Grand Opening av hifihub er godt i gang!

Kommentarer

X3

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2004
Innlegg
554
Antall liker
255
Torget vurderinger
2
Gratulere så mye🙂👍
 

ELJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.09.2008
Innlegg
1.140
Antall liker
1.899
Sted
Harstad
Torget vurderinger
23
Gratulerer med frisk satsing. Gleder meg til å titte innom neste gang jeg er sørpå
 

Prebs

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.09.2013
Innlegg
160
Antall liker
46
Dette så dyrt ut😜 Gratulerer så mye med dagen!
 

Realchef

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.03.2006
Innlegg
426
Antall liker
286
Sted
Horten
Torget vurderinger
1
Gratulerer. Gleder meg til å innom om ikke så alt for lenge håper jeg😊
 

Thomasd

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.01.2009
Innlegg
1.035
Antall liker
1.321
Sted
Ås
Torget vurderinger
2
Tøft å satse nå, grattis og lykke til.
 

trippelj

Fersking
Ble medlem
02.06.2022
Innlegg
2
Antall liker
2
Sted
Oslo
Gratulerer med kul nyetablering! Håper jeg rekker en tur innom når jeg er på traktene deres.
 

haraldo

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2012
Innlegg
2.480
Antall liker
2.320
Sted
Endor
Jeg synes jeg må gi litt kudos til disse gutta, og det er spesielt @Skink_123 og også @geirf har bistått veldig, samt også en svært oppegående herværende bransjeguru i Bergen som har bistått jevnlig. Det som er et viktig poeng her er at @Skink_123 alltid gir de råd som han mener hjelper meg best, uavhengig av hva som tjener han selv økonomisk. Det har blitt ett svindyrt kjøp (Trinnov Amethyst) og mange ting som er billige; Det viktigste for meg er gode innspill. Mine valg har alltid blitt tatt ut fra hva jeg tror på og hva jeg kan høre selv. Alle ting jeg gjør må kunne bevises ut fra engineering utgangspunkt, INGEN UNNTAK!!!!

Tilslutt er det selvfølgelig alltid meg selv og mine egne ører som tar det endelige valget men hjelp fra bransjeguruer er uvurderlige.

Jeg tror aldri jeg hadde vært her jeg er nå uten svært gode innspill og hjelp fra @Skink_123. Men også @geirf med uvurderlig hjelp rundt akustikk og spesielt oppsett og tuning av Trinnov. :love:

Tusen takk til @Skink_123 og @geirf. :cool:

Er jeg fornøyd nå da? Jeg hadde en bransjeguru her som snakker om helt syk stålkontroll i bassen, room loading "to die for", ingen overhang, supertight, stemmer er der, magien er ikke 100%, men nesten der. Det blir sagt fra en av de beste på hifi i Norge: "Jeg har aldri hørt Jim Reeves bedre"

Jeg har fått gratulasjoner fra Joachim Gerhard og ord som at han er stolt over hva som er mulig å få til med hans høyttalere og subwoofere. :love:

Ja, jeg begynner å bli fornøyd nå, men veldig mye som skal forbedres videre :geek:
Det ligger veldig mye mere potensiale her (akustikk-kontroll) :cool:
IMG_20231120_230316009 (1).jpg
 

hifihub

Bransjeaktør
Ble medlem
25.10.2023
Innlegg
101
Antall liker
428
Sted
Jessheim
Torget vurderinger
0
Jeg synes jeg må gi litt kudos til disse gutta, og det er spesielt @Skink_123 og også @geirf har bistått veldig, samt også en svært oppegående herværende bransjeguru i Bergen som har bistått jevnlig. Det som er et viktig poeng her er at @Skink_123 alltid gir de råd som han mener hjelper meg best, uavhengig av hva som tjener han selv økonomisk. Det har blitt ett svindyrt kjøp (Trinnov Amethyst) og mange ting som er billige; Det viktigste for meg er gode innspill. Mine valg har alltid blitt tatt ut fra hva jeg tror på og hva jeg kan høre selv. Alle ting jeg gjør må kunne bevises ut fra engineering utgangspunkt, INGEN UNNTAK!!!!

Tilslutt er det selvfølgelig alltid meg selv og mine egne ører som tar det endelige valget men hjelp fra bransjeguruer er uvurderlige.

Jeg tror aldri jeg hadde vært her jeg er nå uten svært gode innspill og hjelp fra @Skink_123. Men også @geirf med uvurderlig hjelp rundt akustikk og spesielt oppsett og tuning av Trinnov. :love:

Tusen takk til @Skink_123 og @geirf. :cool:

Er jeg fornøyd nå da? Jeg hadde en bransjeguru her som snakker om helt syk stålkontroll i bassen, room loading "to die for", ingen overhang, supertight, stemmer er der, magien er ikke 100%, men nesten der. Det blir sagt fra en av de beste på hifi i Norge: "Jeg har aldri hørt Jim Reeves bedre"

Jeg har fått gratulasjoner fra Joachim Gerhard og ord som at han er stolt over hva som er mulig å få til med hans høyttalere og subwoofere. :love:

Ja, jeg begynner å bli fornøyd nå, men veldig mye som skal forbedres videre :geek:
Det ligger veldig mye mere potensiale her (akustikk-kontroll) :cool:
Vis vedlegget 972045
Tusen takk for hyggelige ord @haraldo!

Dette er måten jeg liker jobbe på og jeg vet Geir Fredriksen er en sann Ild-Sjel som vet hva han gjør!

Ser fram til neste korsvei samt følge utviklingen av ditt Stereo Anlegg!

Vennlig hilsen
Skink_123
 

Informasjon om bruker

hifihub
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
428
Link til alle artikler
44
hifihub sine annonser
Bransjenyheter
Wilson Audio WATT/Puppy

Wilson Audio WATT/Puppy

  • 10
Gammel legende kommer i ny innpakning! Den helt nye Wilson Audio WATT/Puppy lanseres senere i sommer, men allerede nå deler de noen detaljer. Les mer her Meld deg på vårt nyhetsbrev her...
Fortsett
Bransjenyheter
Demoaften med Nordost, Tirsdag 30. April hos HiFiHub!

Demoaften med Nordost, Tirsdag 30. April hos HiFiHub!

  • 2
Alex Brady fra Nordost og Daniel Hofman fra Stylus Audio kommer og demonstrerer et utvalg produkter fra Nordost sitt brede sortiment av kabler og tilbehør. Velkommen innom! Tirsdag 30 April...
Fortsett
Bransjenyheter
Audiovector Trapeze Reimagined

Audiovector Trapeze Reimagined

  • 13
I 1979 lanserte Ole Klifoth Trapeze. Ved å gjøre det skapte han grunnlaget for alle Audiovector-høyttalere – inkludert det banebrytende fokuset på lineær dynamikk og lineær fase gjennom en ekte 6...
Fortsett
Bransjenyheter
Vertere - Nå i demo hos HiFiHub!

Vertere - Nå i demo hos HiFiHub!

  • 3
Nå har vi både Vertere DG1S og MG1 utstilt i villaen vår på Jessheim. Velkommen innom for en hyggelig demo! Les mer om Vertere her HiFiHub AS Trondheimsvegen 55 2050 Jessheim 63976397
Fortsett
Bransjenyheter
Genesis på HiFiHub - Vårhub 13-14. April!

Genesis på HiFiHub - Vårhub 13-14. April!

  • 1
Gary Koh fra Genesis demonstrerer den fantastiske lyden fra acetates på Vårhub! Velkommen innom villaen for en unik lydopplevelse! Åpningstider: Lørdag 13 April 10-18 Søndag 14 April 12-17 Les...
Fortsett
Bransjenyheter
Chord på HiFiHub - Vårhub 13-14. April!

Chord på HiFiHub - Vårhub 13-14. April!

  • 0
Patrick fra Chord Company er i full gang med demonstrasjoner på Vårhub! Velkommen innom for en hyggelig demo! Åpningstider: Lørdag 13 April 10-18 Søndag 14 April 12-17 Les mer om Vårhub her...
Fortsett
Topp Bunn