Grenland Lydlaug.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Flott kombo det da s2a, ja, for du har 400'n ennå? funker bra med om8'erne regner jeg med...... ;D
     

    s2a

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    02.10.2004
    Innlegg
    77
    Antall liker
    18
    Torget vurderinger
    9
    400 er fortsatt med og den har bra grep på OM8 ja ;D.
    Får ta deg en tur å høre.
    Ikke noe detalj graver ,men go fot faktor er det!
     
    E

    Espen L

    Gjest
    s2a skrev:
    400 er fortsatt med og den har bra grep på OM8 ja ;D.
    Får ta deg en tur å høre.
    Ikke noe detalj graver ,men go fot faktor er det!
    Grattis med en fin kombinasjon, har selv hatt for noen år siden
    Krell 400 og krell 280. Den kombinasjonene spiller fantastisk pent sammen
    Dette sette vil du få mye fin musikk glede av
    Mvh: Espen
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Da håper jeg alle har fått med seg at det er 2009 og vi har første møte tirsdag den sjette. Denne gang blir Belleklipsch og Nelson Pass solidstate, tror det kan bli snedig!
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Hadde en uformell liten samling hos Steb i går, min Tube Technology fikk møte Eggelston Works Rosa høyttalere, Steb benytter vanligvis en Karan KA-S270 sammen med Krell evo 1 pre :D og Esoteric Ux-1 dvdspiller. I det siste har han også hatt besøk av Nagra VPA monoblokker :-*, men i går var de var ute av huset desverre.

    Uansett, synes Tube'n gjorde en hederlig jobb etter litt biasjustering, følte lydbildet fikk et noe mer homogent preg enn med solid state samt fin høyde og dybde. Uheldigvis fikk jeg ikke benyttet meg av Steb's balanserte kabler, Tube'n er ikke balansert så det ble en middelmådig Synergistic RCA som enkelte mente skapte litt unødig rot. Dynamikken var fin, det var vel her jeg mistenkte Tube'n ville slite, men den er greit spekket tydeligvis og holdt fint følge med musikken, bortsett fra ett tilfelle hvor jeg mistet litt oversikt over volumknappen og fikk litt sammenklemming ved litt komplisert musikk. :eek: (før biasjustering også) Var vel egentlig ikke veldig bekymret, hørte forsterkeren på Magnepan 20.1 hos forrige eier uten større pusteproblemer.

    Klarheten er ikke den samme som via krell/karan men ikke plagsomt tåkete for min del. Synes solid state komboen hans har låtet litt anstrengende sammen med disse høyttalerne tidligere, men steb reiser mye og evo fortrinnet har vel aldri fått tid til å blitt innspilt skikkelig. Har på følelsen det er mer homogent for hver gang jeg er på besøk, så innen det blir solgt er det nok perfekt ;D
    Eggelstone er skikkelige rasedyr som ikke koser med dårlig elektronikk så jeg er fornøyd med sessionen, hva mener dere andre som var der da?
     

    Steb

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    62
    Antall liker
    1
    Sted
    Porsgrunn
    Jada jeg var tilstede,
    Det ble vel ikke sagt at kabelen skapet unødig rot, men detaljer kom ikke klart frem og det var en uheldig ss-lyd når man spilte litt høyt. Dette kunne nok blitt roet noe med en annen kabel.
    Homogeniteten fra Tube Technology"n kan ikke sammenlignes med Karan / Krell- komboen, det er sludder Guru. Det var mindre detaljert over hele området og vis det oppleves som homogenitet følger jeg deg ikke der.
    Ellers var det en hyggelig kveld med godt selskap, takk til alle som deltok.
    Steb.
     

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.467
    Antall liker
    4.262
    Torget vurderinger
    10
    hifiguru skrev:
    Hadde en uformell liten samling hos Steb i går, min Tube Technology fikk møte Eggelston Works Rosa høyttalere, Steb benytter vanligvis en Karan KA-S270 sammen med Krell evo 1 pre :D og Esoteric Ux-1 dvdspiller. I det siste har han også hatt besøk av Nagra VPA monoblokker :-*, men i går var de var ute av huset desverre.

