Bang & Olufsen Beogram 1902 platespelar | FINN-torget
Sel ein B&O Beogram 1902 i god stand. Kan seljast med Beovox 1800 og Tandberg Sølvsuper 11 for komplett vintage anlegg. Hentast Bergen/Voss. Pris for alt, 2000
Har hatt en slik.![]()
Bang & Olufsen Beogram 1902 platespelar | FINN-torget
Sel ein B&O Beogram 1902 i god stand. Kan seljast med Beovox 1800 og Tandberg Sølvsuper 11 for komplett vintage anlegg. Hentast Bergen/Voss. Pris for alt, 2000www.finn.no
Sett annonser på den mc pickup alene dyrere en hele denne spilleren inkl pickup å/med nålHar hatt en slik.
Fungerte fint den.
www.hifisentralen.no
Svarer ikke på meldinger så ikke så lett å få kjøptDette er vel greit. Ganske mye billigere enn snittet på Hifishark.
![]()
Takk for tipsetFin Riaa om den er fri for jordingsstøy.![]()
RIAA forsterker Jasmine LP2 MK II | FINN-torget
Jasmine RIAA spiller fantastisk bra! Enorm dynamikk og spilleglede. En veldigt musikalsk riia. Den er behagelig og fin i diskantområdet, veldigt detaljert og alwww.finn.no
2.500,-
Oslo
Jeg lurer mer på hva som skjedde med faren..Tja….:
![]()
Ny i boks CD-spiller, høytalere og kabel | FINN torget
Jeg er CLUELESS her! CD-spiller, høytalere og kabel var gave til fader’n for noen år siden men stått urørt i eske siden. Høyttalere ARGON 6340BK med kanel. CD spiller CAMBRIDGE AUDIO TOPAZ Denon integrert forsterker solgt. Jeg håper i utgangspunktet på salg hvor selger henter men kan ev...www.finn.no
"Jeg håper i utgangspunktet på salg hvor selger henter men kan ev overtales til å sende." TJA+1Tja….:
![]()
Ny i boks CD-spiller, høytalere og kabel | FINN torget
Jeg er CLUELESS her! CD-spiller, høytalere og kabel var gave til fader’n for noen år siden men stått urørt i eske siden. Høyttalere ARGON 6340BK med kanel. CD spiller CAMBRIDGE AUDIO TOPAZ Denon integrert forsterker solgt. Jeg håper i utgangspunktet på salg hvor selger henter men kan ev...www.finn.no
www.hifisentralen.no
Enig. Bucketlist forsterkere!Det er sjelden at denne legendariske effektforsterkeren er til salgs / brukt.
EAR Yoshino 509 MK-2/XLR | Hifisentralen
Mine gamle.Dette må da være prima vare? Hadde nok kjøpt de om gulvstående var aktuelt.
![]()
PIEGA TC70X | FINN-torget
"De sveitsiske gulvhøyttalerne må oppleves før man dør. Uansett hva man liker av musikk og hva man ellers måtte mene om klangkarakter: Dette er en oppsiktsvekkewww.finn.no
Lurer på hva disse hadde kostet om de var produsert i dagDette må vel være ett godt kjøp?! (PBN Montana XP høyttalere)
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=368679264&ci=10
170cm høye, 120kg tunge pr stk. Bor i 4 etasje uten heisDette må vel være ett godt kjøp?! (PBN Montana XP høyttalere)
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=368679264&ci=10
Da anbefales hodetelefonene over i stedet170cm høye, 120kg tunge pr stk. Bor i 4 etasje uten heis![]()
XPS (som er nesten samme med Seas) kostet vel 200k på slutten. De som er til salgs økte også fort opp i nypris etter den artikkelen av Vadseth (som faktisk viser det paret jeg har i stua). Mener prisen havnet på ca 135k etter en stund for disse custom versjonene. Har du plass - så LØP OG KJØP !Lurer på hva disse hadde kostet om de var produsert i dag![]()
... Ja, lysten fikk seg en demper når jeg også reflekterte over den informasjonen170cm høye, 120kg tunge pr stk. Bor i 4 etasje uten heis![]()
…. nei, egentlig ikke ….... Ja, lysten fikk seg en demper når jeg også reflekterte over den informasjonen![]()