Håkon Rognlien ny skribent i Audiophile.no

HR-0b.jpg

Hifimesser kan være fruktbare på mange ulike måter. Noen får en øreåpner for nye produkter som de liker, eller kanskje til og med misliker, mens utstillere får eksponert sine produkter for nye potensielle kjøpere. Og så forekommer det at et nettmagasin knytter til seg en ny skribent på en messe…

For oss har dette også skjedd tidligere, for ganske mange år siden. Og på årets Hortenmesse inngikk vi en avtale med Håkon Rognlien om at han skal bli ny skribent for Audiophile.no. Selv om «ny» kanskje ikke er helt treffende beskrivelse, for Håkon er en av de beste og mest erfarne HiFi-skribentene vi har i Norge....

Les hele nyheten om at Håkon Rognlien blir ny skribent i Audiophile.no

HR-1.jpg

Kommentarer

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
12.468
Torget vurderinger
2
Så kjekt at den godt voksne sirkushesten igjen lar seg beruse av duften fra sagmugg 😊
Ute og feirer begivenheten i ensomhet på den lokale ølpuben, og kan meddele at første artikkel er mer enn 75% fullført. I god Audiophile-tradisjon blir det rabling om en gammel, velkjent venn med mye moro i bagasjen.

Vedlegg

Hønndjevelen

Æresmedlem
Ble medlem
12.04.2010
Antall liker
13.061
Sted
Oslo
Dette var storveis! Få med Myrvold og Rosness, så er vi i mål. Forresten, hør om ikke Torgnesskar ikke kjeder seg litt i Moss om dagen også😀😁👍
Må kanskje en tur til Specsavers, trodde et øyeblikk at det var Rolness du ville ha med, la Jens Pikenes vrikke julen inn i fred

Sist redigert:

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
1.444
Torget vurderinger
1
Det eneste jeg ikke skjønner helt, er hvorfor det er bilde av han derre Derrick øverst i denne tråden. Hva har egentlig han med dette å gjøre...??
😳
Nå ble jeg litt usikker Håkon. Er det dette bildet du sikter til?
jpeg (1).jpg

Men du forstår sikkert at det egentlig er en HiFi-etterforsker vi er på jakt etter...

parafinoksen 2.0

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.04.2024
Antall liker
3.259
Sted
Polen
Men sånn hva er egentlig Audiophile.no? Jeg har kikket innom av og til, og jeg får liksom følelsen av en halvhjertet versjon av "Lyd og bilde" på sparebluss, krydret med litt aparte blogginnlegg om gammel midfi og øl.

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.510
Link til alle artikler
527
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
PLATESMAKING: Et fyrtårn med to sidefyr, og et par skamfulle gleder

PLATESMAKING: Et fyrtårn med to sidefyr, og et par skamfulle gleder

• 0
Denne gangen har jeg valgt å gå tilbake til gamle «synder» med å smake på fem plater i en slurk. Og grunnen er at det var så mange utgivelser jeg bare måtte ha smakt på før de gikk ut på dato...
Fortsett
Audiophile.no
Denon AVC-X2850H – Ny forbedret mellomklassereceiver

Denon AVC-X2850H – Ny forbedret mellomklassereceiver

• 0
Denon har for kort tid siden lansert en ny AV-receiver i mellomklassen. AVC-X2850H har en rekke forbedringer sammenlignet med AVR-2800H Denons nyeste tilskudd i X-serien, AVC-X2850H, bygger...
Fortsett
Audiophile.no
Hifimessen i Horten 2025 – Del 2: Arve sine inntrykk

Hifimessen i Horten 2025 – Del 2: Arve sine inntrykk

• 1
Det er etter kvart vorte ein tradisjon for Audiophile-redaksjonen å besøke Hortenmessa. Ettersom vi bur ganske spreidd, er dette ein av dei få sjansane vi har til å møtes og finne på eit kvart i...
Fortsett
Audiophile.no
Hifimessen i Horten 2025 – Del 1: Stig Arne sine inntrykk

Hifimessen i Horten 2025 – Del 1: Stig Arne sine inntrykk

• 1
Me har vore vekke heile helga, og då må det skrivast ferdaminne, må vite. Eller messereportasje. Sei meg, korleis skriv ein eigentleg ein messerapport? Og grunnen til at eg spør, er at den vanlege...
Fortsett
Audiophile.no
På vei til Horten. Tredje stopp: Eksakt HiFi og Linn LP12-trio

På vei til Horten. Tredje stopp: Eksakt HiFi og Linn LP12-trio

• 7
Etter en bedre tradisjonsrik middag på Stortorgets Gjæstgiveri gikk turen videre til nedre Majorstuen på nordsiden av Bogstadveien for siste HiFi-holdeplass før avgang lørdag morgen til helgens...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: One Size Fits All – 50th Anniversary Edition

PLATESMAKING: One Size Fits All – 50th Anniversary Edition

• 9
Det er mange spennende 50th Anniversary Edition av gamle klassikere for tiden. Eller kanskje det bare oppleves sånn for oss som syns at midten av 70-tallet var midt i origo for da musikken var på...
Fortsett
Topp Bunn