    Uansett, synes Tube'n gjorde en hederlig jobb etter litt biasjustering, følte lydbildet fikk et noe mer homogent preg enn med solid state samt fin høyde og dybde. Uheldigvis fikk jeg ikke benyttet meg av Steb's balanserte kabler, Tube'n er ikke balansert så det ble en middelmådig Synergistic RCA som enkelte mente skapte litt unødig rot. Dynamikken var fin, det var vel her jeg mistenkte Tube'n ville slite, men den er greit spekket tydeligvis og holdt fint følge med musikken, bortsett fra ett tilfelle hvor jeg mistet litt oversikt over volumknappen og fikk litt sammenklemming ved litt komplisert musikk. :eek: (før biasjustering også) Var vel egentlig ikke veldig bekymret, hørte forsterkeren på Magnepan 20.1 hos forrige eier uten større pusteproblemer.

    Klarheten er ikke den samme som via krell/karan men ikke plagsomt tåkete for min del. Synes solid state komboen hans har låtet litt anstrengende sammen med disse høyttalerne tidligere, men steb reiser mye og evo fortrinnet har vel aldri fått tid til å blitt innspilt skikkelig. Har på følelsen det er mer homogent for hver gang jeg er på besøk, så innen det blir solgt er det nok perfekt ;D
    Eggelstone er skikkelige rasedyr som ikke koser med dårlig elektronikk så jeg er fornøyd med sessionen, hva mener dere andre som var der da?
    He-he, vet ikke om en skal le eller grine! :eek:
    Å få markedsført sine egne produkter kan du, skummelt å ha deg på besøk når du begynner å sammenligne brukt int. rørtrinn til 18000 kr. mot Krell Evo Two(ikke One som du skrev) og Karan! Det ble rotete og grått, lite dynamikk, slappt i bunn og manglet helt klart krefter! Bedre homogenitet, tullball........ ::) Tydelig at mangel på erfaring med høyoppløste anlegg kommer fram, det var jo med ditt rørtrinn det ble anstrengene og hardt i toppen............ Funfaktoren forsvant helt, pizza`n var god og artig kveld. ;)

    PS. Tror gamle int. Krell 300 spiller bedre.
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    SAL skrev:
    hifiguru skrev:
    Hadde en uformell liten samling hos Steb i går, min Tube Technology fikk møte Eggelston Works Rosa høyttalere, Steb benytter vanligvis en Karan KA-S270 sammen med Krell evo 1 pre :D og Esoteric Ux-1 dvdspiller. I det siste har han også hatt besøk av Nagra VPA monoblokker :-*, men i går var de var ute av huset desverre.

    Uansett, synes Tube'n gjorde en hederlig jobb etter litt biasjustering, følte lydbildet fikk et noe mer homogent preg enn med solid state samt fin høyde og dybde. Uheldigvis fikk jeg ikke benyttet meg av Steb's balanserte kabler, Tube'n er ikke balansert så det ble en middelmådig Synergistic RCA som enkelte mente skapte litt unødig rot. Dynamikken var fin, det var vel her jeg mistenkte Tube'n ville slite, men den er greit spekket tydeligvis og holdt fint følge med musikken, bortsett fra ett tilfelle hvor jeg mistet litt oversikt over volumknappen og fikk litt sammenklemming ved litt komplisert musikk. :eek: (før biasjustering også) Var vel egentlig ikke veldig bekymret, hørte forsterkeren på Magnepan 20.1 hos forrige eier uten større pusteproblemer.

    Klarheten er ikke den samme som via krell/karan men ikke plagsomt tåkete for min del. Synes solid state komboen hans har låtet litt anstrengende sammen med disse høyttalerne tidligere, men steb reiser mye og evo fortrinnet har vel aldri fått tid til å blitt innspilt skikkelig. Har på følelsen det er mer homogent for hver gang jeg er på besøk, så innen det blir solgt er det nok perfekt ;D
    Eggelstone er skikkelige rasedyr som ikke koser med dårlig elektronikk så jeg er fornøyd med sessionen, hva mener dere andre som var der da?
    He-he, vet ikke om en skal le eller grine! :eek:
    Å få få markedsført sine egne produkter kan du, skummelt å ha deg på besøk når du begynner å sammenligne brukt int. rørtrinn til 18000 kr. mot Krell Evo Two(ikke One som du skrev) og Karan! Det ble rotete og grått, lite dynamikk, slappt i bunn og manglet helt klart krefter! Bedre homogenite, tullball........ ::) Tydelig at mangel på erfaring med høyoppløste anlegg kommer fram, det var jo med ditt rørtrinn det ble anstrengene og hardt i toppen............ Funfaktoren forsvant helt, pizza`n var god og artig kveld. ;)

    PS. Tror gamle int. Krell 300 spiller bedre.

