Høyres svik

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• G

Gjestemedlem

Gjest
    BT skrev:
    Hvorfor finne opp burkaen på nytt?
    Litt drastisk for norske forhold. Lange skjørt, kåper og posete klær som ikke viser for mye hud er nok mer sannsynlig. Spesielt når de nye konservative trender brer om seg det det er regnet som en god ide å kaste jenter ut på gaten i stedet for at de får være inne på utestedene, spesielt om de er litt animerte, slik at man ikke skal risikere å støte skjenkekontrollen og de uniformerte troppene som skal trampe rundt på utestedene og spre uhygge i tiden som kommer. Et trist, grått, menneskefiendtlig og stokk konservativt samfunn kan bli resultatet om ingen bremser denne utviklingen.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    Kleskode på utestedene er da ikke noe nytt?

G

Gjestemedlem

Gjest
    BT skrev:
    Nei men på gaten er det. Og det er hit politiet og tantesofiepolitikere vil ha flest mulig, fortest mulig hver kveld. Kast dem ut fra utestedene og steng dem fortest mulig. Påse at kvinner pakkes inn forsvarlig og jag dem hjem.

I stedet for en levende og døgnåpen by, med liberale skjenkeregler og trygge og hyggelige plasser å være for alle som ønsker så sprer den konservative pietismen om seg, og løsningen på problemene skal være å sende bander av uniformerte stormtropper rundt for å bryske seg og skremme folk til rolig sindighet på byen. Slik det høver seg på et bedehus i stedet for en plass for fest, forlystelser og moro.

En trist utvikling.

S

Smorte24

Gjest
    Gjestemedlem skrev:
    BT skrev:
    Hvorfor finne opp burkaen på nytt?
    Litt drastisk for norske forhold. Lange skjørt, kåper og posete klær som ikke viser for mye hud er nok mer sannsynlig. Spesielt når de nye konservative trender brer om seg det det er regnet som en god ide å kaste jenter ut på gaten i stedet for at de får være inne på utestedene, spesielt om de er litt animerte, slik at man ikke skal risikere å støte skjenkekontrollen og de uniformerte troppene som skal trampe rundt på utestedene og spre uhygge i tiden som kommer. Et trist, grått, menneskefiendtlig og stokk konservativt samfunn kan bli resultatet om ingen bremser denne utviklingen.
    Synes vi skal ha regler for menn også, litt store mannfolk med en veldig trang silke skjorten er ikke akkurat noe vakkert syn.

Jeg synes du tar dette litt for langt nå Gjestemedlem, det blir sikkert ikke så ille som du skal ha det til.

Ellers er jeg enig i med deg at utestedene skal bestemme selv hvor lenge de vil ha åpent, de årene jeg gikk mye på byen var det 5 steder som hadde skjenkebevilgning til 05.30, det var aldri bråk når man skulle gå hjem etter de stengte.

Men de gangene man dro litt tidlig hjem var det alltid mye bråk.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    Gjestemedlem skrev:
    BT skrev:
    Nei men på gaten er det. Og det er hit politiet og tantesofiepolitikere vil ha flest mulig, fortest mulig hver kveld. Kast dem ut fra utestedene og steng dem fortest mulig. Påse at kvinner pakkes inn forsvarlig og jag dem hjem.

I stedet for en levende og døgnåpen by, med liberale skjenkeregler og trygge og hyggelige plasser å være for alle som ønsker så sprer den konservative pietismen om seg, og løsningen på problemene skal være å sende bander av uniformerte stormtropper rundt for å bryske seg og skremme folk til rolig sindighet på byen. Slik det høver seg på et bedehus i stedet for en plass for fest, forlystelser og moro.

En trist utvikling.
    Du får tilbringe en natt til søndag på venterommet på legevakten og få et inntrykk av hvor idyllisk utelivet faktisk er for tiden.

G

Gjestemedlem

Gjest
    Smorte24 skrev:
    Jeg synes du tar dette litt for langt nå Gjestemedlem, det blir sikkert ikke så ille som du skal ha det til.

Ellers er jeg enig i med deg at utestedene skal bestemme selv hvor lenge de vil ha åpent, de årene jeg gikk mye på byen var det 5 steder som hadde skjenkebevilgning til 05.30, det var aldri bråk når man skulle gå hjem etter de stengte.

Men de gangene man dro litt tidlig hjem var det alltid mye bråk.
    Nei, jeg håper det er overdrivelser, og at det ikke blir slik. Men for å unngå det må vi ta tak i de tendensene som utspiller seg.

