Inbytte forsterker, vis prisfaldet generel bare er 35% på brukt udstyr fra Devialet, må man vel sige at de at produkterne deres,-holder prisen ganske bra35% på Devialet er bra. Om noen gir meg 35% rabatt på en demobrukt Devialet 120 så kjøper jeg![]()
Inbytte forsterker, vis prisfaldet generel bare er 35% på brukt udstyr fra Devialet, må man vel sige at de at produkterne deres,-holder prisen ganske bra35% på Devialet er bra. Om noen gir meg 35% rabatt på en demobrukt Devialet 120 så kjøper jeg![]()
Ja, de holder seg irriterende bra. Jeg har ringt rundt til nesten alle Hifi-forhandlere av Devialet i Norge i januar, i håp om å få et slikt tilbud på en Devialet 120. Men nei, alle skulle ha full pris. Så nå kjøper jeg heller noe annet.Inbytte forsterker, vis prisfaldet generel bare er 35% på brukt udstyr fra Devialet, må man vel sige at de at produkterne deres,-holder prisen ganske bra35% på Devialet er bra. Om noen gir meg 35% rabatt på en demobrukt Devialet 120 så kjøper jeg![]()
Dem er verdt 145k, lett. Han hadde/har Tannoy Kensington GR også jeg kunne få til en meget god pris. De låter som en drøm, ubeskrivelig gode til prisen.Denne skjønner jeg ikke, lå først ute til 129.000,-, senere samme dag ble prisen økt til 139.000. Og i dag er jammen meg prisen satt opp til 145.000,-.
Tannoy Canterbury Gold Reference - Torget
Om de er verdt 145K får så være, det avgjør kjøperen. Det jeg lurer på er hvorfor man setter opp prisen flere ganger. Pleier å være omvendtDem er verdt 145k, lett. Han hadde/har Tannoy Kensington GR også jeg kunne få til en meget god pris. De låter som en drøm, ubeskrivelig gode til prisen.Denne skjønner jeg ikke, lå først ute til 129.000,-, senere samme dag ble prisen økt til 139.000. Og i dag er jammen meg prisen satt opp til 145.000,-.
Tannoy Canterbury Gold Reference - Torget
Micro anlegg med AM og FM tuner for 9000,-... ha ha. Dette er så langt fra gode kjøp man kan komme. Maxwell har allerede skyhøye priser, så et "tilbud" derifra er en helt vanlig ganske høy pris.Tilbud hos Maxwell; FINN – Maxwell Hi-Fi AS - Bygger: Maxwell Sound System
Fantastisk bra. Med hjerte for musikk og lyd!
Kunne vært interressante som prosjekt, med min. 2 gode elementer for en god, rimelig konstruksjon / eksperiment.Noe å mekke på? FINN – seas 4 veis
Fin forforsterker til en god pris. Hadde denne selv i 7 år, og det var aldri noe tull med den. Her er det mye god lyd for pengene.
Kjenner selger, fin fyrFin forforsterker til en god pris. Hadde denne selv i 7 år, og det var aldri noe tull med den. Her er det mye god lyd for pengene.
Den gikk tydeligvis fort, for det var ikke lenge den lå ute. Jeg solgte min til samme pris, med ECT-1, og han som kjøpte den fløy fra/til Polen samme kveld kun for å kjøpe den. Etter min mening er nok EC4.6 et av de bedre kjøpene man kan gjøre hvis man skal ha en god forforsterker til en rimelig penge. Ca 3000 kr ser ut til å være en riktig pris for denne.Kjenner selger, fin fyr![]()
Dessverre solgt allerede
OTFor min del ble denne tråden nesten utrivelig med alt OT, men de siste innleggene viser at tråden er tilbake på sporet igjen. Takk for en viktig opprydding!
Abrahamsen selger titt og ofte ubrukte V2 Upgrade for 5k.Abrahamsen V2 Up integreret plus V6 dac til 7000. Ikke et kup, men ikke urimeligt heller datræk 500 fra og det ligner billigt. Og god kombo er det altså..
http://www.finn.no/71118544