    Du glemte impotent 8)
     

    yasman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.10.2006
    Innlegg
    1.703
    Antall liker
    296
    Sted
    Grenland
    Torget vurderinger
    13
    Hei, jeg var ikke tilstede, men klarte ikke å holde meg....
    Jeg har jo hørt både Tuben din Guru og Krell/Karan Steb, riktignok på hvert sitt oppsett hjemme hos hver av dere, men det burde være godt nok til å si noe om klank, klarhet, homogenitet...

    Først synes jeg hvert oppsett har sin charm, det er 2 helt forskjellige oppsett, ett med rør, tilhørende varme og fokus i mellomtone sammen med noe rimeligere elektronikk som kilde; mot ett med kostbar og tung transistorteknologi og høyttalere med ekstrem oppløsning/lydbilde; (samme diskanter som dine tidligere hter da Guru).

    Jeg har hatt gleden av å høre begge, Stebs oppsett er meget homogent og oppløst nå og jeg har vanskelig for å tro at Tuben greier å få det samme frem i samme oppsett. Jeg opplevde den som sagt mer mellomtonefokusert, med noe mindre oppløsning, homogenitet og kontroll, men disse kan og skal jo heller ikke sammenlignes da..............til det er prisforskjellen for stor.

    Yas yas fra Yasman
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    yasman skrev:
    Hei, jeg var ikke tilstede, men klarte ikke å holde meg....
    Jeg har jo hørt både Tuben din Guru og Krell/Karan Steb, riktignok på hvert sitt oppsett hjemme hos hver av dere, men det burde være godt nok til å si noe om klank, klarhet, homogenitet...

    Først synes jeg hvert oppsett har sin charm, det er 2 helt forskjellige oppsett, ett med rør, tilhørende varme og fokus i mellomtone sammen med noe rimeligere elektronikk som kilde; mot ett med kostbar og tung transistorteknologi og høyttalere med ekstrem oppløsning/lydbilde; (samme diskanter som dine tidligere hter da Guru).

    Jeg har hatt gleden av å høre begge, Stebs oppsett er meget homogent og oppløst nå og jeg har vanskelig for å tro at Tuben greier å få det samme frem i samme oppsett. Jeg opplevde den som sagt mer mellomtonefokusert, med noe mindre oppløsning, homogenitet og kontroll, men disse kan og skal jo heller ikke sammenlignes da..............til det er prisforskjellen for stor.

    Yas yas fra Yasman
    Enig med deg der, tror nok vi har forskjellig oppfatning av ordet homogent, skal se litt i ordboka hehe, Prisforskjellen er stor ja, min Tube koster omtrent det samme som Karan'en og har innebyggd pre, og der har jo steb noe av det mest overkill som finnes. Rimeligere kilde har jeg også, selv om jeg med squeezebox'en min ikke vektlegger det på samme måten som dere Esotericere ;)

    Selv om diskantene er like i Eggelstone'ene og mine x-dynaudio er det ganske forskjellige egenskaper allikevel. Dynaudio monterer jo diskanten nederst noe som skaper et helt annet lydbilde, men nå har jeg ikke hørt dem i steb's stue med heftigere elektronikk enn min egen. Rakk ikke det desverre.
     

    swans

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.02.2006
    Innlegg
    303
    Antall liker
    2
    hifiguru skrev:
    yasman skrev:
    Hei, jeg var ikke tilstede, men klarte ikke å holde meg....
    Jeg har jo hørt både Tuben din Guru og Krell/Karan Steb, riktignok på hvert sitt oppsett hjemme hos hver av dere, men det burde være godt nok til å si noe om klank, klarhet, homogenitet...

    Først synes jeg hvert oppsett har sin charm, det er 2 helt forskjellige oppsett, ett med rør, tilhørende varme og fokus i mellomtone sammen med noe rimeligere elektronikk som kilde; mot ett med kostbar og tung transistorteknologi og høyttalere med ekstrem oppløsning/lydbilde; (samme diskanter som dine tidligere hter da Guru).

    Jeg har hatt gleden av å høre begge, Stebs oppsett er meget homogent og oppløst nå og jeg har vanskelig for å tro at Tuben greier å få det samme frem i samme oppsett. Jeg opplevde den som sagt mer mellomtonefokusert, med noe mindre oppløsning, homogenitet og kontroll, men disse kan og skal jo heller ikke sammenlignes da..............til det er prisforskjellen for stor.