Det er så og si intet bråk på morgenkvisten, så jo flere steder som har åpent hele natten jo bedre. Bråk, uro og vold kommer når store menneskemasser stimler sammen etter å ha blitt kastet ut på gaten så alt for tidlig og lenge før de er klar til å gå hjem.

I mer siviliserte byer så er det ikke en gang vanlig ¨gå ut på byen før 1-2 om natten, og hjem går man ut på formiddagen en gang. Det er respekt for mennesker og deres rett til å ha det hyggelig, til å bli berusert, til å være lengre opp enn et barn og generelt til å styre sin egen døgnrytme.

I stedet har det de siste årene utviklet seg et regime der man strammer mer og mer inn på folks rett til å ha det hyggelig. Steder skal stenges tidlig og folk skal jages på gaten, streng skjenkekontroll o guniformerte gerstapotropper skal skremme til lydighet og underdanighet.

Hva slags samfunn er det? Skal det bare være plass til sosialistkjerringer, kristenkonservative pietister og deres kulturelle ekvivalenter samt folk som bor langt på landet?

Jeg er dypt bekymret for den kastrering som skjer av den norske befolkning og den underdanige lydigheten og skrapingen for maktpolitikere som finner sted. Nordmenn eier ingen stolthet og finner seg i å bli behandlet som barn, og de som ikke er det sender man altså nå politiet på.

Bor i i Kabul?

G

Gjestemedlem

Gjest
    BT skrev:
    Gjestemedlem skrev:
    BT skrev:

En trist utvikling.
    Du får tilbringe en natt til søndag på venterommet på legevakten og få et inntrykk av hvor idyllisk utelivet faktisk er for tiden.
    Jeg har ikke sagt det er idyllisk, men jeg har forklart hvorfor der er blitt slik. Jeg har også forklart hvordan vi skal komme oss bort fra dette og få en tryggere, hyggeligere og mer menneskelig by der hverken pietistiske tantesofiefakter eller gestapomentalitet har sin plass.

Hvor mange av disse skadene tror su har skjedd inne på utesteder, med vakthold og ordnede forhold? Ikke mange vil jeg tro. Dette skjer på gaten fordi folk tvinges ut i frustrasjon over å ikke å få være innendørs og hygge seg i stedet. Det er de færreste som går på byen for å lage bråk. De fleste havner i det av ren tilfeldighet og grunnet uheldige omstendigheter som fremprovoserer slikt. Når vi har et system som behandler folk som barn og hunder så skal man ikke forbauses over at de stundom oppfører seg slik også.

Det behøves en holdningendring der folk ikke lenger finner seg i å bli behandlet som dritt av konservative, sosialistkjerringer og andre formynderiske maktpersoner.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    Volden skyldes først og fremst at folk blir aggressive av for mye rusmidler.
    Utestedene er først og fremst interessert i høy omsetning.
    Vaktene er først og fremst interessert i å vise sin mandighet så de får lagt ned flest mulig jenter.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    BT skrev:
    Man skal altså ikke gjøre noe for å redusere nattlig voldsbruk?
    Jeg er tilhenger av mer synlig politi i gatene, men de bør ikke blande seg i aktivitet som ikke er noen trussel for noen. Det er klart at hvis noen er aggressive eller ikke i stand til å ta vare på seg selv så må de gripe inn, men ellers tror jeg at enda mer synlig tilstedeværelse kan føre til langt tryggere gater. Uten at det gjør oss til en politistat av den grunn.

G

Gjestemedlem

Gjest
    baluba skrev:
    BT skrev:
    Man skal altså ikke gjøre noe for å redusere nattlig voldsbruk?
    Jeg er tilhenger av mer synlig politi i gatene, men de bør ikke blande seg i aktivitet som ikke er noen trussel for noen. Det er klart at hvis noen er aggressive eller ikke i stand til å ta vare på seg selv så må de gripe inn, men ellers tror jeg at enda mer synlig tilstedeværelse kan føre til langt tryggere gater. Uten at det gjør oss til en politistat av den grunn.
    De må gjerne være tilstede i gatene. Men de bør ikke paradere rundt på utestedene i uniform og skape uhygge og razziastemning.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    Mange føler trygghet framfor uhygge ved å se politi i uniform.
    Kanskje damer våger å gå lettkledte på byen igjen også.

G

Gjestemedlem

Gjest
    BT skrev:
    Det finnes vel egne klubber for slikt. Den Sorte Enke f.eks.?

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    BT skrev:
    Det stemmer, og det er også preventiv for mye annen kriminalitet. Men som Deph skriver så trenger de ikke gå inn på utesteder for å skape razzia-stemning. Det er nok at de patruljerer gatene utenfor.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    8.671
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Gjestemedlem skrev:
    BT skrev:

En trist utvikling.
    Akk ja, de urbane har litt av kvart å stri med.

