Flotte bilder av fine folk
Ha en riktig fin helg Jan
mvh
mvh
|
Det var veldig hyggelig det du gjordeTakk for deling av inntrykk vedr Krauss /Plant. Det siste du skriver er vel egentlig nok til å handle.
Det var så vidt vi fikk nikket til hverandre inne på aperommet i Horten. (DeVore). Tar gjerne en prat neste gang. God helg.![]()
Det er mer å handle rundt de der nå, så du skal vel kanskje en tur ned til vannkanten i begynnelsen av juli?Takk for deling av inntrykk vedr Krauss /Plant. Det siste du skriver er vel egentlig nok til å handle.![]()
Det ser jeg fram til. Tar med ei lerke på lomma.Neste gang skal vi både prate og sloss![]()
"Kølskuffa" er ordinært inventar i Gr.da'rn for å holde parykkene på plass i riktig rekkefølge, men takk skal du ha ;-)Coolt dasslokk / sviskeskuffe du har på nøtta....
Minner om både capsen og konseptet fra en annen kjent og kjær figur![]()
Jada flere av oss gamlingers herFine gamlinger![]()
Bare vent Atle, før du vet ordet av det så er du en av ossFine gamlinger![]()
22 år i hodet med 43 års erfaring...du skjønner det @Atlerovik, at vi er unge til sinns, men det er bare fordi at all forstand har råtna med alderen.
22 år i hodet med 43 års erfaring![]()
Er 65![]()
![]()
Well........ når man bare er 43![]()
Ha.... skulle det være noe......... har ramt 68Er 65![]()
Abunadh er en go´ hjelper, når du skal navigere rundt i all det der digitullI kveld gir jeg blanke i vinyl og koser meg gløgg ihjæl med musikken som ligger på nettverksserveren Synology -> A'Bunadh -> HP elitebook -> JRiver -> DS Audio -> Constellation Audio -> Magico.
Nå spilles Corner Jazz Club (the unmistakeable jazz group) og de gir meg en god, varm følelse godt hjulpet av produsenten av Speyside single malt.
Det trenger ikke engang å være Abunadh, så lenge alkoholprosenten stemmer!Abunadh er en go´ hjelper, når du skal navigere rundt i all det der digitull![]()
Julegratiale fra "Krokodillen" etter uker og måneder med straffbart husarbeid