    Yas yas fra Yasman
    Enig med deg der, tror nok vi har forskjellig oppfatning av ordet homogent, skal se litt i ordboka hehe, Prisforskjellen er stor ja, min Tube koster omtrent det samme som Karan'en og har innebyggd pre, og der har jo steb noe av det mest overkill som finnes. Rimeligere kilde har jeg også, selv om jeg med squeezebox'en min ikke vektlegger det på samme måten som dere Esotericere ;)

    Selv om diskantene er like i Eggelstone'ene og mine x-dynaudio er det ganske forskjellige egenskaper allikevel. Dynaudio monterer jo diskanten nederst noe som skaper et helt annet lydbilde, men nå har jeg ikke hørt dem i steb's stue med heftigere elektronikk enn min egen. Rakk ikke det desverre.

    kan du være så snill å veklegge argumenter på en helt annen gjengivelse fordi
    diskanten er nederst ?
    det vil jeg gjerne få teknisk forklart, for jeg har hatt ganske mange såkalte high- end høytaler med begge plaseringer
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    swans skrev:
    hifiguru skrev:
    yasman skrev:
    Hei, jeg var ikke tilstede, men klarte ikke å holde meg....
    Jeg har jo hørt både Tuben din Guru og Krell/Karan Steb, riktignok på hvert sitt oppsett hjemme hos hver av dere, men det burde være godt nok til å si noe om klank, klarhet, homogenitet...

    Først synes jeg hvert oppsett har sin charm, det er 2 helt forskjellige oppsett, ett med rør, tilhørende varme og fokus i mellomtone sammen med noe rimeligere elektronikk som kilde; mot ett med kostbar og tung transistorteknologi og høyttalere med ekstrem oppløsning/lydbilde; (samme diskanter som dine tidligere hter da Guru).

    Jeg har hatt gleden av å høre begge, Stebs oppsett er meget homogent og oppløst nå og jeg har vanskelig for å tro at Tuben greier å få det samme frem i samme oppsett. Jeg opplevde den som sagt mer mellomtonefokusert, med noe mindre oppløsning, homogenitet og kontroll, men disse kan og skal jo heller ikke sammenlignes da..............til det er prisforskjellen for stor.

    Yas yas fra Yasman
    Enig med deg der, tror nok vi har forskjellig oppfatning av ordet homogent, skal se litt i ordboka hehe, Prisforskjellen er stor ja, min Tube koster omtrent det samme som Karan'en og har innebyggd pre, og der har jo steb noe av det mest overkill som finnes. Rimeligere kilde har jeg også, selv om jeg med squeezebox'en min ikke vektlegger det på samme måten som dere Esotericere ;)

    Selv om diskantene er like i Eggelstone'ene og mine x-dynaudio er det ganske forskjellige egenskaper allikevel. Dynaudio monterer jo diskanten nederst noe som skaper et helt annet lydbilde, men nå har jeg ikke hørt dem i steb's stue med heftigere elektronikk enn min egen. Rakk ikke det desverre.

    kan du være så snill å veklegge argumenter på en helt annen gjengivelse fordi
    diskanten er nederst ?
    det vil jeg gjerne få teknisk forklart, for jeg har hatt ganske mange såkalte high- end høytaler med begge plaseringer
    Tja, kan jo prøve å forklare det jeg har opplevd ihvertfall, med diskanten nederst føler jeg "mørke toner" kommer i "rett høyde", langt fra gulvet som gjerne gir refleksjoner som sikkert gir mer partyfaktor men som kan forvirre rene basstoner som fra en kontrabassolo. Pondus og bevegelse i luften i ørehøyde føler jeg som veldig besnærende og det føles som hele signaturen blir varmere. Kritikken jeg har fått fra enkelte som er vant til å ha elementene "andre veien" er mangel på høyde i lydbildet men etter litt tilvenning stilner dette. Virker som mange "måler høyden" på lydbildet etter det "lyseste" området og da blir det jo galt i mine øyne/ører. Vil vel gå såpass langt etter å ha levd med Contour-modeller en stund si at mange høyttalere med diskanten øverst ofte kan bli litt spisse og markante i dette området. Til og med mine "nye" Proac'er som er kjent for å være litt mot den mørke siden av "nøytral" (håpløst ord i denne sammenheng men) kunne oppleves som litt tøff. Det viste seg å være forvirrende, trolig var det trykket fra to høytmonterte 8" som var borte og diskanten fikk stå på toppen og spille fritt. Selv om diskanten står nogenlunde i ørehøyde føler jeg lydbildet er for lavt og det kommer jo av at mesteparten av lyden kommer fra elementene lenger ned. Nesten fristet til å henge dem i skråtaket, opp-ned ;D


    For å sitere Siam, hele grunntoneområdet til en sopran ligger typisk under delefrekvensen til et basselement så hvorfor plassere dette nede ved gulvet.

