- Ble medlem
- 27.03.2007
- Antall liker
- 31.923
- Sted
- Nede i fjæresteinene
- Torget vurderinger
- 2
Ser en grom SME- arm der.....men det ser ikke helt ut som en V?
mvh
mvh
Skjønner etterhvert av jeg burde ha fulgt litt bedre med i den gamle tråden din...Følger ihvertfall med på denne!Grumpy skrev:Det er den Trans Rotor modifiserte SME-armen jeg har hatt hele tiden tkr. -"Hybridus SMEus" ;D
Samme merke som kikkersiktet mitt.. ? ;Dpengesluk skrev:Første gangen jeg har sett en Swarovski platespiller!
Fozgometer, vekt, laservater og good-feeling er tingen + en dose fjern-kirurgisk hjelp selvfølgelig ;Dtkr skrev:Gratulerer!
Da er det bare innstillingen igjen....
mvh
Yepp og i tillegg har jeg innebygd vater i noen av komponentenessm skrev:Hei , dette er flotte saker Jan , har du dobbeltsjekket vateret ?
Mvh Espen
Vi i Porsgrunnsavdelingen sverger til absint i tillegg. Det hjelper alltid å drikke seg til mot.Grumpy skrev:tkr skrev:Gratulerer!
Da er det bare innstillingen igjen....
mvh
Fozgometer, vekt, laservater og good-feeling er tingen + en dose fjern-kirurgisk hjelp selvfølgelig ;D
I kveld nøyer jeg meg med kun billig svensk Bayersk fra Falcon - funker på travle hverdager ;Dtkr skrev:Vi i Porsgrunnsavdelingen sverger til absint i tillegg. Det hjelper alltid å drikke seg til mot.![]()
Armbrudd vet jeg lite om, heldigvis.Grumpy skrev:I kveld nøyer jeg meg med kun billig svensk Bayersk fra Falcon - funker på travle hverdager ;Dtkr skrev:Vi i Porsgrunnsavdelingen sverger til absint i tillegg. Det hjelper alltid å drikke seg til mot.![]()
Jeg har også hørt at det er en grusom følelse å knekke armer i edru tilstand ...så derfor.
JanR skrev:
Lyden er jeg ikke så opptatt av, har du ikke skjønt det enda ;D ...hehe.pengesluk skrev:.....Er det noe lyd snart, forresten? Du kan da ikke sitte å polere balltreet i evigheter?
Hva ble kostnaden for de høyttalerne igjen, Jørgen?pengesluk skrev:Det er stor forskjell på Kong Salomo og Jørgen hornmaker fortsatt i dette landet; du kjører med rustfritt og Swarovski mens jeg smurte matt sort vannbasert maling på høyttalerne mine i går!