|
Noen i gjengen som er flink med bilder??
Vi må jo ha noen innlegg her inne om treffene våre.. ( Med bilder )![]()
Ja den er rå den eller blir vel når de er helt ferdig .skikkelig brødbil ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;DEr egentlig nesten like spent på å se bilen til SAL også jeg. Har prøvd å holde meg litt oppdatert der også..hehe
Ja Akle vi må samle grenlansklanen alle grenlendere er hjertlig velkommene til dette å vet du om fler så ta de med . ;DAi, jeg er påmeldt, - heldige dere.
Mvh
Atle K
Ja er vel det bare å bli med kan bli mye morro av dette ;DEr Stathelle Grenland ?![]()
Jøss, er det Bamblinger her også !!! ;DEr Stathelle Grenland ?![]()
Rå Bambling takkJøss, er det Bamblinger her også !!! ;D
;D ;D Det betyr rett side av tunellen. Bra.Rå Bambling takk
;D
Indianer...Rå Bambling takk
Indianer...![]()
Har lagt inn pm.![]()
Ingen som bor i et stort hus?? ;DHvor mange er vi nå pappworth, har trua på å leie roklubben for å mønstre Grenland lydlaug ;D eller hurr :![]()
Jo er vel et par som har hus, men fy faen vi blir jo sikkert borti 30 stkIngen som bor i et stort hus?? ;D
Ja selfølgelig skal vi høre musikk å ta noen øl å bli kjent ;DMeninga er vel at en skal høre på litt hifi også og ikke bare pimpe øl.
Selv om det er veldig morsomt å drekke ;D.
Har desverre flyttet ut av grenlandsområdet jeg men har iallfall stort hus og bussforbindelse til grenland.....
Ikke noe problem å spytte inn litt kroner hvis vi blir så mange, men selv om vi er 30 på papiret betyr ikke det at alle kan komme.Ja selfølgelig skal vi høre musikk å ta noen øl å bli kjent ;D
Det var det svært så følsom du var da. Mange grunner til ikke å drikke... men det du er da ikke ekskludert av den grunn.
Selv bor jeg "på landet", så jeg må nok kjøre selv om jeg vil eller ikke....
Alkohol er ikke noe å spøke med.Det var humoristisk ment![]()