    Vel, dette er ihvertfall mine opplevelser av slik montering, teknisk forklaring har ikke jeg, det finner du sikkert på Dynaudio's nettsider.
    Eldre Quadral-modeller brukte vel også slike løsninger Swans?
     

    swans

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.02.2006
    Innlegg
    303
    Antall liker
    2
    grunntanken med forskjellig plasering av elementene, har med hva konstruktøren legger til grunn for konstruksjonen. å vektlegge en spesiell lydsignatur til det ene eller andre, burde vel tilsi at konstruktøren ikke har tatt hensyn til elementplaseringen. på rimeligere høytalere blir forskjellige elemetpaseringer brukt for å markere enten en spesiell lock, eller å tilegne en lydsignatur ( som du refererer til) fordi de ikke har tatt hensyn til svakhetene ved den aktuelle elementplaseringen. enten med vilje, eller bare på pris. på mere påkostede konstruksjoner,vil jeg (om du plaserer høytalerne riktig da) hevde at du under noen omstendighet ikke har en sjanse til å fortelle noe om elementplaseringer.
    såpekokerne (unskyld uttrykket) som konstruerer de forskjellige høytalerne, vil naturlig nok hevde at det prinsippet de bruker, er å foretrekke, fordi det har minst skavanker.
    det er akkurat like akademisk som hvilke forsterker-prinsipp som er det beste. akkurat like mange meninger som prinsipper.
    du husker riktig angående eldere Quadral høytalere angående elementplasering.
    og de hadde vel ikke spesielt mørk klang pga diskant nederst vel....
    dette ble utekukket gjort pga transmissjonsline prinsipp, for lengst mulig linje med kun ett bend. da bled de slik.
    så her var det kun bassgjengivelsen som hadde prioritet. diskanten var i ørehøyde, og det var det hele.
    syntes vel at du var litt ute av kurs her. så jeg håper koreksen ikke ble for krass. det er ivertfall ikke meningen
    ;) :D
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    swans skrev:
    grunntanken med forskjellig plasering av elementene, har med hva konstruktøren legger til grunn for konstruksjonen. å vektlegge en spesiell lydsignatur til det ene eller andre, burde vel tilsi at konstruktøren ikke har tatt hensyn til elementplaseringen. på rimeligere høytalere blir forskjellige elemetpaseringer brukt for å markere enten en spesiell lock, eller å tilegne en lydsignatur ( som du refererer til) fordi de ikke har tatt hensyn til svakhetene ved den aktuelle elementplaseringen. enten med vilje, eller bare på pris. på mere påkostede konstruksjoner,vil jeg (om du plaserer høytalerne riktig da) hevde at du under noen omstendighet ikke har en sjanse til å fortelle noe om elementplaseringer.
    såpekokerne (unskyld uttrykket) som konstruerer de forskjellige høytalerne, vil naturlig nok hevde at det prinsippet de bruker, er å foretrekke, fordi det har minst skavanker.
    det er akkurat like akademisk som hvilke forsterker-prinsipp som er det beste. akkurat like mange meninger som prinsipper.
    du husker riktig angående eldere Quadral høytalere angående elementplasering.
    og de hadde vel ikke spesielt mørk klang pga diskant nederst vel....
    dette ble utekukket gjort pga transmissjonsline prinsipp, for lengst mulig linje med kun ett bend. da bled de slik.
    så her var det kun bassgjengivelsen som hadde prioritet. diskanten var i ørehøyde, og det var det hele.
    syntes vel at du var litt ute av kurs her. så jeg håper koreksen ikke ble for krass. det er ivertfall ikke meningen
    ;) :D
    Merket ikke no korreks her, skrev kun ut i fra mine opplevelser og de er subjektive. Kan jo også være at mine forrige høyttalere var litt for store for rommet, at de skapte mer fysisk trykk en meter høyere enn hva mange andre høyttalere har. Uansett var dette et forsøk på å forklare min opplevde forskjell på "opp-ned" høyttalere og "de andre"
     

    emokid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Innlegg
    5.235
    Antall liker
    6.368
    AA SAA SINT!!!

    Tror kulda gjoer dere bittre jeg ;)

    Varm hilsen fra Portugal, sees i Februar.

    Fniz.
     

    General8

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.07.2005
    Innlegg
    644
    Antall liker
    0
    Hifiguru skrev:"Selv om diskanten står nogenlunde i ørehøyde føler jeg lydbildet er for lavt og det kommer jo av at mesteparten av lyden kommer fra elementene lenger ned. Nesten fristet til å henge dem i skråtaket, opp-ned"

    Jeg tror det kan være mangel på nivå i diskant.
    Hvis jeg øker litt i toppen, (DEQX) løfter hele lydbilde seg. Har du prøvd med en annen forsterker?
     

    2m

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Innlegg
    2.205
    Antall liker
    1.307
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    emokid skrev:
    Varm hilsen fra Portugal, sees i Februar.

    Fniz.
    Å så urettferdig.... ;D

    Fikk ikke tid til noe lytting før jul, så da får jeg ringe deg i februar engang da.
     

    General8

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.07.2005
    Innlegg
    644
    Antall liker
    0
    2m var du på treffet i kveld? Jeg ligger med minst 55 i feber :'( :'(
    Var det bra?

    Edit: Ser at guru har vært tidlig ute med møte ref. Da passer det vel best der.
     

    2m

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Innlegg
    2.205
    Antall liker
    1.307
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    General8 skrev:
    2m var du på treffet i kveld? Jeg ligger med minst 55 i feber :'( :'(
    Var det bra?

    Edit: Ser at guru har vært tidlig ute med møte ref. Da passer det vel best der.
    Hei igjen General8. Joda, jeg var der. Måtte kjøre noen jenter til dansetimer så derfor ringte jeg deg ikke. Hadde regnet med å se deg, men nå skjønner jeg hvorfor du ikke var der. God bedring :)
    Mye spennende utstyr som er nytt for meg iallefall. Bra låt det også
     

    swans

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.02.2006
    Innlegg
    303
    Antall liker
    2
    var der i går. kjempehyggelig. 2 steder med lyd.
    kjempespennende med harddisc som lydmedium.
    kansje jeg lever i fortiden ? hmm.
    har også lyst til å prøve ut linn-boksen som stod
    i første etg, i sec. systemet.
    utrolig hyggelig møte med klipsch igenn, og det med
    muligens den eneste av klassisk klipsch som jeg ikke
    har solgt.
    takker for bevertning og invitasjon.
    stas nokk en gang.
    terningkast 6.
    nb. fy flate emo. hvorfor i huleste inviterte du ikke til
    møte der nede da ??
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Går ut liste i dag, trenger ikke tilbakemeldinger, skal være ganske oppdatert ;)
     

    emokid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Innlegg
    5.235
    Antall liker
    6.368
    2m: Du er velkommen paa roergloed i februar! Vanskelig med tid i jula vet jeg.

    swans: Jo, det er sant. Eneste hifien vi har her er en laptop, men det er ikke foerste pri akuratt naa :)
     

    emokid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Innlegg
    5.235
    Antall liker
    6.368
    Da er det en uke til hjemkomst, som baade gleder og er forbanna kjipt. Portugal er nice. Savner derimot hyggelige hifibesoek og godlyd.

    Hvem tar neste moete?
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    emokid skrev:
    Da er det en uke til hjemkomst, som baade gleder og er forbanna kjipt. Portugal er nice. Savner derimot hyggelige hifibesoek og godlyd.

    Hvem tar neste moete?
    Litt usikkert ennå, håper å avklare det ila helgen, gled deg til å komme hjem emo, mora di har parkert ute i gata siden du stakk, 1,5m snøhøyde i gården du må måke ;D
     

    swans

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.02.2006
    Innlegg
    303
    Antall liker
    2
    henne kjenner jeg ikke
    hvem og hvilke musikktype.
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    jaja. Jeg skal iallefall ned å kjøpe meg en billett til konserten med Tine Thing Helseth i dag. Endelig litt finkultur i Skien også. ;D
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    hehe..... ;D

    Da har jeg kjøpt billett. Rad 5, plass 20. Det er en av de bedre radene. Noen fler som kunne tenke seg en tur?
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Griffenfeldt skrev:
    hehe..... ;D

    Da har jeg kjøpt billett. Rad 5, plass 20. Det er en av de bedre radene. Noen fler som kunne tenke seg en tur?
    Dattera mi skal i forbindelse med kulturskolen så da hiver jeg meg med :D
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn