Audio Research D125 selges | FINN-torget
Tilnærmet strøken ARC D125 selges. Helt nye Sovtek 6550 rør(8 stk) brukt under 50 timer og knapt innkjørt. Forsterkeren gir 2X115W med taps for 4/8/16Ohmˋs høyt
At ingen kjøper disse er et mysterium! Og med disse hornene har man god output helt opp slik at tweeter på toppen er i mine ører overflødig.
om du ikke har råd til 2001 nå, kommer du ihvertfall IKKE til å ha råd til 2002 toget, om det i det hele tatt kommerMed Audiolense funket 2500 tuten/m TAD2001 brillefint ned til 4,5 k.
Men nå har jeg blitt "TAD-audio-lens", så da får jeg heller finne på en annen løsning
Har ikke nok penger til madman sine...foreløpig.
...venter til 2002 toget kommer senere i år.
Sjelden på brukten, men prisen er jo spinnvill i forhold hva disse har ligget på tidligereDette er mye riaa for pengene selv om den har noen år på nakken
ROTEL RHQ-10 RIAA | Hifisentralen
mvh
Tja det kan du si men synes ikke prisen er så ille kontra hva du ellers får for pengeneSjelden på brukten, men prisen er jo spinnvill i forhold hva disse har ligget på tidligere
mvh
Solgte min tilsvarende for 5000. For over ti år siden..Tja det kan du si men synes ikke prisen er så ille kontra hva du ellers får for pengene
mvh
spørsmålet er om du har savnet denSolgte min tilsvarende for 5000. For over ti år siden..
Tydeligvis ikke..spørsmålet er om du har savnet den![]()
Solgte min tilsvarende for 5000. For over ti år siden..
Vel, jeg solgte et par SME armer for 10-15 år siden.Solgte min tilsvarende for 5000. For over ti år siden..
Bortkastet energiVel, jeg solgte et par SME armer for 10-15 år siden.
Ja jeg savner de, ja kunne fått mye mere idag!
Den rørbestykkede Ifi PRO'en står her på hjemmekontoret hos meg nåLigger en iFi iCan på Troget nå... Beste hodetelefonforsterkeren jeg har hørt i hele mitt liv. Så når den går for halv pris, da bør noen kjenne sin besøkelsestid, kjenner jeg får litt rykninger i Vippsefingeren selv, jeg.![]()
Koselig kar. Kjøpte et høyttalerpar av ham i 2019, og det kostet 1100,- med Nimber å få dem fra Trøndelag til Sørlandet. Så det er absolutt overlevbart![]()
Pylon Diamond 28 høyttalere
Pylon Diamond 28 høyttalere selges for bare 5500 kr (under 1/3 del av nypris. )Skal lete lenge etter bedre lyd for 5500 kr. Tlf 99301636www.finn.no
Hvis du ikke har skråtak da....Hvis du vurderer å kjøpe slike, må da dette være et godt kjøp.
![]()
DYNAUDIO EVOKE 50 - HELT NYE! | FINN-torget
Selger et par helt nye Dynaudio Evoke 50. Kjøpt januar 2021 (Duet Audio As, Oslo) Selges da de viste seg å være akkurat litt for høye for mitt rom (skråtak...)www.finn.no
God pris ja. Ligger enda et par til på finn som koster 28k.Hvis du vurderer å kjøpe slike, må da dette være et godt kjøp.
![]()
Selger et par helt nye Dynaudio Evoke 50. Kjøpt januar 2021 (Duet Audio As, Oslo) Selges da de viste seg å være akkurat litt for høye for mitt rom (skråtak...)www.finn.no
I tillegg er selger her en knakende hyggelig fyr.Hvis du vurderer å kjøpe slike, må da dette være et godt kjøp.
![]()
www.hifisentralen.no
Til prisen er dette ekstremt gode høyttalere (kun bassenhetene, dvs tilsvarende nye 416 alnico enheter fra GPA koster i dag 1240$ per stk i USA). Så her får man et par Altec A7 Vott høyttalere for c.a. dem samme som 1.stk bassenhet ville koste importert til NO i dag.Dette må da være mye gøy for pengene....
![]()
Altec Lansing Voice of the Theatre A7
15 000 eller høyeste bud over. Kan sees og høres i Oslo de to første ukene i Januar. De må ut i uke 3 og settes evt. vekk på lager. Disse kan selvfølgelig ikke sendes og evt. kjøper må komme hit og lytte, se, kjøpe og ha med seg bærehjelp og...www.hifisentralen.no
Kaffepengar.Hvis man liker klassisk Dynaudio. Lite penger i hvert fall.
![]()
Dynaudio Contour 1.3 mk 1 | FINN-torget
*Reservert* Dynaudio 1.3 mk1 selges. Noen merker her og der. Har ikke emballasje så må hentes. Stativer følger ikke med.www.finn.no
De lå hos forhandler ved juletider så tad har vel produsert en batchom du ikke har råd til 2001 nå, kommer du ihvertfall IKKE til å ha råd til 2002 toget, om det i det hele tatt kommer
de er ennå vanskeligere å få tak i enn 4003![]()
Kansje riktig pris. Flere tusen ned i pris pga. sortlakkerte kabinett. Men prisen i Norge er mye lavere enn i USA. Også dåligere behandlet. Har erfart det etter import av 2 sett JBL 112. Prisen på disse kan være skyhøye i USA i forhold til våre priser. Vi er betydelig mere rausRimelig herpa...![]()
Gamle JBL Model L96 (80-talls) | FINN-torget
Selger mine klassiske JBL Model L96 fra 80-tallet. Ikke vært i bruk på 20 år. De har blitt lakkert svarte en gang i tiden og er ikke strøkne, og det ene elemenwww.finn.no
En fantastisk pris egentlig. Det trenger jo ikke å være noe veldig galt med dem, eller, som du sier, er det jo et flott utgangspunkt for selvbygg.Om ikke annet, fine kabinetter for noe selvgjort.
![]()
Defekte Sonus Faber høyttalere til salgs
Defekte Sonus Faber Minuetto høyttalere selges til høystbydende over kr 150 .- innen kl. 15.00 14.02.21 Høyttalerne ble kjøpt tidlig på 90-tallet til kr 8990 -. Min Tandberg forsterker sluttet å virke under spilling, noe som trolig forårsaket defekt i høyttalerne. Jeg vet ikke hva som er galt...www.finn.no