Goldmund nå med norsk representasjon.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.020
    Antall liker
    2.110
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Har litt sanen for disse kreasjonene.
    Kanskje burde denne tråden flyttes til vennetråd for hifimerker eller hva den nå heter. Ellers er jeg redd den blir ødelagt av en del personer som på død og liv må fortelle sin aversjon mot dette merket enten det er design, pris eller ytelse.

    Håvard
     

    Vedlegg

    olav_larsen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.01.2004
    Innlegg
    538
    Antall liker
    84
    Audiomix skrev:
    nb skrev:
    Ser ut som bling for nyrike russere og arabere
    Se ikke bort i fra at kundene nettopp er disse.
    Og noen få andre med mer penger enn hjerne.
    Akkurat det samme sier mine venner om meg, og kanskje dine om deg. Pengebruk er relativt, særlig når det kommer til personlige hobbyer.
    Det sagt så har mange av de med mer penger en hjerne mer hjerne enn mange av oss som ikke har så mye penger...
     

    Lieng

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    94
    Er det noen av dere i klagekoret som har testet Goldmund under seriøse forhold?


    Det børe være det lydmessige resultatet som er interessant, ikke bare pris og utseende!
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.541
    Antall liker
    9.701
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Nightbeaver skrev:
    For å parafrasere Unos utsagn fra for mange år siden; hifi er den eneste bransjen jeg vet om der prisen er en del av det produktet du betaler for.
    Næ seriøst? Du har ikke hørt om biler, vesker, sko, vin osv i det uendelige? Og når Nike syr joggesko hos barnearbeidere som koster 30 kr å lage og de selges for 1500 så ser du ingen sammenheng......? Value for money er subjektivt og synes folk at Goldmund er det så synes jeg de skal få lov til det, og så kan noen lage en tråd om value for money i off-topic.
     

    Gbatokai

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.03.2002
    Innlegg
    698
    Antall liker
    45
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    3
    erato skrev:
    Nightbeaver skrev:
    For å parafrasere Unos utsagn fra for mange år siden; hifi er den eneste bransjen jeg vet om der prisen er en del av det produktet du betaler for.
    Næ seriøst? Du har ikke hørt om biler, vesker, sko, vin osv i det uendelige? Og når Nike syr joggesko hos barnearbeidere som koster 30 kr å lage og de selges for 1500 så ser du ingen sammenheng......? Value for money er subjektivt og synes folk at Goldmund er det så synes jeg de skal få lov til det, og så kan noen lage en tråd om value for money i off-topic.
    Som sagt, flott utstyr. Jeg angriper ikke folks rett til å se valuta for penga i noe så absurd som en høy prislapp, så ingen grunn til å fare opp slik. ;) Hadde vært kult å høre et fullblåst Goldmund-oppsett en dag, men det fins vel knapt her til lands.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn