|
Bare hyggelig det å kunne vere til litt hjelp . Syntes det spilte veldig bra med mye musikalsk faktor , Er også et anlegg som takler mange forskjellige typer musikk . Takk for en hyggelig audiens MillmakerMillmaker skrev:Hva er egentlig opplegget på julebordet?
Takker forøvrig X-250 for et meget hyggelig besøk her hjemme i kveld. Han(vi) fikk ryddet opp i lydbildet ganske mye. Det var litt vel mye punch og skyv i bunn, det løste seg veldig enkelt med å putte skumpluggene i portene bak på Swansene. Booooommmm bassen ble borte og lydbildet åpnet seg ganske mye oppover, ble litt mer crispy. Takk for hjelpen X-250!!
Millmaker skrev:Hva er egentlig opplegget på julebordet?
Takker forøvrig X-250 for et meget hyggelig besøk her hjemme i kveld. Han(vi) fikk ryddet opp i lydbildet ganske mye. Det var litt vel mye punch og skyv i bunn, det løste seg veldig enkelt med å putte skumpluggene i portene bak på Swansene. Booooommmm bassen ble borte og lydbildet åpnet seg ganske mye oppover, ble litt mer crispy. Takk for hjelpen X-250!!
Vis det er ok spør jeg Millmaker, Så kommer vi en tur vis det er plass.Griffenfeldt skrev:Jeg har sikkert plass til noen FØR julebordet. Jeg bor ca 12 minutter gange unna ( 0,8 promille iberegnet ) for de som er usikre på hvor jeg bor ( Bratsberg )
Jeg kommer skal du se! Tipper vi er over ti, under femten......totalt altså, sannsynligvis par færre på precap hos GriffGriffenfeldt skrev:Det er greit. Regner med at Siam og Hifiguru kommer også.
Hvor mange blir vi på årets julebord? 10-12 stykker?
Takk for laget i helgen.hifiguru skrev:Tjo-hei, takk for i går gutter, var vel ikke bare jeg som koste seg? Synes dette var en livlig gjeng!
![]()
![]()
Er litt usikker, fruen skal føde. Mulig jeg velger høyre side, mindre hodepine av det?Griffenfeldt skrev:På Høyre eller Venstresiden på Ulefossveien når du kommer fra Herkules?
Såpass ja. Du får si ifra når babyen er født. Du har jo vært i gjennom dette tidligere duSAL skrev:Er litt usikker, fruen skal føde. Mulig jeg velger høyre side, mindre hodepine av det?Griffenfeldt skrev:På Høyre eller Venstresiden på Ulefossveien når du kommer fra Herkules?
Mvh.
SAL
Hehe. Jeg ville valgt Høyre siden selv. Skulle du savne kona, går det en snarvei i katakombene under veien.SAL skrev:Er litt usikker, fruen skal føde. Mulig jeg velger høyre side, mindre hodepine av det?Griffenfeldt skrev:På Høyre eller Venstresiden på Ulefossveien når du kommer fra Herkules?
Mvh.
SAL
Jeg melder min ankomst ihvertfall, jeg vil høre og se dette oppsettet jeg har hørt/lest så mye om!8x12_TOM skrev:Ser det er liv i folket, så kommere med et spørsmål her. Skal om en drøy uke i ilddåpen i GLL og lurer på, i den anledning, om det er noen mulighet for å vite sånn ca. hvor mange det kommer innom? Er jo greit og vite om det kommer tre eller ti - må jo forbrede litt
Mvh-
Tor
Det er bra. Det en har lest/hørt om oppsett er vell og bra, men det er først når en hører ting selv, en kan gjøre seg opp en mening.Millmaker skrev:Jeg melder min ankomst ihvertfall, jeg vil høre og se dette oppsettet jeg har hørt/lest så mye om!8x12_TOM skrev:Ser det er liv i folket, så kommere med et spørsmål her. Skal om en drøy uke i ilddåpen i GLL og lurer på, i den anledning, om det er noen mulighet for å vite sånn ca. hvor mange det kommer innom? Er jo greit og vite om det kommer tre eller ti - må jo forbrede litt
Mvh-
Tor
Kjenner du noen som får ut anleggets fulle potensial?8x12_TOM skrev:Det er bra. Det en har lest/hørt om oppsett er vell og bra, men det er først når en hører ting selv, en kan gjøre seg opp en mening.Millmaker skrev:Jeg melder min ankomst ihvertfall, jeg vil høre og se dette oppsettet jeg har hørt/lest så mye om!8x12_TOM skrev:Ser det er liv i folket, så kommere med et spørsmål her. Skal om en drøy uke i ilddåpen i GLL og lurer på, i den anledning, om det er noen mulighet for å vite sånn ca. hvor mange det kommer innom? Er jo greit og vite om det kommer tre eller ti - må jo forbrede litt
Mvh-
Tor
Vil gjøre en lite innsats i lydens øymed til helgen, men det vil garantert ikke være nok til å vise oppsettets fulle potensial. Var også meningen å vise det fram før og etter siste finpuss.
Har jo også hørt rykter om at lyden på treffene ikke er det viktigste - det er det hifiprat og hjemmebakst som er ;D ;D
Det vil alltid være små små kompromisser selv om en jobber aldri så mye med et oppsett, men det er noen som kommer veldig nærme full ytelseSAL skrev:Kjenner du noen som får ut anleggets fulle potensial?8x12_TOM skrev:Det er bra. Det en har lest/hørt om oppsett er vell og bra, men det er først når en hører ting selv, en kan gjøre seg opp en mening.Millmaker skrev:Jeg melder min ankomst ihvertfall, jeg vil høre og se dette oppsettet jeg har hørt/lest så mye om!8x12_TOM skrev:Ser det er liv i folket, så kommere med et spørsmål her. Skal om en drøy uke i ilddåpen i GLL og lurer på, i den anledning, om det er noen mulighet for å vite sånn ca. hvor mange det kommer innom? Er jo greit og vite om det kommer tre eller ti - må jo forbrede litt
Mvh-
Tor
Vil gjøre en lite innsats i lydens øymed til helgen, men det vil garantert ikke være nok til å vise oppsettets fulle potensial. Var også meningen å vise det fram før og etter siste finpuss.
Har jo også hørt rykter om at lyden på treffene ikke er det viktigste - det er det hifiprat og hjemmebakst som er ;D ;D
Lukter litt prestasjonsangst her. ;D
Mvh.
SAL