G

Gjestemedlem

Gjest
    Audiophile-Arve skrev:
    Akk ja, de urbane har litt av kvart å stri med.
    Ja du vet vi har litt annet å stri med i byene enn om Dagros kom litt sent inn til melking eller om Samvirkelaget har gått tom for kamferdrops og baconost.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    baluba skrev:
    BT skrev:
    Det stemmer, og det er også preventiv for mye annen kriminalitet. Men som Deph skriver så trenger de ikke gå inn på utesteder for å skape razzia-stemning. Det er nok at de patruljerer gatene utenfor.
    Når målet er å få ned serveringen ti del overstadige?

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    BT skrev:
    baluba skrev:
    BT skrev:
    Når målet er å få ned serveringen ti del overstadige?
    Nettopp, men det er en jobb for skjenkestedene og skjenkekontrollen, ikke en politisak. De skal gjøre gatene trygge, og ikke skape uhygge inne som Deph nevner. Hvis de har misstanke om at et sted skjenker overstadig berusede folk ut fra observasjoner utenfor så kan de rapportere det videre, slik at det blir en kontroll i nær fremtid.

Uansett ønsker jeg at politiet gjør det de primært skal, nemlig å gjøre gatene trygge for oss som ferdes i dem på kvelds og nattestid. Det gjør de ikke hvis de skal bruke mye ressurser på å jobbe innendørs på utestedene. Mer synlig politi i gatene ønsker jeg meg. Det er der problemene oppstår. De som ønsker å bli så fulle at de mister kontrollen klarer det uten barkeeperens hjelp hvis det blir nødvendig.

Boffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.04.2002
    Antall liker
    333
    Sted
    Oslo Vest
    Gjestemedlem skrev:
    De må gjerne være tilstede i gatene. Men de bør ikke paradere rundt på utestedene i uniform og skape uhygge og razziastemning.
    Tilstede i gatene my ass, uniformert politi i gatene er en saga blott.
    I islamforstedene rundt Birmingham og Leicester tørr ikke politiet å vise seg, de er rett og slett livredde.
    Blir vel sånn i oslo etterhvert også, eller er i ferd med.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    Her i Trondheim er det nok mange som skulle kastet det rødgrønne regimet på dynga, men så oppdager de at da får vi Yngve Brox som ordfører og da kryper de fleste tilbake.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    BT skrev:
    Her i Trondheim er det nok mange som skulle kastet det rødgrønne regimet på dynga, men så oppdager de at da får vi Yngve Brox som ordfører og da kryper de fleste tilbake.
    Så også trønderne har oppdaget at velgernes dilemma er valget mellom pest eller kolera?

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    baluba skrev:
    BT skrev:
    Så også trønderne har oppdaget at velgernes dilemma er valget mellom pest eller kolera?
    Jeg for min del er glad jeg har fått barnehageplass til minstemann og at veien som hittil i år har kostet meg 20k i reparasjoner på bilen er i ferd med å få tettet hullene, så de 40 kronene jeg betaler daglig i bompæng for å komme meg mellom barnehagen og jobben blir da faktisk brukt til noe. Men jeg skulle gjerne sett at jeg slapp å kjøre største poden utenbys til trening fordi det er så stor mangel på idrettshaller her i byen. Men da går kanskje alle de ekstra bompengene dit til idrettshaller. Håper jeg. Men om det er Brox eller Ottervik som bærer kjedet, jeg skal nå klare meg uansett. Man har jo alltids litt igjen til salt i sårene.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    BT skrev:
    baluba skrev:
    BT skrev:
    Jeg for min del er glad jeg har fått barnehageplass til minstemann og at veien som hittil i år har kostet meg 20k i reparasjoner på bilen er i ferd med å få tettet hullene, så de 40 kronene jeg betaler daglig i bompæng for å komme meg mellom barnehagen og jobben blir da faktisk brukt til noe. Men jeg skulle gjerne sett at jeg slapp å kjøre største poden utenbys til trening fordi det er så stor mangel på idrettshaller her i byen. Men da går kanskje alle de ekstra bompengene dit til idrettshaller. Håper jeg. Men om det er Brox eller Ottervik som bærer kjedet, jeg skal nå klare meg uansett. Man har jo alltids litt igjen til salt i sårene.
    Tror nok ikke du er helt på villspor i dine betraktninger her. ;)

N

Nifelheim

Gjest
    Jeg spør i denne tråden, fordi jeg etterlyste i terrortråden lenker til hvor Erna Solberg har ytret seg kritisk mot politiet uten å få noe svar (som jeg har sett).

