker
    2.834
    Sted
    Kolsås
    Torget vurderinger
    4
    Vis vedlegget 912604

    Da fikk jeg levert denne på døra i går. Den skal testes og vurderes opp mot behovet for en forøkning av step-uper til huset.
    Jeg har noen andre aktuelle kandidater( vil da nevne Tona), men først ut er da denne. :cool:
    Det ble en test som varte en ukes tid. Slettes ingen dårlig step-up, og heller ingen ting og si på byggekvaliteten, men den var ikke noe spesielt i sammenligning med SUP 200, Miyajima ETR-KSW eller HA5000. Derfor ble videre oppholdstillatelse avvist.

    Videre kommer det en gammel kjenning( som jeg har testet tidligere og ikke fått ut av hodet).Denne har jeg store forventninger til men det tar fort ett par uker, så i mellomtiden får jeg kose meg med det jeg har og nyte våren.
    Hva med noe sånt som dette ?
     

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    7.991
    Antall liker
    20.054
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Om det skal være ren stepup, ka jeg skrive under på, at disse fra Silk-Audio er fantastisk bra.
    Men de er vel ikke dyre nokk, til å fortjene merkaten "High-End"??
    MC-220A - 12.000 Thai bhat for 2 stk. For 6.000 bhat ekstra fåes de innbygget i box.
    Klik på Mc transformers og smil når du ser målinger ;)

    http://www.sacthailand.com/
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    Spennende. Er den spesialtilpasset én pick-up eller er den mer allround?
     

    VegardW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    4.054
    Antall liker
    2.834
    Sted
    Kolsås
    Torget vurderinger
    4
    Er dette en produsent du har erfaring med?
    Ja
    Du også😎
    Dave viklet interstage og utgangstrafoene til 50 ampene mine ( som du har hørt hos meg)
    Han laget også avc ene til den siste preen jeg bygget/ holder på med.
    Det er sannsynlig ( om spetakkelet viser seg å funke) at jeg skal få ham til å levere step up til riaa en jeg holder på å lage.
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    tempImageYMaInI.jpg


    I forbindelse med Lampizator besøket ble Miyajima ETR-KSW hentet fram. Den viste seg og bli stående og jeg har så langt ingen planer om og flytte den fra Shilabe. På det nye drivverket og i den nye armen er dette en kombinasjon som er vanskelig og slå.
    På kammermusikk foretrekker jeg denne kombinasjonen framfor Ortofon/sup 200. Ortofon i HA 5000 er kanskje enda mer frodig og dynamisk men den klangrikdommen Miyajima Lab med det nivået av raffinement og naturlighet er så langt suverent.
    Må kanskje ta fram xv1-t´n igjen og høre hvordan den står seg i sammenligning. Uansett, jeg var litt inne på tanken av og selge Miyajima settet i sin tid p.g.a at jeg følte jeg ikke fikk maks ut av dette. Det er jeg lykkelig for at jeg ikke gjorde nå!


    tempImage81UuoP.jpg



    Bortsett fra og være nydelig musikk er dette også en glimrende testplate for kanskje spesielt klangnyanser/klangrikdom. Ave of Diamonds skuffer sjeldent.
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    Mai har vært en fin måned. Først og fremst vil jeg naturligvis nevne messa i München som var uten tvil den beste lydmessig messa jeg har vært på. Jeg opplevde for det meste gode presentasjoner i de fleste rommene. Mye av grunnen til dette tror jeg var at veldig mange utstillere hadde tatt akustikk på alvor og virkelig fått til imponerende installasjoner på så kort tid.
    Når man hører hva et moderat priset anlegg i denne sammenhengen kan prestere i et akustisk gjennomarbeidet rom blir i alle fall jeg meget imponert.

    tempImage6u3QyP.jpg


    Dette rommet var fint balansert og gjengav musikk på en en avslappet men samtidig presis måte.

    I mitt neste lytterom kommer jeg til og jobbe enda mer med akustikken!

    Jeg var også innom rom med kjente komponentkombinasjoner.


    tempImage9a1wXj.jpg


    Harbeth på Manley låt veldig fint og raffinert. En av de bedre demoene av Harbeth på messe som jeg har hørt!

    I et lite demorom i hall 4 satt Soundsmith. Dette var også et mindre anlegg, men fy som det spilte!

    tempImagefvjoJN.jpg


    Dette var en helt annen type lyd enn de to foregående anleggende. Her var det en forrykende dynamikk og livlighet som stod i sentrum.
    Vi fikk demonstrert strain gauge cartridge system, og jeg ble for og si det snilt meget nysgjerrig på hva noe slik kunne gjøre hjemme hos meg . . . Dette var vinyl på steroider, og med et støygulv laaaangt under normalen.

    Nok et mindre anlegg som spilte vakkert var dette.

    tempImage0dSLZo.jpg


    Proac på BAT og AR. Kan dette være en potensiell kandidat på tv-rommet i det nye huset? De spilte stort, åpent og med en nydelig integrert bass. Sist jeg hørte Proac ble jeg langt fra imponert, men denne modellen endret oppfatning.

    Jeg kommer sikkert tilbake til messa med flere inntrykk, og da av de større systemene. Tenkte det var greit og også ha fokus på noe av det vanlig dimensjonerte man fant.
    Uten tvil høydepunktet i Mai måned når det gjelder hobbyen. Spørs om det ikke vil ta kortere tid til jeg tar meg en ny tur. 4års intervaller blir i lengste laget.
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    Nå er det tid for fokus på eget anlegg igjen. I den anledning har jeg besøk av en step-up som var innom for en tid tilbake og som jeg ikke fikk helt ut av hodet. Tona, denne gangen kun med rca inn/utgang.


    tempImageJxhZdQ.jpg


    Dette er helt nyprodusert så jeg regner noe innspillingstid, men nå er det koblet opp og vi kjører i vei.
    Jeg har sagt før, sitte med Veluxvinduene på gløtt og spille vinyl om sommeren er noe helt spesielt . . . deilig.:cool:


    tempImagezWAhTZ.jpg
     

    bjarnetv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2008
    Innlegg
    3.791
    Antall liker
    5.338
    Sted
    oslo
    Den Tona'en er et skikkelig feelgood produkt - kanskje ikke så lett å integrere estetisk i racket med kablene stikkende rett opp, men det føles så riktig ;)
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    Plutselig driver jeg med flere ting samtidig i anlegget. Ikke bra, jeg vet. Men Fetter Finn må ha en vurdering av sin Allnic Rose som han ikke får helt til i sitt anlegg. Derfor har den nå havnet her, og jeg skal høre om jeg opplever de samme karaktertrekkene som han gjør i sitt system.
    Altså to tester pågår samtidig og jeg holder tunga rett i munnen. Hvem var det som sa at vi menn ikke har simultankapasitet???


    tempImageVrSkHk.png
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    Da er det klart. Rose er det overhodet ikke noe i veien med. Her i mitt system spiller denne så det gnistrer. Den spiller faktisk så godt til tider at Ortofonen må se seg slått på et par områder. Dette gjelder først og fremst åpenhet og dynamikk.
    Den noe øvre mellomtone og diskant fikseringen som er tilfelle hos Finn er så og si totalt fraværende her i mitt system, og det som er vel så viktig er at hos meg åpner det seg kvaliteter også nedover i registeret som jeg ikke kan si jeg hører tilsvarende av hos min fetter. Bassklangen er til tider på referanse nivå.



    tempImageIPconp.jpg



    Jeg er faktisk veldig forbauset over at forskjellen er så stor. Vi snakker tross alt om to anlegg som ikke er så langt fra hverandre i oppbygning, snarere tvert i mot.

    Så her blir det en jobb og finne ut hvor feilen ligger hos Finn. Vi har allerede begynt og diskutere hvor skoen trykker men dette har jeg følelsen av kan ta tid å finne ut av. Heldigvis har han kjøpt en pick-up som er teknisk glimrende og et røverkjøp i forhold til pris. Hvor mis-matchen ligger aner jeg ikke men ved og påkalle flere kloke hoder finner vi det kanskje ut. Denne fortjener og få vist hva den står for!

    Ellers må jeg si at Tona innfrir. Bortsett fra litt støyproblemer på den ene armen( som jeg mistenker har med tonearmkabelen og gjøre) så høres det ut som om denne er i ferd med og bli min nye referanse step-up ved bruk på Ortofonen. Jeg er ikke ferdig med og teste men så langt har jeg ikke funnet noen svakheter. Shilabe skal også naturligvis testes, og hvis det resultatet er i nærheten av Ortofonens resulterer vel dette kun med èn ting . . .
     

    Nemlonif

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    04.10.2006
    Innlegg
    79
    Antall liker
    333
    Sted
    Oslo
    Jeg fikk høre min Allnic Rose på lytterloftet hos Petter, og var jo glad for å høre at det ikke er noe galt med tonedåsa. Men så langt er min erfaring med den at den krever nøyaktig montering og justering før den blir fornøyd. Sant å si kunne jeg kjenne igjen antydninger av overivrig topp på enkelte av tingene vi hørte; jeg oppfordret fetter'n til å arbeide litt mer med VTA-justering. Til min store glede hørte jeg at Roses klangbalanse var kommet i orden på Sikora-en hos Petter. Bassen var erotisk, og dåsa har en særegen evne til å formidle komplekse passasjer selv i middelmådige innspillinger.

    Jeg må nok skaffe meg en spiller med plass til to armer, for hjemme igjen kunne jeg glede meg over at gjengivelsen fra min Dynavector XX2 har økt i raffinement og autoritet med de senere par måneders utvikling av akustikktiltakene i lytterrommet. Kanskje ligger Rose-problemet mitt i uheldig samspill med arm ogeller spiller?
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    Avhengig av hvor lenge Rosa er på besøk så skal jeg prøve og få satt av tid til den aller siste finjusteringa.
    Om noen få dager begynner flytteprosessen og da blir det naturligvis mindre fokus på denne edle hobby.
     

    nat

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.572
    Antall liker
    3.616
    Torget vurderinger
    6
    Jeg fikk høre min Allnic Rose på lytterloftet hos Petter, og var jo glad for å høre at det ikke er noe galt med tonedåsa. Men så langt er min erfaring med den at den krever nøyaktig montering og justering før den blir fornøyd. Sant å si kunne jeg kjenne igjen antydninger av overivrig topp på enkelte av tingene vi hørte; jeg oppfordret fetter'n til å arbeide litt mer med VTA-justering. Til min store glede hørte jeg at Roses klangbalanse var kommet i orden på Sikora-en hos Petter. Bassen var erotisk, og dåsa har en særegen evne til å formidle komplekse passasjer selv i middelmådige innspillinger.

    Jeg må nok skaffe meg en spiller med plass til to armer, for hjemme igjen kunne jeg glede meg over at gjengivelsen fra min Dynavector XX2 har økt i raffinement og autoritet med de senere par måneders utvikling av akustikktiltakene i lytterrommet. Kanskje ligger Rose-problemet mitt i uheldig samspill med arm ogeller spiller?
    Si ifra når den er tilbake i Bjartestua. Så kommer jeg innom.
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    tempImageAwFFKb.jpg


    Fortsatt hovedfokus på den nyervervede. I kveld trodde jeg kanskje jeg ville foretrekke ETR-KSW på én innspilling hvor den alltid har briljert. Men nei, Tona gjør noe helt spesielt med 3 dimensjonaliteten og innsynet i opptaket!
    Den blir nok sommerhiten her i huset.

    På andre siden av byen er nøklene overtatt og jobben mht utvidelse av kjøkkenet er i gang.

    tempImagejNF02C.jpg


    Ser alt annet enn hyggelig ut akkurat nå men dette skal bli veldig bra om ikke altfor lenge.
    Heldigvis er forrige eier den typen som la alt i dette huset han satte opp. Kvaliteten på materialer og måten ting er gjort på er en fornøyelse og flytte inn i!!
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    Jeg sitter her og tenker for meg selv at jeg tror jeg aldri har vært mer fornøyd med vinyl gjengivelsen enn jeg er nå. Og så i neste sekund kommer jeg på det faktum at om en måned er jeg i et nytt lytterom, antageligvis med helt andre betingelser for å få fram godlyden. For og sitere frua: Vi er ikke her for å ha det morsomt . . . :rolleyes:
     

    TrompeteN

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    27.07.2013
    Innlegg
    2.240
    Antall liker
    4.359
    Torget vurderinger
    0
    Jeg tok innlegget rett over her bokstavelig og tenkte at her gjelder det å gripe muligheten før den forsvinner😊

    Jeg har hatt audiens hos @nlykke noen timer i kveld og fikk hørt noe jeg vil beskrive som et meget gjennomtenkt vinyloppsett.

    Når det kommer til den rytmiske musikken virker det som vi nærmest har identisk musikksmak. Vi begge er over gjennomsnittet glad i swing med Basie og fusion med Herbie, Randy Brecker og D Weckl så det var det som stod på menyen i kveld. Når det derimot kommer til anlegget har vi kanskje helt ulike tilnærminger der jeg er fullblods digital som ikke tør å begynne med vinyl og eier nesten motsatt. Alle veier fører likevel til Rom.

    Det er noe "sakte" over dette oppsettet. Det innbyr ikke til impulsive start og stopp av musikken eller spontane forslag til forbedringer. De som har vært her forstår sikkert at dette kun er et kjempekompliment. Her er det ikke fjernkontroll for volumet en gang. Man lytter ferdig låta og i hverdagen sikkert gjennom hele albumet. Det er en skikkelig god følelse.

    Vi hørte på to armer og pickuper og 400hz og 500hz filtre. (Fikk ikke sagt det, men tror jeg foretrakk den venstre armen og 400hz på begge armene)

    Så hvordan lyder dette i ørene for en DSP og streamingmann? Svaret er veldig veldig bra. Det låter sånn som det aldri låter av en digitalrigg. Det er veldig livaktig og renskåret som om musikerene står i rommet. Spesielt kanskje med den venstre armen låter det veldig tørt og tight som er besnærende når man lytter til swing og annen rytmisk musikk. Det låt
    litt midbass-horn av dette i ordets mest positive forstand. Musikken slipper gjennom og man kjenner atmosfæren til de groovie gutta over dammen på samme måte som man oppfatter når man hører de live.

    Gratulerer så mye med fint oppsett og tusen takk for boller og kaffe!😊☕
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    Tusen takk for et veldig hyggelig besøk TrompeteN! Som du sier har vi utrolig lik musikksmak og det var derfor litt synd at "de andre i huset" begynte og mase om min tilstedeværelse allerede etter 3 timer. Vi skulle hatt mer tid, men det får vi få til neste gang.;)
    Du er god på beskrivelse av hva du opplever og jeg synes det er stas og ha fått godkjent av en som er dypt inne i den digitale verden. Alle veier fører til Rom, og neste gang skal jeg få demonstrert din verden. Det gleder jeg meg til!
     

    TrompeteN

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    27.07.2013
    Innlegg
    2.240
    Antall liker
    4.359
    Torget vurderinger
    0
    Det gleder jeg også meg til. Har hørt gjennom Gershwins World med Herbie H i formiddag. For en plate og for en musikk. Takk for tipset!

    0A0904AC-4418-4897-A723-37627CB7AFED.jpeg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn