Hei

Hjemme etter en aldri så liten utflukt til flatbygdene på Toten. Gikk inn med en antagelse om at horn var noe man brukte for å rope inn kyr... og gikk ut som ku en time senere
..fra spøk til revolver.
Var temmelig jomfruelig på horn, full av antagelser og en blanding av forventning og en god porsjon frykt... for sparegrisens ve og vell.
Jeg forventet svære høytallere, luftig og detaljert topp, en "trivelig" men kanskje litt "masete" mellomtone, bass som fyller godt ut i bunn, men med mangelen av skikkelig trykk.
En luftig og detaljert topp var rett, resten av antagelsene ble gjort til skamme.
Sitter igjen med en opplevelse av å sitte "i musikken" i stedet for i forkant av den, stor grad av dynamikk i mellomtonen med en fascinerende kort vei fra "stryk til smekk" og en bass som ikke dominerte men føltes stram og med punch på rett plass.
Må oppsummeres som et nytt og svært gledelig bekjentskap, både med eier og utstyr.
Desuten kan jeg sverge på at høytallerene krympet i løpet av tiden jeg hørte på dem, og at jeg nå er temmelig sikker på at jeg kan få plass til et par på lytterommet

At de ser fantastiske ut er heller ingen ulempe...
Som en ekstra bonus fikk jeg omsider hørt hvordan Thor pre ampen gjør seg i et oppsett med rett matching, noe som var en hyggelig erfaring
Takk for kaffe, en hyggelig hifi prat og for å ha flyttet grensene for hva man skal sikte mot nok en gang