Hvor ytret Solberg seg kritisk? Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke kan tro at hun faktiskt har kommet med noe så dumt utsagn. Jeg tror det ikke før jeg får se det.

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    11.614
    Nifelheim skrev:
    Jeg spør i denne tråden, fordi jeg etterlyste i terrortråden lenker til hvor Erna Solberg har ytret seg kritisk mot politiet uten å få noe svar (som jeg har sett).

Hvor ytret Solberg seg kritisk? Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke kan tro at hun faktiskt har kommet med noe så dumt utsagn. Jeg tror det ikke før jeg får se det.
    Hun har kanskje ikke evnen til å ytre seg positivt om noe?

N

Nifelheim

Gjest
    Pink_Panther skrev:
    Nifelheim skrev:

Hun har kanskje ikke evnen til å ytre seg positivt om noe?
    mulig mulig. Jeg etterlyser fortsatt hvor Solberg sa dette. For meg er dette ikke annet enn et rykte.

G

Gjestemedlem

Gjest
    Jeg vil bare påpeke at mye av den terminologien og språkbruken i denne tråden i lys av den siste tids hendelser fremstår som malplassert og ikke lenger anvendelig i saklig politisk debatt (noen vil nok også mene at den aldri har vært det). Jeg vil i alle fall etterstrebe en mer edruelig og relevant språkbruk.

N

Nifelheim

Gjest
    Gjestemedlem skrev:
    Jeg vil bare påpeke at mye av den terminologien og språkbruken i denne tråden i lys av den siste tids hendelser fremstår som malplassert og ikke lenger anvendelig i saklig politisk debatt (noen vil nok også mene at den aldri har vært det). Jeg vil i alle fall etterstrebe en mer edruelig og relevant språkbruk.
    unnskyld meg, men hva snakker du om?

Alt som er blitt sagt i denne tråden etter terrorhandlingene er et spørsmål om hvor Erna Solberg har ytret sin kritikk mot politiet. Spørsmålet har blitt ytret men ikke besvart i terrortråden. Og da er det naturlig at man drar spørsmålet ut og inn i tråden som omhandler Høyre. Det er kun 1 tråd om høyre og den har tilfeldigvis ordet svik i tittelen. Alle tråder om politiske partier har et negativt ladet ord i tittelen.

Så hva babler du om når du sier at det ikke er edruelig språk? Det er et rykte om at Erna kritiserer politiet på treghet i utrykning. Undertegnede er ikke i stand til å stadfeste dette og ønsker kilder, da jeg har høyere tanker om Erna enn at hun kritiserer politiet i denne situasjonen. Hva er ikke edruelig med dette?

G

Gjestemedlem

Gjest
    Nifelheim skrev:
    Gjestemedlem skrev:

Alt som er blitt sagt i denne tråden etter terrorhandlingene er et spørsmål om hvor Erna Solberg har ytret sin kritikk mot politiet. Spørsmålet har blitt ytret men ikke besvart i terrortråden. Og da er det naturlig at man drar spørsmålet ut og inn i tråden som omhandler Høyre. Det er kun 1 tråd om høyre og den har tilfeldigvis ordet svik i tittelen. Alle tråder om politiske partier har et negativt ladet ord i tittelen.

Så hva babler du om når du sier at det ikke er edruelig språk? Det er et rykte om at Erna kritiserer politiet på treghet i utrykning. Undertegnede er ikke i stand til å stadfeste dette og ønsker kilder, da jeg har høyere tanker om Erna enn at hun kritiserer politiet i denne situasjonen. Hva er ikke edruelig med dette?
    Jeg sikter til min egen språkbruk i tidligere innlegg i tråden. Beklager at dette ikke kom tydelig nok frem.

N

Nifelheim

Gjest
    Gjestemedlem skrev:
    Nifelheim skrev:
    Gjestemedlem skrev:

Jeg sikter til min egen språkbruk i tidligere innlegg i tråden. Beklager at dette ikke kom tydelig nok frem.
    Unnskyldning godtatt :)

en liten skrivefeil kan endre meningen i et innlegg totalt. denne - den andre.

Med det sagt så etterlyser jeg fortsatt kilden til at Erna Solberg har vært kritisk til politiets utrykningshastighet. Sånn hvis ingen har skønt det ;)

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.05.2009
    Antall liker
    160
    Nifelheim skrev:

Hva tjener egentlig en slik heksejakt til? Om noen i løpet av disse ekstreme timer og dager ikke helt har klart å treffe hodet på spikeren med sine kommentarer i en hver sammenheng, trenger vel ikke vi opptre som politi og dommer og prøve å få stakkaren til å fremstå som et umenneske?

N

Nifelheim

Gjest
    Karma skrev:
    Nifelheim skrev:

Hva tjener egentlig en slik heksejakt til? Om noen i løpet av disse ekstreme timer og dager ikke helt har klart å treffe hodet på spikeren med sine kommentarer i en hver sammenheng, trenger vel ikke vi opptre som politi og dommer og prøve å få stakkaren til å fremstå som et umenneske?
    heksejakt? Jeg ser ingen heksejakt.

Noen har sagt at Erna har kritisert politiet. Andre har deretter brukt dette videre som argument. Det vil være dumt om det ikke var sant. Å spre rykter i disse tider er svært uheldig. Så jeg ønsker å vite hvor Erna har ytret dette, så jeg selv kan verifisere at hun faktiskt har ytret seg kritisk til politiet og selv høre hva hun har sagt.

Er det en heksejakt å søke kilder? Ingen har kommet med noen kilde. Med kilde menes avis, tv, nettsted som siterer Erna, ikke stakkarn som satte ut et usant rykte hvis så er tilfelle.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.05.2009
    Antall liker
    160
    Min kommentar bør leses i forhold til det du skriver her:

"Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke kan tro at hun faktiskt har kommet med noe så dumt utsagn. Jeg tror det ikke før jeg får se det."

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    Jeg har sett flere intervjuer med Solberg, men har ikke hørt at hun har sagt noe kritisk om politiets håndtering.
    Jeg synes hun i likhet med de fleste politikerne som har gjort en veldig god figur.

N

Nifelheim

Gjest
    Karma skrev:
    Min kommentar bør leses i forhold til det du skriver her:

"Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke kan tro at hun faktiskt har kommet med noe så dumt utsagn. Jeg tror det ikke før jeg får se det."
    Og hva er galt med hva jeg sier?

Jeg kan ikke tro at hun har sagt dette og spør derfor om kilden så jeg kan verifisere. Politiet rykket ut raskt. Å påstå noe annet er dumt. Så dum er ikke Erna.

N

Nifelheim

Gjest
    Visste ikke at FrP vant ordføreren i Oslo. Dette er som å høre Carl Ivar. Sperr dem alle inne! Interner dem!

Heldigvis er ikke alle enige, som vi kan lese her

Roald

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Antall liker
    3.406
    Torget vurderinger
    1
    Fint og se at det er flere som våkner, soper de med seg alle doplangerne som finner det bekvemmelig å gjemme seg bak asyl/ikke returnerbar statusen blir det sannsynligvis mye mindre kriminalitet i byen.

Med 2ran på åpen gate daglig og muligheter for å bli utsatt for vold om du ikke vil kjøpe dop er det muligens greit å flytte fokus fra prek til handling.

http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article4263301.ece

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10030981

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10015404

Asbjørn

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Antall liker
    44.530
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    En asylsøker uten dokumenter har pr definisjon tatt seg inn i landet ulovlig. Jeg greier ikke å se det store prinsipielle problemet i å si "OK, da holder vi deg internert til vi har fått sjekket opp historien din." Altså lukkede asylmottak til identitet er fastslått, for å få bukt med alle de som misbruker asylinstituttet under de merkeligste påskudd.

Nå er det lite som tyder på at det er nettopp denne gruppen som står bak alle overfallsvoldtektene i Oslo, men doplangingen langs Akerselva er en annen historie.

Pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    5.729
    Torget vurderinger
    1
    Meget fornuftig utspill fra Fabian Stang her:

- Asylsøkere har fått et ufortjent dårlig rykte, basert på generalisering. De er en like sammensatt gruppe som nordmenn flest. Men også her finnes enkelte som ødelegger for andre. Jeg tenker for eksempel på enkelte traumatiserte unge nordafrikanske gutter som er trent opp til å bruke voldtekt som et våpen. Og på illegale innvandrere som søker om asyl først etter at de er pågrepet for kriminelle forhold og misbruker det rettsvernet som asylinstituttet gir dem. Vi skal ikke sette folk i fengsel før de har gjort noe galt, heller ikke ulike grupper av asylsøkere. Og lukkede asylmottak vil jo innebære det. Men i en så ekstrem situasjon som vi opplever nå, må vi kunne diskutere om vi må fire litt på prinsippene for å beskytte jentene våre. Dessuten må vi våge å ta en debatt om menneskesynet generelt og kvinnesynet spesielt hos enkelte.

Hele intervjuet her: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Fabian-Stang-gr-lenger-enn-hyres-program-6683387.html

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn